  • 1. Data: 2015-05-24 21:19:41
    Temat: Alternatywa dla goldpinów wciskanych w podstawki dip
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Taki problem:

    Mam podstawkę DIP - precyzyjna lub nie.

    Wkładam w nią scalak, ale czasem chciałbym włożyć emulator scalaka.

    Emulator musi mieć więc nogi w rozstawie dip. Na 99% nogi takie zostaną
    zrobione z goldpinów.

    Efektem ubocznym jest fakt że trwale rozpychają spręzyny w podstawkach,
    w zwiazku z czym wsadzenie potem scalaka kończy sie niepewnym stykiem.

    Co mogę uzyć amatorsko zamiast goldpinów? Zakładam że powinno miec
    przekrój prostokątny, podobnie jak noga scalaka. I być sztywne oraz
    lutowalne.

    Miałem kiedyś w reku coś co przypominało goldpiny, ale były to raczej
    szpilki: dość cienkie, ale sztywne. Nie mogę tego znaleźć, pewno to był
    produkt specjalistyczny.

  • 2. Data: 2015-05-24 21:30:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-05-24 21:19, Sebastian Biały wrote:
    > Miałem kiedyś w reku coś co przypominało goldpiny, ale były to raczej
    > szpilki: dość cienkie, ale sztywne. Nie mogę tego znaleźć, pewno to był
    > produkt specjalistyczny.

    Poszukaj po słowach kluczowych dip plug

    Piotrek

  • 3. Data: 2015-05-24 22:21:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-05-24 21:30, Piotrek wrote:
    > Poszukaj po słowach kluczowych dip plug

    Nie, to nie to, takie zabawki zazwyczaj są na taśmę. Szukam raczej
    golpinów o mniej destrukcyjnym przekroju w celu zrobienia kanapki.

  • 4. Data: 2015-05-24 22:43:47
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 24.05.2015 21:19, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >
    > Miałem kiedyś w reku coś co przypominało goldpiny, ale były to raczej
    > szpilki: dość cienkie, ale sztywne. Nie mogę tego znaleźć, pewno to był

    Użyj goldpinów o mniejszym rastrze np. 1,27 mm - są zdecydowanie cieńsze
    od tych 2,54 mm, a tak samo sztywne. Tylko będziesz musiał je
    "podzielić" na pojedyncze, bo najmniej widziałem 2 piny.

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2015-05-24 23:41:25
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Efektem ubocznym jest fakt że trwale rozpychają spręzyny w podstawkach,
    > w zwiazku z czym wsadzenie potem scalaka kończy sie niepewnym stykiem.

    Wsadź w podstawkę inną - zwykła podstawkę, a w nią dopiero goldpiny.
    Ten sam problem miałem i tak go rozwiązuję.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2015-05-24 23:52:05
    Od: Nifhelm <pytaj@grupie>

    [...]
    Witam.
    Może nadały by się goldpiny precyzyjne? Mają przekrój okrągły i średnicę
    około 0,5mm. Bez problemu wchodzi do podstawek DIP precyzyjnych.

    Pozdrawiam
    Nifhelm

  • 7. Data: 2015-05-25 02:55:09
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Miałem kiedyś w reku coś co przypominało goldpiny, ale były to raczej
    > szpilki: dość cienkie, ale sztywne. Nie mogę tego znaleźć, pewno to był
    > produkt specjalistyczny.

    http://www.tme.eu/pl/details/sts-20p-k/podstawki-pre
    cyzyjne/ninigi/#t6fe1c2e08bd4cbc876991aea03e08fa7
    Tylko latwo zlamac takiego pina, wystarczy proba wyprostowania zgietego.
    Za to doskonale sie sprawdza w kazdych podstawkach. Fi 0,5mm.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2015-05-25 16:22:05
    Od: cation <c...@n...eu.>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> Wrote in message:
> [...]
    >
    > Miałem kiedyś w reku coś co przypominało goldpiny, ale były to raczej
    > szpilki: dość cienkie, ale sztywne. Nie mogę tego znaleźć, pewno to był

    Ja mysle, ze potrzebujesz
    drugiej, precyzyjnej, podstawki po prostu.

  • 9. Data: 2015-05-25 19:01:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jebać kurwa strefę euro!

    http://allegro.pl/sis10-listwy-kolkowe-1-rzedowe-10p
    in-raster-2-54mm-i5354622361.html

    P.S.
    nie pamiętam weź się przypomnij, ty jesteś z koalicji?

  • 10. Data: 2015-05-25 20:59:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-05-25 16:22, cation wrote:
    > Ja mysle, ze potrzebujesz
    > drugiej, precyzyjnej, podstawki po prostu.

    Na dłuższą metę nie działa. Kanapka z dwoch podstawek i goldpinów jest
    dość niestabilna. Co prawda potrzebuje to tylko do celów
    doświadczalno/hobbystycznych, ale mimo to chciałbym jakoś bardziej
    profesjonalnie. Zerkne na te polecane cienkie szpilki.