  • 11. Data: 2017-07-14 19:20:40
    Temat: Re: Alfa SLT-57
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-07-13 o 21:25, Jawi pisze:

    > Pozwala.

    A faktycznie. Sorki :-) Najwyraźniej źle zapamiętałem.

    > Poza tym ja nie pytałem jaki kupić, co wybrać, tylko czy to dobra oferta
    > kupić SLT-A57 za około 1200pln z dodatkowym szkłem 75-200, torbą itd.
    > Ale dzięki za opinię.

    Hmm... pisałeś "czy lepiej szukać CZEGOŚ nowego". Zinterpretowałem to
    tak, że nie upierasz się przy tym modelu więc podpowiedziałem tylko, że
    można sporo zyskać kupując ciut wyższy model za trochę wyższą cenę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 12. Data: 2017-07-15 22:13:57
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-07-14 o 19:20, Marek S pisze:
    > Hmm... pisałeś "czy lepiej szukać CZEGOŚ nowego". Zinterpretowałem to
    > tak, że nie upierasz się przy tym modelu więc podpowiedziałem tylko, że
    > można sporo zyskać kupując ciut wyższy model za trochę wyższą cenę.
    No są lepsze. Tylko ja ten sprzęt zakupiłem za 1200pln ostatecznie.
    A za taką kwotę to wybór już jest ograniczony. I za tą cene chyba już
    nic lepszego nie da się kupić?

  • 13. Data: 2017-07-16 23:02:55
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-07-15 o 22:13, Jawi pisze:

    > No są lepsze. Tylko ja ten sprzęt zakupiłem za 1200pln ostatecznie.
    > A za taką kwotę to wybór już jest ograniczony. I za tą cene chyba już
    > nic lepszego nie da się kupić?

    Cena jest bezsprzecznie dobra.

    BTW, obiektyw kitowy przynajmniej w Sony Axx, oznacza, że jest do kitu.
    Tak więc jego nie należy uwzględniać w cenie, chyba, że da się go
    sprzedać. Pisałeś też o "jakimś" 70-300. Może być super a i może być do
    bani. Obiektywów takich jest kilka.

    Napisałem do Ciebie aby zasygnalizować jedynie, że lepiej się zastanowić
    nad lepszymi opcjami, przeliczyć kasę i dopiero wtedy na spokojnie
    decyzję podjąć. Nie wiem czy u Twojego syna to nie jest słomiany zapał
    bo wtedy rzeczywiście szkoda inwestować. Ale jeśli nie jest, to kiepskie
    szkło naprawdę potrafi zniechęcić, podobnie jak wysokie szumy przy
    nocnej fotografii. Przerabiałem to na własnej skórze.

    Co do cen, to samo body A77 można za ok 1400zł dostać. Więc z pewnością
    drożej. Czy z kitowym szkłem, czy nie, to nie pamiętam. Widziałem na A
    taką ofertę. Tak czy owak dobre szkło lub nawet średnie może kosztować
    dużo więcej niż 1200zł.

    No ale już wybrałeś... Temat się więc urywa.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek