  • 1. Data: 2014-05-16 11:30:16
    Temat: Android 4.4.2 - aplikacja anonsująca rozmówcę
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Chciałbym zapytać się Was czy znacie jakąś aplikację głosowo informującą
    kto dzwoni (ew. kto pisze SMS?). Kiedyś świetnie spisywał się SayMyName
    a potem Announcify, który niestety nie działał przy kontaktach
    synchronizowanych z Outlookiem. Zresztą oba te projekty już są
    zamknięte. Czy jest jakiś odpowiednik - następca?

    Mam zainstalowany zainstalowany syntezator mowy TTS Ivone (oryginalny
    Googlowy nie obsługuje j.polskiego). Tak więc od tej strony problem jest
    rozwiązany. Brakuje natomiast jakiegoś pośrednika: ktoś dzwoni ->
    telefon gada.

    Marek

  • 2. Data: 2014-05-16 11:46:28
    Temat: Re: Android 4.4.2 - aplikacja anonsująca rozmówcę
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Marek" <p...@s...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > rozwiązany. Brakuje natomiast jakiegoś pośrednika: ktoś dzwoni -> telefon

    W Samsungu nazywa się to "Tryb głośnomówiący".

    X.

  • 3. Data: 2014-05-16 11:56:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 16 May 2014 11:30:16 +0200, Marek <p...@s...com> wrote:

> [...]
    >Googlowy nie obsługuje j.polskiego). Tak więc od tej strony problem jest
    >rozwiązany. Brakuje natomiast jakiegoś pośrednika: ktoś dzwoni ->

    Do tego potrzebny będzie ten program:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.ma
    ilboxer.saymyname&hl=pl
    Nie wiem tylko czy działa na 4.4.2
    Działa oczywiście w połączeniu z ivoną, sam z tego korzystam.
    Jak masz zaistalowaną ivonę to trzeba w nim tam tylko poustawiać przy
    jakich rzeczach ma się głos włączać i czytać.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-05-16 13:17:09
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-05-16 11:46, Mariusz Wozniak pisze:

    > W Samsungu nazywa się to "Tryb głośnomówiący".

    I zapewne jest oprogramowaniem autorskim firmy. Raczej nie podasz mi
    linka do sklepu gdzie kupić ten soft można? :-)

    Marek

  • 5. Data: 2014-05-16 13:36:21
    Od: Marek <p...@s...com>

    Czyli to jest ten program o jakim napisałem :-)

    > Nie wiem tylko czy działa na 4.4.2
    > Działa oczywiście w połączeniu z ivoną, sam z tego korzystam.

    A więc wraca do łask. U mnie znów działa (nexus 5). Na HTC Desire HD nie
    działał. Musiałem go wywalić. Zawsze to samo nazwisko podawał.

    Marek