  • 1. Data: 2011-04-21 20:18:59
    Temat: Android jeszcze raz :-)
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    Wiadomo, że telefony i tablety mają system plików w NAND flashu, a ja muszę
    pisać sobie do tymczasowego pliku miliony razy.
    Nie mam zielonego pojęcia co taki Android robi gdy widzi takie zapisy i jak
    planuje to keszować.
    Jest to też wolne. Plik mi nie jest do szczęścia potrzebny po
    wielomilionowym używaniu go.
    Może siedzieć w ramie więc wymyśliłem sobie, że zadeklaruję sobie

    plik w pamieci :

    MemoryFile mf = new MemoryFile("buf0", 2048);

    I zadeklaryję filedescriptor, gdyż lest on niezbędny innej funkcji
    systemowej

    FileDescriptor fd = new FileDescriptor();

    Jak przybindować buf0 do fd żeby fd wskazywał na ta ten wirtualny plik?

  • 2. Data: 2011-04-21 20:28:03
    Temat: Re: Android jeszcze raz :-)
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 21.04.2011 22:18, Lelek@ pisze:
> [...]
    >
    > FileDescriptor fd = new FileDescriptor();
    >
    > Jak przybindować buf0 do fd żeby fd wskazywał na ta ten wirtualny plik?
    Jak rozumiem z jakiś przyczyn nie możesz pobrać deskryptora do
    MemoryFile przez metodę getFileDescriptor?

    Michoo

  • 3. Data: 2011-04-21 20:34:15
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message

    > Jak rozumiem z jakiś przyczyn nie możesz pobrać deskryptora do MemoryFile
    > przez metodę getFileDescriptor?

    Nie umiem tego zapisać :-) Nie rozumiem tego :-)

    Inna funkcja z API 4 chce filedeskryptora do pliku lub ścieżki na
    "/sdcard/lol.bib"
    Ponieważ jest to plik MemoryFile nie mam zielonego pojęcia jak sie do niego
    dobrać :-)

  • 4. Data: 2011-04-21 20:35:35
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 21.04.2011 22:34, Lelek@ pisze:
> [...]
    > niego dobrać :-)

    MemoryFile mf = new MemoryFile("buf0", 2048);
    FileDescriptor fd = mf.getFileDescriptor();
    Nie działa?

    Michoo

  • 5. Data: 2011-04-21 20:39:06
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message

    > Jak rozumiem z jakiś przyczyn nie możesz pobrać deskryptora do MemoryFile
    > przez metodę getFileDescriptor?

    Jeszcze raz:

    Jest sobie fakaś funkcja API nazwijmy ją setFoo("/scdard/lol.bin")
    I pięknie zapisuje do external memory. Ale robi to bardzo wolno i boję się
    że po milionach zapisów załatwię telefon.

    Chcę te kilka plików zadeklarować w RAM-ie jako MemoryFile.

    A temu tak chcę zrobić, bo inne funkcje chcą tworzyć pliki i nie potrafia
    pisać do buforów, tablic.
    Muszę te pliki buforowe zapisywać i czytać kilka razy na sekundę.

  • 6. Data: 2011-04-21 20:41:35
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    > MemoryFile mf = new MemoryFile("buf0", 2048);
    > FileDescriptor fd = mf.getFileDescriptor();
    > Nie działa?

    Nie działa - podkreśla mi na czerwono to getFileDescriptor(); //
    The method FileDescriptor() is undefined for the type MemoryFile

  • 7. Data: 2011-04-21 20:43:24
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message

    Podpowiada że mam rzutować (add cast to mf0) i robi to:

    ((FileDescriptor) mf0).FileDescriptor();

    I dalej podkreśla już całość :-)

  • 8. Data: 2011-04-21 20:49:29
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message

    Te cztery linijki:

    MemoryFile mf0 = new MemoryFile("buf0", 2048);

    MemoryFile mf1 = new MemoryFile("buf1", 2048);

    FileDescriptor fd0 = mf0.getFileDescriptor();

    FileDescriptor fd1 = mf1.getFileDescriptor();

    podkreślone na czerwono oba getFileDescriptor()

  • 9. Data: 2011-04-21 20:51:33
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 21.04.2011 22:41, Lelek@ pisze:

    > Nie działa - podkreśla mi na czerwono to getFileDescriptor(); //
    > The method FileDescriptor() is undefined for the type MemoryFile
    Ki czort? Czemu nagle się zrobiło FileDescriptor()? Niestety na
    androidzie się specjalnie nie znam - chyba więcej pomóc nie mogę.

    Michoo

  • 10. Data: 2011-04-21 20:56:41
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    > Ki czort? Czemu nagle się zrobiło FileDescriptor()? Niestety na androidzie
    > się specjalnie nie znam - chyba więcej pomóc nie mogę.

    getFileDescriptor tam wyżej próbowałem czy może bez get :-)