  • 1. Data: 2014-08-17 21:21:56
    Temat: Antena do radia
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam złamała mi się antena do radia w motocyklu Honda Goldwing 1500 z 93
    roku , chciałbym się zaptać czy ma ktoś taką antenę do sprzedania a jeżeli
    nie to czy da się ją polutować jakoś ??

  • 2. Data: 2014-08-17 22:00:08
    Temat: Re: Antena do radia
    Od: FenikS1909 <grzesiekol1@_NOSPAM_interia.eu>

    Myślę że jest możliwe zlutowanie jej, lecz nie byle jaka lutownica.
    Na tej ofercie wydaje mi się że dostrzegłem antene
    http://olx.pl/oferta/honda-goldwing-1500-plastiki-cz
    esci-akcesoria-CID5-ID6ao3f.html#a00bec3666
    warto zapytać.