  • 11. Data: 2023-07-24 23:25:00
    Temat: Re: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > Co to są "normalne pieniądze"?

    Jak najniższe :) Chyba że przekonam szefa, żeby zaakceptował mi wydatek,
    to wtedy nie. Ale raczej nie przekonam, oni wszyscy używają w biurze
    przejściówek, tylko ja sobie chcę życie ułatwić (ja pracuję z domu, bo do
    biura w Niemczech mam jednak kawałek).

    > Tu na przykład taka listwa, co jej nawet przerabiać nie trzeba, bo
    > ma polską wtyczkę, za to gniazda takie, że wszystko da się wetknąć.
    > Do tego jescze USB jako bonus. 62 złote to dużo?
    >
    > https://www.empik.com/listwa-zasilajaca-przedluzacz-
    z-ladowarka-5x-ac-1x-usb-c-3x-usb-inny-producent,p13
    44507899,dom-i-ogrod-p

    O, w empiku nie szukałem. A ma sens. Choć temu USB to tak sobie bym ufał,
    no i nie potrzebuję USB, więc trochę boli mnie przepłacanie (nawet jeśli
    to tylko 62 zł). Ale zapisałem sobie, pomyślę, jak nie znajdę nic innego
    to wezmę. Dzięki.

    --
    Dwie panienki lekkich obyczajow staraja się o prace w domu
    publicznym. Wlascicielka urzadzila egzamin wstepny. Po chwili jedna z

  • 12. Data: 2023-07-24 23:26:28
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> wrote:

    > Ale wyższa niż cena urządzenia.
    >
    > Ali: https://pl.aliexpress.com/i/4000196507934.html

    Ta jest spoko :) Dzięki.

    Tylko one wszystkie mają niesymetryczne otwory, zdaje się że ten mniejszy
    to ma być faza, a większy zero (albo odwrotnie). Symetryczna wtyczka w to
    wejdzie? Zakładam że tak, ale cholera wie, w USA byłem tylko palcem na
    mapie.

    --
    Buldog szczeka na jamniczkę siedzącą na parapecie okna:
    - No, zeskocz tu do mnie mała...

  • 13. Data: 2023-07-24 23:28:22
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > https://www.amazon.com/Surge-Protector-Power-Strip-E
    xtension/dp/B09QC7Y46V/ref=sr_1_5

    > https://www.ebay.com/itm/294402567966?hash=item448bc
    2af1e:g:iKEAAOSw~ZNj3IH4

    > Przesyłka z amazona/ebay nie jest jakaś straszna.

    $9.99 z eBay, $12.60 z Amazona. To jednak boli. Tyle chciałbym dać za
    całość (gniazdo / listwę i przesyłkę).

    --
    Po wybuchu jądrowym na uschniętym kikucie ocalałego drzewa siedzą
    dwa szympansy.

  • 14. Data: 2023-07-24 23:44:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

> [...]
    > no i nie potrzebuję USB, więc trochę boli mnie przepłacanie (nawet jeśli
    > to tylko 62 zł). Ale zapisałem sobie, pomyślę, jak nie znajdę nic innego

    Jako osoba leniwa z natury, wybrałem coś co jest gotowe i nic przy tym nie
    trzeba robić. Na drugim biegunie może być gniazdko tablicowe do wbudowania.
    Na przykład w UPS-ach takie są:

    https://sklep.toroidy.pl/pl/p/Gniazdo-tablicowe-USA-
    110V/439

    Tylko dychę kosztuje. Może niemiecka centarala zaakceptuje wydatek na
    najbliższym posiedzeniu zarządu.

    Jarek

    --
    Ty Heinz też nic nie rozumiesz
    na paczkę się patrzysz

  • 15. Data: 2023-07-25 00:34:42
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 7/24/23 17:17, Arnold Ziffel wrote:
    > Prawie. Te są dopuszkowe.

    Nie widzę początku dyskusji, więc może to już rozważałeś, ale ja podczas
    wyjazdów do PL używam adapterów podróżnych, podobnych do tych:
    https://www.aliexpress.us/item/3256805557328391.html

    Pamiętaj tylko o różnicy napięć w US i Europie. Mi się kiedyś zdarzyło
    podłączyć komputer ustawiony na 120V do PDU z 208V. Huk eksplodujących
    kondensatorów w zasilaczu długo się odbijał o ściany datacenter.

    Jacek.

  • 16. Data: 2023-07-25 00:37:34
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote:

    > Nie widzę początku dyskusji, więc może to już rozważałeś, ale ja podczas
    > wyjazdów do PL używam adapterów podróżnych, podobnych do tych:
    > https://www.aliexpress.us/item/3256805557328391.html

    Tak, teraz używam czegoś takiego.

    > Pamiętaj tylko o różnicy napięć w US i Europie. Mi się kiedyś zdarzyło
    > podłączyć komputer ustawiony na 120V do PDU z 208V. Huk eksplodujących
    > kondensatorów w zasilaczu długo się odbijał o ściany datacenter.

    Przewidziałem :)

    Czemu nie widzisz początku dyskusji? Nie pojawiła się na Eternal
    September?

    --
    Przychodzi baba do lekarza ze śledziem na plecach.
    Lekarz pyta:

  • 17. Data: 2023-07-25 00:47:02
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 7/24/23 18:37, Arnold Ziffel wrote:
    > Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote:
    [...]>
    > Czemu nie widzisz początku dyskusji? Nie pojawiła się na Eternal
    > September?

    ES od dawna ma dziwną czkawkę. Przez jakiś czas nic nowego się nie
    pojawia, po czym przez kilka dni pokazuje nowe posty. I znów cisza. A
    starsze posty nigdy się nie pojawiają. Ostatnio jakby się poprawiło, ale
    w dalszym ciągu zdarzają się dziury w dyskusjach.
    Niestety, obecnie to jedyny znany mi serwer NTTP, do którego mogę się
    dobić :(

    Jacek

  • 18. Data: 2023-07-25 00:51:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Radzikowski napisał:

    > ES od dawna ma dziwną czkawkę. Przez jakiś czas nic nowego się nie
    > pojawia, po czym przez kilka dni pokazuje nowe posty. I znów cisza.

    Może feeda dowożą mu na dyskietkach, albo jakoś tak?

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2023-07-25 00:52:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Prawie. Te są dopuszkowe.

    Są i puszki, można coś porzeźbić.
    https://electro24.pl/pl/p/Puszka-instalacyjna-hermet
    yczna-elektryczna-120x80x55/7738

  • 20. Data: 2023-07-25 01:01:13
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 7/24/23 18:51, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Może feeda dowożą mu na dyskietkach, albo jakoś tak?

    Jest to jedna z teorii jakie rozważałem. Mniejszą ilość dziur w feedach
    dało by się wytłumaczyć tym ze zdechła im ostatnia dyskietka, i się
    przerzucili na zipdrivy.

    Jacek