  • 1. Data: 2011-03-18 08:13:50
    Temat: spmam kredyt na moto
    Od: "Wieslaw" <i...@o...altb.pl>

    sezon sie zaczyna wiec jakby ktos szukal kredytu na moto
    to na mojej stronie jest porowanie.

    http://www.oik.altb.pl/kredyty-samochodowe.html

    Wieslaw

  • 2. Data: 2011-03-18 08:36:49
    Temat: Re: spmam kredyt na moto
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-03-18 09:13, Wieslaw pisze:
    > sezon sie zaczyna wiec jakby ktos szukal kredytu na moto
    > to na mojej stronie jest porowanie.
    >
    > http://www.oik.altb.pl/kredyty-samochodowe.html

    Kłamiesz.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 3. Data: 2011-03-18 09:53:27
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości

    > Kłamiesz.

    Arni, ty jesteś spacjalista -masz sposób na tego debila co spamuje regularnie na
    różnych grupach?

    b.

  • 4. Data: 2011-03-18 10:05:52
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-03-18 10:53, Budyń pisze:
    > Arni, ty jesteś spacjalista -masz sposób na tego debila co spamuje regularnie na
    różnych grupach?

    To się nazywa KF, ale trzeba mieć IQ>50, żeby go sobie skonfigurować.
    Arni, bądź laska w biedactwu pomóc.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 5. Data: 2011-03-18 10:38:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-18, Wieslaw <i...@o...altb.pl> wrote:
    > sezon sie zaczyna wiec jakby ktos szukal kredytu na moto
    > to na mojej stronie jest porowanie.
    >
    > http://www.oik.altb.pl/kredyty-samochodowe.html

    Ze tak powiem, wypierdalaj.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-03-18 11:52:41
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Budyń pisze:
    > Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości

    > Arni, ty jesteś spacjalista -masz sposób na tego debila co spamuje regularnie na
    różnych grupach?

    tak, należy wysłac zażalenie do chello.pl jako dostawcy internetu dla
    tego matoła i do OVH jako firmy hostingującej tą marną stronkę:

    inetnum: 178.32.19.0 - 178.32.19.255
    netname: VOGAN-INVESTMENT-LLC
    descr: www.hosting-dedykowany.pl
    country: PL
    org: ORG-OS23-RIPE
    admin-c: OTC12-RIPE
    tech-c: OTC12-RIPE
    status: ASSIGNED PA
    mnt-by: OVH-MNT
    source: RIPE # Filtered

    organisation: ORG-OS23-RIPE
    org-name: OVH Sp. z o. o.
    org-type: OTHER
    address: Ul. Karola Miarki 6-10 lok.3-4
    address: 50-306 Wroclaw
    address: Poland
    abuse-mailbox: a...@o...net
    admin-c: OTC2-RIPE
    mnt-ref: OVH-MNT
    mnt-by: OVH-MNT
    source: RIPE # Filtered

    dopiero jak nie zareaguja mozna podjac działania nieformalne. Są metody
    na usuniecie jego postów ale nie jest wart czasu na siedzenie i czekanie
    kiedy znow zaspamuje. No i zawsze mozna go namierzyc i mu spuscic wpierdol.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2011-03-18 12:19:07
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2011-03-18 12:52, Arni pisze:

    > tak, należy wysłac zażalenie do chello.pl jako dostawcy internetu dla
    > tego matoła

    Skoro spamuje z chello to tak.

    > i do OVH jako firmy hostingującej tą marną stronkę:

    OVH nic do tego - chyba, ze spamuje z wykorzystaniem ich serwerow.
    W przeciwnym razie dostaniesz - nb. sluszna - odpowiedz w stylu:

    [...]
    Szanowny Panie, w/w maile nie zostaly wyslane przez serwery OVH.
    Pozdrawiamy.
    [...]

    Niby jakie kroki oni maja podjac w stosunku do spamera? Napisac mu
    maila, ze w wysylanej przez niego (za posrednictwem innych niz OVH
    serwerow) korespondencji nie moze uzywac adresu swojej strony www, ktora
    jest u nich umieszczona?

    --
    jarek

  • 8. Data: 2011-03-18 12:38:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-03-18 12:52:41 +0100, Arni <a...@n...spam.pl> said:

> [...]
    > na usuniecie jego postów ale nie jest wart czasu na siedzenie i
    > czekanie kiedy znow zaspamuje. No i zawsze mozna go namierzyc i mu

    A że tak się spytam: WTF? Czego (ale też i kogo, bo po odpowiedzi
    Budynia nie jest to oczywiste) żeśta się czepneli w tym jednorazowym
    tutaj (jak na razie) spamie? No moze poza błędem w tytułowym tagu.

    de Fresz

  • 9. Data: 2011-03-18 12:44:10
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 18-03-2011 12:52, Arni pisze:
    > No i zawsze mozna go namierzyc i mu spuscic wpierdol.

    albo można się zaczaić przy bankomacie i ....
    kask mu zaje....ać :)
    tzn. zabezpieczyć jak go już zostawi :]

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 10. Data: 2011-03-18 12:46:49
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > A że tak się spytam: WTF? Czego (ale też i kogo, bo po odpowiedzi
    > Budynia nie jest to oczywiste) żeśta się czepneli w tym jednorazowym
    > tutaj (jak na razie) spamie? No moze poza błędem w tytułowym tagu.

    gdyby był jednorazowy to bysmy sie nie czepiali. Tutaj juz spamował kilka razy -a i
    na innych grupach które czytem też. Znalazł sobie leszcz metode na darmową reklame.
    Trzeba go zastopować zanim znajdzie naśladowców. Nie znam sie na tym - ale gdyby
    google wyrzucało w wynikach słowo oszust koło linka do jego firmy to by mu przeszło
    :)

    b.