  • 181. Data: 2014-09-22 14:24:34
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-20 21:43, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Nie wiesz.

    A właśnie że wiem.

    > Gdyby wystarczała to nie pytałbym.
    > Chciałem sobie to cudo co zachwalałeś w porównaniu do SGS4 kupić.
    > I nie mogę, bo nie wiem co to za magiczny telefon wymyśliłeś...
    > A pewnie byłby lepszy od mojego starego, wysłużonego iPhone4.

    Moim zamiarem nie było chwalenie swojego sprzętu, a wykazanie że Samsung
    to poza ceną niczym szczególnym się nie wyróżnia względem tańszego
    sprzętu. I kto tu mówi o cudzie techniki i wykonania? Taki sobie
    telefonik, w którym po półgodzinnym porównaniu nie dostrzegłem wielkich
    różnic na niekorzyść względem papierowego tuza na rynku telefonów - SGS4.

  • 182. Data: 2014-09-22 14:25:36
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-21 13:59, Mario pisze:

    > Ja nie piszę że jest z górnej półki. SGS3 kosztuje około 850 zł,
    > Mediadroid Imperius Slim jakieś 350. Różnica w fotkach jest wyraźna.
    > Nie wiem co to znaczy przedrożony. Dla mnie średnia pólka to właśnie
    > 800- 1200 zł. I w tej klasie cenowej jest świetnym fonem. Wcześniej
    > miałem LG 4X za ponad 1kpln i jak mio go skradziono wziąłem SGS3 z
    > umowy. Wyniesie mnie w ratach 600 pln. Ale IMHO znacznie lepszy niż LG.

    To ja już sam nie wiem o co tak właściwie chodzi - oczekiwałeś że te
    fotki z Samsunga będą gorsze od tych z Imperiusa. Bo ja tak to po
    powyższym tekście zinterpretowałem, i stąd taka moja a nie inna odpowiedź.
    Samsung nie jest złym telefonem, on jest tylko za drogo wyceniony. Jak
    napisałem - jest to w moim odczuciu średnia półka, ale z ceną z półki
    tej najwyższej.

    > Wymieniamy się opiniami na temat różnych modeli. Fonów za 400 jest
    > ogromna liczba, a pojęcie, że nie jest niemarkowy jest dość ogólne. A
    > jak wykazałem nawet w ramach jednego segmentu różnice między różnymi
    > modelami mogą być duże. Twoje opinie są nic nie warte bez podania
    > modelu fonu, który porównywałeś z SGS4.

    Trudno, ale jak już powiedziałem nie będę tu uprawiał darmowej reklamy.

  • 183. Data: 2014-09-22 14:44:04
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-22 14:25, Trybun pisze:

    > To ja już sam nie wiem o co tak właściwie chodzi - oczekiwałeś że te
    > fotki z Samsunga będą gorsze od tych z Imperiusa. Bo ja tak to po
    > powyższym tekście zinterpretowałem, i stąd taka moja a nie inna odpowiedź.

    Stwierdziłem, że w gorszych warunkach oświetleniowych Imperius robi
    znacznie gorsze fotki.
    Ty nie podajesz ani jaki sprzęt porównywałeś ani w jakich warunkach były
    robione zdjęcia. W dobrym świetle mogą być dobre. W gorszym może by
    słaby kontrast, słabe kolory. w ruchu mogą być jednego aparatu dobre z
    innego poruszone. Może mieć czasami kłopoty z łapaniem ostrości.
    Nic na ten temat nie pisze. Twój tekst jest nierzetelny.

> [...]
    > tej najwyższej.

    > Trudno, ale jak już powiedziałem nie będę tu uprawiał darmowej reklamy.

    Nie starasz się o to żeby to co piszesz można było uznać za rzetelną
    opinią. W takim razie twój post to uprawianie darmowej (albo i nie)
    antyreklamy.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 184. Data: 2014-09-22 14:51:46
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-22 14:24, Trybun pisze:

    > A właśnie że wiem.

    > Moim zamiarem nie było chwalenie swojego sprzętu, a wykazanie że Samsung
    > to poza ceną niczym szczególnym się nie wyróżnia względem tańszego
    > sprzętu.

    Dopóki nie podasz jaki to fon to nikt nie może tego zweryfikować.
    Skoro miałeś zamiar skrytykować ten inny sprzęt to czemu nie chcesz
    wydać dobrej opinii o tym co masz? Przyznam ze twoje tłumaczenia brzmią
    nieszczerze.

    > I kto tu mówi o cudzie techniki i wykonania? Taki sobie
    > telefonik, w którym po półgodzinnym porównaniu nie dostrzegłem wielkich
    > różnic na niekorzyść względem papierowego tuza na rynku telefonów - SGS4.

