  • 1. Data: 2009-11-11 18:50:19
    Temat: Antena wifi do UMTS
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    Szukam anteny do modemu GSM Huawei.. w domu lezy nieuzywana antena do wifi
    "2,4 GHz Horizon XP midi 9 dBi" jak będzie sie sprawowac przy UMTS (1,9-2,1
    GHz) ?? przy zasotosoaniu odpowiedniego konektora?? są szanse ze będzie
    działać ??

  • 2. Data: 2009-11-11 20:13:09
    Temat: Re: Antena wifi do UMTS
    Od: Tomasz Kordat <t...@w...peel>

    Konrad pisze:
> [...]
    > GHz) ?? przy zasotosoaniu odpowiedniego konektora?? są szanse ze będzie

    Ja bym spróbował, ale musisz wydłużyć ją ciut.
    BTW koszt konektora może być porównywalny z kosztem dedykowanej anteny.

    TK

  • 3. Data: 2009-11-11 22:21:21
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Konrad pisze:

    > Szukam anteny do modemu GSM Huawei.. w domu lezy nieuzywana antena do wifi
    > "2,4 GHz Horizon XP midi 9 dBi" jak będzie sie sprawowac przy UMTS (1,9-2,1
    > GHz) ??

    Powinna raczej słabo w porywach do wcale. Zależy na ile jest selektywna.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-11-12 04:38:03
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    > Powinna raczej słabo w porywach do wcale. Zależy na ile jest selektywna.

    A w takim rakie które anteny najlepiej sie spisują ?? panelowe ? yagi ? tuby
    ? kazdy sprzedawca maówi co innego...

  • 5. Data: 2009-11-12 04:47:57
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Konrad napisał:

    > A w takim rakie które anteny najlepiej sie spisują ?? panelowe ? yagi ? tuby
    > ? kazdy sprzedawca maówi co innego...

    Dostrojone...

    --
    Darek

  • 6. Data: 2009-11-12 06:58:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Nov 2009 05:47:57 +0100, Dariusz K. Ładziak wrote:

    >Dostrojone...

    Ale w UMTS pasmo szerokie, no chyba ze sie dostroisz do jednego
    operatora na dwie czestotliwosci naraz ..

    J.

  • 7. Data: 2009-11-12 20:51:53
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    A w takim rakie które anteny najlepiej sie spisują ?? panelowe ? yagi ?
    tuby
    > ? kazdy sprzedawca maówi co innego...

    Dostrojone...

    wybacz, ale zielony jestem... da sie jakos "dostroć" antene ?

  • 8. Data: 2009-11-12 21:02:36
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    > Ale w UMTS pasmo szerokie, no chyba ze sie dostroisz do jednego
    > operatora na dwie czestotliwosci naraz ..

    Dlaczgo 2 częstotliwosci ??
    Może ktos mi polecić jakis konkrenty sprawdzony model anteny kirunkowej ??

  • 9. Data: 2009-11-12 21:02:37
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > wybacz, ale zielony jestem... da sie jakos "dostroć" antene ?

    Teoretycznie to możliwe. Jednak z ekonomicznego punktu widzenia jest to
    absolutnie nieopłacalne. Znacznie taniej i prościej jest kupić gotową
    antenę do GSM.

    Paweł

  • 10. Data: 2009-11-12 21:05:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Nov 2009 22:02:36 +0100, Konrad wrote:

    >Dlaczgo 2 częstotliwosci ??

    Bo inna do odbioru a inna do nadawania.
    190MHz odstepu.

    J.