  • 1. Data: 2011-03-17 16:24:14
    Temat: Zabrali mi dowod :/
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Dzisiaj pod firma przyczepilo sie do mnie dwoch policjantow, mysleli,
    mysleli i wymyslili, ze przyczepia sie do braku oswietlenia tylnej tablicy
    rejestracyjnej. Faktycznie w DT nie ma takiego czegos. W zwiazku z tym
    pytanie do Was, czy myslicie, ze wystarczy ze sobie cos takiego w garazu
    zbuduje z diodek LED i diagnosta na stacji przybije mi pieczatke, czy tez moze to
    oswietlenie musi byc jakies specjalne?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2011-03-17 16:37:53
    Temat: Re: Zabrali mi dowod :/
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    > braku oswietlenia tylnej tablicy rejestracyjnej
    > Faktycznie w DT nie ma takiego czegos.

    Nie ma przezroczystej szybki od spodu tylnej lampy ?
    (przechodzi światło od pozycyjnej tylnej)

    > zbuduje z diodek LED
    Ani diody, ani całość nie będzie mieć homologacji.
    Załatw sobie jakąś lampę j. w.
    Np. od WSK-i, Jawy/CZ , MZ/Simson czy GN.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-03-17 16:44:36
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-03-17 17:24, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    > zbuduje z diodek LED i diagnosta na stacji przybije mi pieczatke, czy tez moze to

    "ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r. w
    sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
    wyposażenia (Dz. U. nr 32 poz. 262 z dnia 26 lutego 2003 r. z
    późniejszymi zmianami) (fragment)

    - Oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej:
    Liczba świateł: liczba taka, aby zapewniała dobre oświetlenie tablicy
    rejestracyjnej
    Barwa świateł : tylko biała
    Inne wymagania: w sposób zapewniający oświetlenie miejsca umieszczenia
    tylnej tablicy rejestracyjnej
    Własności świetlne: powinno zapewniać możliwość odczytania znaków na
    tablicy rejestracyjnej w nocy przy dobrej przejrzystości powietrza z
    odległości co najmniej 20 m
    Inne warunki: nie może być bezpośrednio widoczne z tyłu pojazdu z
    odległości większej od 25 m"

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 4. Data: 2011-03-17 16:47:59
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 17 Mar 2011 17:44:36 +0100) ktos podajacy sie za duddits
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > odległości co najmniej 20 m
    > Inne warunki: nie może być bezpośrednio widoczne z tyłu pojazdu z

    Serdeczne dzieki, czyli sobie cos na diodach LED zbuduje a zasilanie wezme
    z tylnej lampy. Dzieki!

  • 5. Data: 2011-03-17 17:00:53
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > zbuduje z diodek LED i diagnosta na stacji przybije mi pieczatke, czy tez
    Poczytaj
    Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich
    niezbędnego wyposażenia
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 6. Data: 2011-03-17 17:27:42
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    x.net...

[...]
    ===========================

    Powiedz lepiej, czym podpadłeś. Nie wierzę, że przyczepili się ot tak - na
    rozgrzewkę.

  • 7. Data: 2011-03-17 17:38:48
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 17 Mar 2011 18:27:42 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Powiedz lepiej, czym podpadłeś. Nie wierzę, że przyczepili się ot tak - na
    > rozgrzewkę.

    Wlasnie wydaje mi sie, ze niczym. Parkowalem pod firma i sie przyczepili.
    Najpierw co prawda do brudnej od blota rejestracji, ale jak ja wyczyscilem
    to sobie to oswietlenie wynalezli. Pod zieleniakiem policja i straz
    miejska przychodzi w celu wyrobienia dziennych norm wystawiania mandatow
    :)

  • 8. Data: 2011-03-17 21:49:59
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Piotr Klimek pisze:
    > Serdeczne dzieki, czyli sobie cos na diodach LED zbuduje a zasilanie wezme
    > z tylnej lampy. Dzieki!
    nie buduj tylko kup gotowca na allegro, w dziale czesci do przyczep

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2011-03-17 22:12:14
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 17 Mar 2011 22:49:59 +0100) ktos podajacy sie za Arni
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > nie buduj tylko kup gotowca na allegro, w dziale czesci do przyczep

    Genialne! Dziekuje :)

  • 10. Data: 2011-03-18 00:00:57
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    x.net...

    >oswietlenie musi byc jakies specjalne?

    a nie masz w DT takiej lampy jak mam w XT ? tam powinna być przeźroczysta
    szybka podświetlająca rej..