  • 1. Data: 2014-09-20 09:49:15
    Temat: Apple Wave :)
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Kilka godzin po tym, jak Apple udostępniło nową aktualizację iOS-a, w
    Internecie pojawiły się informacje, że nowa funkcja systemu o nazwie
    Wave pozwala na ładowanie telefonu za pomocą kuchenki mikrofalowej.
    Jest to oczywiście oszustwo, niestety wielu właścicieli iPhone'ów
    okazało się takimi ignorantami w dziedzinie fizyki, że postanowiło
    sprawdzić to na własną rękę.
    Reszta tu:
    http://www.dobreprogramy.pl/Apple-Wave-czyli-iPhone-
    ladowany-w-mikrofalowce.-Wielu-Amerykanow-dalo-sie-n
    abrac,News,57984.html

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-09-20 10:02:08
    Temat: Re: Apple Wave :)
    Od: K <...@...c>

    On 20/09/2014 08:49, dizel wrote:
> [...]
    > Reszta tu:
    > http://www.dobreprogramy.pl/Apple-Wave-czyli-iPhone-
    ladowany-w-mikrofalowce.-Wielu-Amerykanow-dalo-sie-n

    po kolejkach do salonow i takich akcjach jak ta z mikrofalowka, czy tez
    poprzednia w ktorej ktos tych debili strolowal, ze aktualizacja ios daje
    wodoodpornosc, widac mniej wiecej poziom intelektualny targetu apple ;)

  • 3. Data: 2014-09-20 11:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dizel x...@x...xx ...

> [...]
    > http://www.dobreprogramy.pl/Apple-Wave-czyli-iPhone-
    ladowany-w-mikrofal
    > owce.-Wielu-Amerykanow-dalo-sie-nabrac,News,57984.ht

    ROTFL
    Naprawde nie jestem w stanie w coś takiego uwierzyć zeby ktoś dał sie
    nabrać!

  • 4. Data: 2014-09-20 12:56:36
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    wiadomości news:XnsA3AE725F37CC4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    ml

    > ROTFL
    > Naprawde nie jestem w stanie w coś takiego uwierzyć zeby ktoś dał sie

    A jak ci ktoś obieca 5 milionów dolców, za przesłanie
    swoich danych i wpłacenie 5 tysięcy - uwierzysz ?
    A jakiś tam procent chciwych idiotów uwierzyło.
    https://en.wikipedia.org/wiki/419_scams
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Nigeryjski_szwindel

    --
    Paskuda03

  • 5. Data: 2014-09-20 15:51:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "paskuda03" <p...@b...invalid.org> wrote in message
> [...]
    > swoich danych i wpłacenie 5 tysięcy - uwierzysz ?
    > A jakiś tam procent chciwych idiotów uwierzyło.

    Mało tego - ile procent ludzi wie na jakiej zasadzie działa kuchenka
    mikrofalowa? Ile procent ludzi wybrało fizykę w szkole średniej
    jako przedmiot ponadobowiązkowy (bo nie jest obowiązkowy)?
    Jak najbardziej mogę uwierzyć że jakiś procent ludzi się nabierze.
    A że iPhone jest popularny i masz pulę wielu milionów użytkowników,
    często dzieci, to nawet mały procent stanowi niezerową liczbę przypadków.

  • 6. Data: 2014-09-20 16:02:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    dizel wrote:

> [...]
    > Reszta tu:
    > http://www.dobreprogramy.pl/Apple-Wave-czyli-iPhone-
    ladowany-w-mikrofalowce.-Wielu-Amerykanow-dalo-sie-n

    powstrzymajcie tę rzeź niewinnych iPhone'ów!
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-09-20 16:20:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 20 Sep 2014 08:51:19 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Mało tego - ile procent ludzi wie na jakiej zasadzie działa kuchenka
    > mikrofalowa? Ile procent ludzi wybrało fizykę w szkole średniej
    > jako przedmiot ponadobowiązkowy (bo nie jest obowiązkowy)?

    Ale to przeżywacie, ładowanie przez kuchenkę mikrofalową byłoby
    ciekawą i nowatorska funkcją, która znowu by odsadziła Apple o lata
    świetlne od konkurencji.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2014-09-20 16:24:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-20 16:20, Marek wrote:

    > Ale to przeżywacie, ładowanie przez kuchenkę mikrofalową byłoby ciekawą
    > i nowatorska funkcją, która znowu by odsadziła Apple o lata świetlne od
    > konkurencji.

    Aktualizacja powinna rozwiazac problem, tez nie rozumiem tego zamieszania.

  • 9. Data: 2014-09-20 18:17:36
    Od: A.L. <a...@a...com>

    wrote:

> [...]
    >A że iPhone jest popularny i masz pulę wielu milionów użytkowników,
    >często dzieci, to nawet mały procent stanowi niezerową liczbę przypadków.

    Moja wlasna ankieta - ankietowani to profesorzy uniwersyteccy z "nauk
    socjalnych" i medycznych, lekarze, dziennikarze, i ogolnie, -
    inteligencja z gornej polki. Loco USA, East Coast i Midwest

    Pytanie: jak to jest ze telefon komorkowy laczy cie z kim chcesz,
    gdziekowlwiek by ten ktos nie byl?

    100% odpowiedzi: Telefon komorkowy komunikuje sie z satelita

    A.L.

  • 10. Data: 2014-09-20 18:30:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    > gdziekowlwiek by ten ktos nie byl?
    >
    > 100% odpowiedzi: Telefon komorkowy komunikuje sie z satelita

    No dokładnie.
    Wąska specjalizacja i wiedza tylko o tym co Cię interesuje.
    Rzadko się zdarza dziś jakiś wszechstronnie oświecony DaVinci :-)