  • 1. Data: 2014-05-16 14:08:29
    Temat: jest gdzies taka oferta tania?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    nie moge sie polapac w tych ich www z ofertami,wiec moze ktos WIE i
    podpowie: potrzebne

    - przeniesienie do nowego operatora juz dzialajacego nr tel, a tam:
    - albo abonament,
    - albo stala oplata wklepywana na karte (czyli abonament bez scigania przez
    operatora, gdy minal miesiac i konto puste)
    - jedno albo drugie max niskie, a do tego
    - darmowe wszystkie rozmowy: komorki, stacjonarne , ew. tez smsy
    - moze byc zero internetu, zero brania telefonu "za 1 zl"

    ktos mi szepnal, ze play to ma, nie widze.

    jakas podpowiedz?

  • 2. Data: 2014-05-16 14:28:38
    Temat: Re: jest gdzies taka oferta tania?
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://www.play.pl/oferta/przejdz-do-play/play-abona
    ment/
    formula_4_6mies.html
    z SMSami 39.99 miesięcznie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-05-16 14:59:15
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    masti in news:ll509m$abv$10@dont-email.me
    > http://www.play.pl/oferta/przejdz-do-play/play-abona
    ment/
    > formula_4_6mies.html
    > z SMSami 39.99 miesięcznie

    widze nie 39,ale 29; dzieki, prawie to, o co chodzi :) (zakladajac, ze mozna
    to dostac przenoszac
    numer)

    [ktos mi mowil, ze za mniej wiecej taka kwote u kogos sa i stacjo darmowe...
    ale moze to zła plotka ]

  • 4. Data: 2014-05-16 15:22:15
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 16 May 2014 14:08:29 +0200, "1634Racine" <1...@R...pl>
    wrote:

> [...]
    >- moze byc zero internetu, zero brania telefonu "za 1 zl"
    >
    >ktos mi szepnal, ze play to ma, nie widze.

    abo z miesięcznym okresem wypowiedzenia:
    nju mobile
    redbull no limit
    heyah non stop
    prepaid:
    play mini max
    nju mobile na kartę

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-05-16 15:42:47
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    dizel in news:584cn99kjcvph94mhsu1759thcugo6jp6c@4ax.com
    > abo z miesięcznym okresem wypowiedzenia:
    > nju mobile
    > redbull no limit
    > heyah non stop
    > prepaid:
    > play mini max
    > nju mobile na kartę
    > Pozdrawiam

    dzieki, poogladam

  • 6. Data: 2014-05-16 15:57:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 May 2014 14:59:15 +0200 osobnik zwany 1634Racine
    napisał:

> [...]
    ment/

    > widze nie 39,ale 29; dzieki, prawie to, o co chodzi :) (zakladajac, ze

    chciałeś z SMSami :) a one są za +10zł.
    Oferta jest właśnie dla przenoszących numer

  • 7. Data: 2014-05-16 22:18:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <53760bac$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>,
    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:

> [...]
    > numer)
    >
    > [ktos mi mowil, ze za mniej wiecej taka kwote u kogos sa i stacjo darmowe...

    Nju Mobile.
    29zl bez SMSow
    Z SMSami max 39zl

    --
    TA

  • 8. Data: 2014-05-17 01:48:19
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    masti in news:ll55gq$23q$2@dont-email.me
    [..........]
    > chciałeś z SMSami :) a one są za +10zł.
    > Oferta jest właśnie dla przenoszących numer

    faktycznie.

  • 9. Data: 2014-05-17 01:55:07
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    T...@s...in.the.world in
    .atman.pl
    > Nju Mobile.
    > 29zl bez SMSow
    > Z SMSami max 39zl

    juz chcialem poczytac jak to jest u nich ze stacjonarnymi, ale to mi wpadlo
    w oko:

    http://www.se.pl/technologie/mobilnie/nju-mobile-opi
    nie-uzytkownikow-propozycje-konkurencji_328017.html

    - niby orange, jakos to powinno dzialac, a - tragicznie, w kazdym razie nie
    sadze, by w/w opinie byly z powietrza brane...