    Ok. Jest taki fonik co kosztuje trzy razy taniej, a ma parametry takie
    jak niedawny flagowiec najmocniejszego gracza na rynku. Cieszmy się
    użytkownicy androidowych smartfonów, bo od tej pory nie musimy
    przepłacać tylko możemy sobie ten telefon kupić.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 185. Data: 2014-09-22 15:52:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Mario <m...@...pl> wrote:

    > Dopóki nie podasz jaki to fon to nikt nie może tego zweryfikować.
    > Skoro miałeś zamiar skrytykować ten inny sprzęt to czemu nie chcesz wydać
    > dobrej opinii o tym co masz? Przyznam ze twoje tłumaczenia brzmią nieszczerze.

    Otóż to. Mam dokładnie taki sam odbiór.

> [...]
    > jak niedawny flagowiec najmocniejszego gracza na rynku. Cieszmy się
    > użytkownicy androidowych smartfonów, bo od tej pory nie musimy przepłacać

    Trybun pokazuje na przykładzie nierozumienia jak działa reklama albo jak
    działa ankieta wyborcza, że logiczne myślenie nie jest jego najmocniejszą
    stroną.

  • 186. Data: 2014-09-22 15:52:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Jak i Nokii Lumii 935 i innych. Normalka, przy każdym liczącym się
    > towarze, tylko dlaczego ta reklama w jednym przypadku czyni cuda a w
    > drugim jak grochem o ścianę...

    Reklama może zwrócić uwagę na nowy produkt, poinformować człowieka o jego
    istnieniu, zaintrygowac na tyle aby przespacerował się do sklepu aby
    potrzymać go w ręce ale gdy sam produkt w oczach klienta nie jest wart swej
    ceny to przecież reklama tu cudów nie zdziała.

    > Przybliżone,? oni są pewni że wygrali, a inni z nosami na kwintę, pewni
    > że przegrali, skąd ta pewność - ano dziennikarze ich powiadomili o
    > wynikach w minutę po zamknięciu lokali.. A same głosy dające pewne wyniki
    > będą podliczone za parę dni. Cuda w XXI wieku odziedziczone po XXw. Co
    > tam jakieś Kasandry czy inne wieszczki, współcześni dziennikarze w
    > krajach tzw demokratycznych to dopiero wiarygodne wyrocznie.

    Tłumaczę Ci a Ty dalej udajesz że nie rozumiez?
    Sa przybliżone, bo obarczone błedem oszacowanym na 2-3%.
    Jeśli mimo tego błędu 3% takie ankiety pokażą przewagę nad przeciwnikiem
    rzędu 10-15% to chyba widzisz powody do radości...

    A może nie, może Ty dale widzisz tu jakąś magię.

  • 187. Data: 2014-09-22 20:03:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > 850 zł. Dzisiaj w tym samym sklepie jest za 699zł. Samsung w tamtym czasie
    > kosztował około 2500zł, dzisiaj, również jego cena oscyluje w granicach
    > trzykrotności ceny mojego aparatu, no może trochę więcej stracił na
    > przestrzeni czasu, ale niewiele.

    Zrozum, że ukrywanie marki nie ma sensu.
    Świadczy tylko o tym, że byłeś nieszczery/stronniczy w swym porównaniu.
    Nie chcesz ujawnić marki/modelu telefonu z którym to SGS4 porównywałeś
    bo wtedy łatwo byłoby Ci wytknąć Twoją stronniczość/subiektywność...

  • 188. Data: 2014-09-22 20:08:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Samsung nie jest złym telefonem, on jest tylko za drogo wyceniony. Jak
    > napisałem - jest to w moim odczuciu średnia półka, ale z ceną z półki tej
    > najwyższej.

    Jeśli SGS4 jest Twoim zdaniem średnia półka...
    To napisz co jest Twoim zdaniem górną półką? Tą najwyższą?

  • 189. Data: 2014-09-22 20:10:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > Nie starasz się o to żeby to co piszesz można było uznać za rzetelną
    > opinią. W takim razie twój post to uprawianie darmowej (albo i nie)
    > antyreklamy.

    Najprawdopodobniej on w ogóle nie ma żadnego telefonu
    porównywalnego z SGS4. On tylko tą wypowiedzią próbował
    obsmarować reputację drogiego SGS4 pisząc że jakiś telefon
    za 1/3 ceny jest równie dobry. Nie pisząc co to za telefon
    oczywiście utrudnia weryfikajcę tej opinii i w oczach naszych
    staje się absolutnie niewiarygodny, nierzetelny i nielogiczny.

  • 190. Data: 2014-09-23 09:38:19

    Wed, 17 Sep 2014 00:26:21 +0000 (UTC), w <lvakfd$5h0$2@dont-email.me>, Pszemol
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Tethering trzeba właczac aby sparowac nowe urzadzenie.

    ROTFL :).