  • 11. Data: 2018-11-19 12:07:40
    Temat: Re: Android 7 - czym nagrywać rozmowy?
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Trybun:
    >
    > : Albo dlaczego kupując aparat
    > : fotograficzny płacimy więcej
    > : bo cena zawiera podatek antypiracki?
    >
    > Podatki to sprawa polityków wybieranych przez społeczeństwo.

    Przez g*no a nie społeczeństwo.  A kastrowanie HDMI?

  • 12. Data: 2018-11-19 12:36:40
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 17 Nov 2018 10:31:15 +0100, dantes napisał(a):

    > Powyższa opcja umożliwia nagrywanie "z głośnika" czy "z toru" ?

    Yhm. Czyli "z głośnika".

  • 13. Data: 2018-11-20 01:06:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5bf2993e$0$496$6...@n...neostrada.pl

    > Przez g*no a nie społeczeństwo. A kastrowanie HDMI?

    Być może oszczędność. ;) TV rodziców też nie ma już
    Jutuby, choć kiedyś miał. Nie jest to Toshiba,lecz Samsung.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 14. Data: 2018-11-20 12:43:43
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5bf2993e$0$496$6...@n...neostrada.pl

    > Być może oszczędność. ;) TV rodziców też nie ma już
    > Jutuby, choć kiedyś miał. Nie jest to Toshiba,lecz Samsung.

    Ktoś by mógł pomyśleć że zubażanie procesorów to też oszczędność,
    tymczasem to zubażanie generuje dodatkowe koszty w stosunku do
    wysokowydajnej bazy,.

  • 15. Data: 2018-11-20 19:35:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-11-18 19:40, Krystek pisze:

    > Jeszcze nie przekopiowałem kontaktów i nie przełożyłem karty SIM do
    > niego z Lumii. Kontakty przetransferowałem poprzez konto Microsoft. Gdy
    > już je wgram na telefon to potem będę próbował też przekopiować
    > wiadomości SMS/MMS. Znalazłem poradnik -
    > <https://medium.com/@leonardocezarychisciuc/import-s
    ms-mms-group-messages-from-windows-phone-to-android-
    daf53440d485>

    > Na pewno to sprawdzę. Dzięki.

    No to sypnę garścią szczegółów - smartfon to SAMSUNG Galaxy J5 2017 Dual
    SIM (a konkretnie symbol modelu to SM-J530F/DS, kupiony prawie 1,5
    miesiąca temu. Niedawno zabrałem się za jego konfigurację, bo cały czas
    korzystałem z MS Lumii 550 z Windows 10 Mobile. Wspomnianą w wątku
    metodą udało mi się przekopiować kontakty, MMS-y oraz powątkowane i
    przypisane do kontaktów SMS-y. Niestety, nagrywania rozmów ten SAMSUNG
    nie ma.

    Na Forum XDA jest podana metoda dla zrootowanych urządzeń włączania
    ukrytej opcji nagrywania rozmów w systemie. Oto link -
    <https://forum.xda-developers.com/galaxy-j/how-to/en
    able-call-recording-j5-t3376824>
    (na którymś z forów czytałem, że dla J530F też działa). No, ale
    rootowanie - o czym pisałem - może być problematyczne w kontekście
    napraw gwarancyjnych i działania pewnych opcji w systemie (m.in.
    kontenera szyfrowania danych i wydzielonych programów SAMSUNG Knox).

    Widocznie masz starszą wersję systemu, model kupiony dawno temu, gdzie
    nie było takich ograniczeń. Nota bene w komentarzach w Google Play do
    różnych programów nagrywających na Androida są informacje od
    użytkowników, że w wielu programach - po wejściu RODO (GDPR w UE) -
    przestała działać opcja nagrywania albo słychać jedynie odbierającego
    połączenie, a nie rozmówcę.

    Także takie to buty...

    K.

    PS: A sam telefon b. fajny. Bateria (na razie długo trzyma. Wygodne MUI,
    NFC (którego jeszcze nie testowałem) i ogólnie komfort używania na plus.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2018-11-22 11:31:31
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-11-20 o 19:35, Krystek pisze:

> [...]
    >
    > PS: A sam telefon b. fajny. Bateria (na razie długo trzyma. Wygodne
    > MUI, NFC (którego jeszcze nie testowałem) i ogólnie komfort używania

    Najprawdopodobniej masz rację. Jednak faktem jest też to że tą funkcję
    łatwo przegapić, otóż nie rzuca się ona w oczy, poza tym aktywuje się w
    momencie gdy następuje połączenie, wtedy gdy większość użytkowników
    trzyma już słuchawkę przy uchu. Oczywiście "aktywuje się" to nie znaczy
    że automatycznie nagrywa, trzeba jeszcze kliknąć na "nagraj".

    Znam ten telefon, poza powyższymi ma jeszcze zupełnie niezły aparat foto.

  • 17. Data: 2018-12-06 10:48:33
    Od: djs <d...@W...poczta.onet.pl>

    Dominik Ałaszewski napisał (a):
    > ale odkąd mam Xiaomi używam z powodzeniem tylko nagrywadła z MIUI :-)
    > (Redmi 4X z Andkiem 7.1.2).

    Też mam telefon z MIUI i od początku używam opcji nagrywania z tej
    nakładki. Jest do wyboru kilka konfiguracji sposobu nagrywania, ja
    wybrałem nagrywanie wszystkich numerów spoza listy kontaktowej. W
    związku z tym łapią się na to wszelkiej maści oferenci. Ostatnio miałem
    przeboje z Orange, gdyż co innego wynikało z rozmowy z Panią na
    infolinii a co innego było później w umowie. Po złożeniu reklamacji
    okazało się, że im "zniknęło" w systemie nagranie naszej rozmowy :)
    Zaskoczyłem Pana z działu reklamacyjnego propozycją podesłania swojego
    nagrania. Co się ostatecznie okazało - gdybym nie miał nagrania
    obowiązywała by umowa w formie jaka została mi przekazana. natomiast po
    zweryfikowaniu nagrania przez dział reklamacji stanęło na moim.
    Dla osób wahających się odnośnie moralnego aspektu nagrywania - zawsze
    mamy wybór kogo nagrywać to pierwsze a po drugie często daje to nam
    możliwość wybronienia się w sytuacji kiedy okaże się tak jak u mnie, że
    co innego ustaliliśmy a co innego otrzymaliśmy. Już kilka razy próbowano
    ze mną metody "niemożliwe, aby ktoś składał Panu takie propozycje umowy"
    i dzięki nagraniom miałem argumenty w ręce.

    Pozdrawiam.

    --