  • 1. Data: 2014-09-17 19:56:37
    Temat: Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
    Od: atm <...@v...pl>

    Amazing dla kazdego, no w kazdym razie dla wiekszosci.
    Wlasnie instaluje, moze dolozyli jakis dodatkowy guzik na dolnej belce,
    ktory z duzym trudem tam umiescili po wydlubaniu z Settings ;]

  • 2. Data: 2014-09-17 20:42:16
    Temat: Re: Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

    > Amazing dla kazdego, no w kazdym razie dla wiekszosci.
    > Wlasnie instaluje, moze dolozyli jakis dodatkowy guzik na dolnej belce,
    > ktory z duzym trudem tam umiescili po wydlubaniu z Settings ;]

    pewnie przemol na razie nie napisze bo po upgradzie jego 4S będzie
    chodził tak wolno, że do jutra mu zajmie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-09-17 21:33:21
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > pewnie przemol na razie nie napisze bo po upgradzie jego 4S będzie
    > chodził tak wolno, że do jutra mu zajmie :)

    No niestety nie mam 4S. Mam starszego iPhone4.

    4S był szybszy od 4-ki, obsługował już Siri i nawigację z udziałem GPS i
    turn-by-turn directions.

    Mój z powolniejszym CPU - szczerze mówiąc chyba zostanę przy wersji iOS 6.

  • 4. Data: 2014-09-17 23:01:28
    Od: K <...@...c>

    On 17/09/2014 18:56, atm wrote:
    > Amazing dla kazdego, no w kazdym razie dla wiekszosci.
    > Wlasnie instaluje, moze dolozyli jakis dodatkowy guzik na dolnej belce,
    > ktory z duzym trudem tam umiescili po wydlubaniu z Settings ;]

    ide zjechac na recznym.

  • 5. Data: 2014-09-18 00:33:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 17 Sep 2014 19:33:21 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > 4S był szybszy od 4-ki, obsługował już Siri i nawigację z udziałem
    GPS i
    > turn-by-turn directions.

    Żeby zadziałała nawigacja potrzebny był nowy hardware?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2014-09-18 04:06:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Żeby zadziałała nawigacja potrzebny był nowy hardware?

    Żeby zadziałała nawigacja potrzebny był wtedy ciut szybszy CPU.

  • 7. Data: 2014-09-18 08:24:14
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-18 04:06, Pszemol pisze:
    > "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Żeby zadziałała nawigacja potrzebny był wtedy ciut szybszy CPU.

    A mówią że tylko androidowe telefony nie domagają z mocą a iPhone zawsze
    był ponoć taki idealny.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-09-18 09:01:01
    Od: W <w...@w...pl>

    Chris wystukał, co następuje:

    > A mówią że tylko androidowe telefony nie domagają z mocą a iPhone zawsze
    > był ponoć taki idealny.

    Wiesz, że odnosisz się do w sumie dosyć antycznego już sprzętu? w świecie
    androida takowy już dawno zostałby odesłany na złom bo na starcie byłby
    wolną krową...

  • 9. Data: 2014-09-18 09:31:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Żeby zadziałała nawigacja potrzebny był wtedy ciut szybszy CPU.

    no patrz pan. A u mnie działa na 32 bitowym single core. Amazing?

  • 10. Data: 2014-09-18 09:51:51
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-18 09:01, W wrote:
    > Chris wystukał, co następuje:

    > Wiesz, że odnosisz się do w sumie dosyć antycznego już sprzętu? w świecie
    > androida takowy już dawno zostałby odesłany na złom bo na starcie byłby
    > wolną krową...

    Jest tez drugi powod - Apple, podobnie jak inne firmy nie pracuje
    charytatywnie. Pomimo tego, ze czworka nie dostala rowniez Siri,
    nieoficjalnie chyba udalo sie ją uruchomic. Czesto ograniczanie
    funkcjonalnosci jest bodzcem do zmiany sprzetu.
    http://www.wikihow.com/Get-Siri-for-Your-iPhone-4-or
    -3Gs-or-iPod-Touch-4G