  • Data: 2016-09-19 15:34:53
    Temat: Altium - jak zdefiniować PADa?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Żeby nie było banalnie pad ma być dosyć dziwnego kształtu. Na przykład w edytorzr
    bibliotek PCB daję Place=>Solid Region, robię dowolny dziki kształt i chciałbym go
    zdefiniować jako PAD. Da się? Jak nie tak, to jak?

    Konkretnie chodzi mi o footprint do (przedostatnia strona):

    http://www.vishay.com/docs/65164/si7617dn.pdf

    Poszczególne pady zrobiłem standardowo, ale po podlaniu padów z drainami tym plackiem
    miedzi, Altium traktuje to jako zwarcie i błąd. W efekcie nie da się tego dalej
    routować.