  • 1. Data: 2014-09-19 04:14:51
    Temat: Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.spidersweb.pl/2014/09/luka-przegladarka-a
    ndroid.html
    i przy okazji deklaracja Apple:
    http://www.spidersweb.pl/2014/09/tim-cook-list-do-kl
    ientow.html

  • 2. Data: 2014-09-19 09:00:15
    Temat: Re: Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
    Od: K <...@...c>

    On 19/09/2014 03:14, atm wrote:
    > http://www.spidersweb.pl/2014/09/luka-przegladarka-a
    ndroid.html
    > i przy okazji deklaracja Apple:
    > http://www.spidersweb.pl/2014/09/tim-cook-list-do-kl
    ientow.html

    gdybym byl targetem apple od razu poczulbym sie w 100% bezpieczny, a tak
    jestem nadal klientem google (wczoraj kupilem moto g 2nd).
    ty naprawde wierzysz w taki ferment, serwowany przez korporacje? jak sie
    spotykasz ze znajomymi czy to w pracy, czy na jakims piwie, to gadke
    zaczynacie od "a slyszales co powiedzial Tim?"

  • 3. Data: 2014-09-19 15:11:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Sep 2014 08:00:15 +0100, K napisał(a):

> [...]
    > spotykasz ze znajomymi czy to w pracy, czy na jakims piwie, to gadke
    > zaczynacie od "a slyszales co powiedzial Tim?"

    Przypomnisz mi, która to z dwóch korporacji ostatnio zablokowała możliwość
    ustawiania poszczególnych aplikacji do grzebania w twoich danych?

    A jakbyś jeszcze przypomniał, która firma w oficjalnych papierach sądowych
    przedstawiających ich stanowisko napisała, że jej użytkownicy "have no
    legitimate expectation of privacy" to już w ogóle byłby komplet.

    Przypomnisz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 4. Data: 2014-09-19 16:06:55
    Od: K <...@...c>

    On 19/09/2014 14:11, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > przedstawiających ich stanowisko napisała, że jej użytkownicy "have no
    > legitimate expectation of privacy" to już w ogóle byłby komplet.

    Waldku, ja mam taki sam stosunek do googla jak i do apple. ja porpostu
    nie rozumiem tego zachwytu targetu appla, nad kazdym jednym wydarzeniem.
    szczerze mowiac konto na gmailu mam tylko na potrzeby telefonu. nie
    uzywam tego maila, mam swoj prywatny serwer i swoja domene na te potrzeby.

  • 5. Data: 2014-09-19 17:06:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Sep 2014 15:06:55 +0100, K napisał(a):

> [...]
    > szczerze mowiac konto na gmailu mam tylko na potrzeby telefonu. nie
    > uzywam tego maila, mam swoj prywatny serwer i swoja domene na te potrzeby.

    O.. a propos konta - dodasz je w systemie, żeby Play pozwolił ściągnąć
    apki, to już system cały skwapliwie cię loguje, np. w przeglądarce www,
    żeby się pracowicie szpiegować na stronach. Nawet Apple tego nie robi.

    To Google jest kwintesencją zła, które powinno być piętnowane i ośmieszane.
    Apple niech sobie zostanie z wyznawcami.
    A jak rozwój wypadków będzie dalej podążał w tym kierunku co teraz, to za
    parę lat IOS będzie najbardziej otwartym systemem mobilnym na rynku - i to
    będzie prawdziwa klęska.

  • 6. Data: 2014-09-19 19:26:29
    Od: K <...@...c>

    On 19/09/2014 16:06, Waldek Godel wrote:

    > O.. a propos konta - dodasz je w systemie, żeby Play pozwolił ściągnąć
    > apki, to już system cały skwapliwie cię loguje, np. w przeglądarce www,
    > żeby się pracowicie szpiegować na stronach. Nawet Apple tego nie robi.

    zgadza sie, chociaz nie mam playa i nigdy z tego typu rozwiazan nie
    korzystalem. google, googlami, ale applowi tak samo nie wierze. tam
    wszystko jest nastawione na szpiegowanie. uzywasz linuxa na desktopie,
    to wg ich doktryny jestes podejrzany.

  • 7. Data: 2014-09-19 21:34:06
    Od: K <...@...c>

    On 19/09/2014 03:14, atm wrote:
    > http://www.spidersweb.pl/2014/09/luka-przegladarka-a
    ndroid.html
    > i przy okazji deklaracja Apple:
    > http://www.spidersweb.pl/2014/09/tim-cook-list-do-kl
    ientow.html

    tim zapomnial wspomniec:
    http://img.sadistic.pl/pics/6097444bb282.jpg

  • 8. Data: 2014-09-19 23:50:58
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-09-19 21:34, K pisze:
    ndroid.html
    ientow.html

    > tim zapomnial wspomniec:
    > http://img.sadistic.pl/pics/6097444bb282.jpg

    Nieznajomość (praw) fizyki szkodzi ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2014-09-20 12:01:48
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-19 17:06, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > parę lat IOS będzie najbardziej otwartym systemem mobilnym na rynku - i to

    Dochodzi tez druga kwestia: rozbieralnosc urzadzenia.
    Wiem, ze dla wielu osob jest to nieistotne, ja lubie jednak wiedziec, ze
    w razie glupiego uszkodzenia guziczka, czy wymiany baterii po gwarancji
    nie bede musial wyrzucac urzadzenia lub oddawac do naprawy, ktora moze
    byc drozsza od jego wartosci rynkowej.
    Ok, do rzeczy:
    iPhone 6 Repairability: 7 / 10
    HTC One Repairability: 1 / 10

    HTC One Repairability Score: One out of 10 (10 is easiest to repair)

    Very, very difficult (possibly impossible?) to open the device
    without damaging the rear case. This makes every component extremely
    difficult to replace.

    The battery is buried beneath the motherboard and adhered to the
    midframe, hindering its replacement.

    The display assembly cannot be replaced without removing the rear
    case--this will make the most common repair, a damaged screen, nearly
    impossible.

    Copper shielding on many components is difficult to remove and replace.

    Uczen przerosl mistrza, szkoda ze w takiej kwestii. HTC usunelo
    mozliwosc wymienay baterii, slot kart SD, aktualizacje w przypadku HTC
    zawsze sa wielka niewiadoma, ze wskazaniem na niewiadoma, teraz
    dodatkowo jednorazowosc urzadzenia. Cena? Ktorys ze Spidersweb kupujac
    iP6 64GB obciazyl karte na 3350zl. Cy to duzo? Za urzadzenie tuz po
    premierze, z taka iloscia pamieci, aktualizacjami na zapewne nastepne 3
    lata cena wydaje sie normalna (pomijajac fakt, ze mozna za to kupic
    sensownego notebooka).
    http://www.spidersweb.pl/2014/09/iphone-6-pierwsze-w
    razenia-spiders-web.html

  • 10. Data: 2014-09-20 12:14:26