  • 1. Data: 2011-02-27 08:57:43
    Temat: Aristo prestige 1810 padła grafika po raz drugi
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    Pierwszy raz grafika padła po około 1,5 roku od zakupu. Wymienili mi w
    serwisie za 4 stówki.
    Dzisiaj padła po raz kolejny (a przynajmniej tak to wygląda, biały
    ekran po włączeniu kompa). Wydaje mi się, że upłynął porównywalny
    okres czasu. Przegrzanie raczej odpada, po wymianie grafiki używam
    podstawki chłodzącej i regularnie czyszczę wnętrze z syfu. Mam dylemat
    co teraz zrobić, wyskoczyć z kolejnych 4 stówek? A może da się taką
    grafikę kupić jakoś taniej i zamontować, rozbebeszanie kompa idzie mi
    całkiem sprawnie ;)

    Komp nie jest szczególnie wypasiony i designerski ale działa, kupno
    nowego to pewnie jakieś 2,5 tysiaka w obecnych czasach, ale nie wiem
    czy nie lepiej już kupić coś nowego niż reanimować tego dziada?

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2011-02-27 09:19:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    6g2000vbi.googlegroups.com...
    > Komp nie jest szczególnie wypasiony i designerski ale działa,

    To w końcu działa, czy nie?

  • 3. Data: 2011-02-27 09:32:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-02-27 09:57, Lisciasty wrote:
    > co teraz zrobić, wyskoczyć z kolejnych 4 stówek?

    Kupić opalarkę, folię aluminiową i topnik.

    http://www.youtube.com/watch?v=CgTbkTK2iwk&feature=r
    elated

    Wiele serwisów robi coś *bardzo* podobnego za te 400zł.

    > czy nie lepiej już kupić coś nowego niż reanimować tego dziada?

    Jeśli uda się opalarką to chyba jasne ...

  • 4. Data: 2011-02-27 10:28:54
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 27 Lut, 10:19, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > To w ko cu dzia a, czy nie?

    Działa, jak nie jest zepsuty :]
    Skrót myślowy, poza padającą grafiką nic innego się nie dzieje.

    L.

  • 5. Data: 2011-02-27 11:07:00
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    nie lepiej stacjonarny ? Wypada zdecydowanie taniej w serwisowaniu niż
    laptopy. Poza tym czas naprawy to kilka dni bo części są łatwo dostępne i
    dużo tańsze.
    Laptop może być uziemiony tygodniami zanim naprawią.

  • 6. Data: 2011-02-27 13:23:45
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-02-27 09:57, Lisciasty pisze:
> [...]
    > nowego to pewnie jakieś 2,5 tysiaka w obecnych czasach, ale nie wiem
    > czy nie lepiej już kupić coś nowego niż reanimować tego dziada?

    Czy na monitorze zewn. działa?

    biały ekran razej mówi o zwarciu w taśmie LCD

  • 7. Data: 2011-02-28 07:43:58
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 27 Lut, 12:07, "Doxent" <d...@g...pl> wrote:
    > nie lepiej stacjonarny ? Wypada zdecydowanie taniej w serwisowaniu ni
    > laptopy. Poza tym czas naprawy to kilka dni bo cz ci s atwo dost pne i
    > du o ta sze.
    > Laptop mo e by uziemiony tygodniami zanim naprawi .

    Czasem muszę wyjechać z robotą do germanistanu czy w inną dzicz,
    blaszaka nie wezmę :/

    L.

  • 8. Data: 2011-02-28 07:46:06
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 27 Lut, 14:23, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
    > Czy na monitorze zewn. dzia a?

    Nie działa.

    > bia y ekran razej m wi o zwarciu w ta mie LCD

    Najpierw komp się zwiesił i grafika stanęła w miejscu (akurat grałem
    sobie w jakąś starą niewymagającą strategię).
    Po twardym resecie przy włączaniu kompa pojawia się biały ekran i
    tyle.

    Pzdr.
    L.

  • 9. Data: 2011-02-28 15:50:17
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-02-28 08:46, Lisciasty pisze:

> [...]
    > sobie w jakąś starą niewymagającą strategię).
    > Po twardym resecie przy włączaniu kompa pojawia się biały ekran i

    Hm, w takim razie albo mostek albo grafika.

  • 10. Data: 2011-03-02 21:04:25
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 27 Lut, 10:32, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Kupi opalark , foli aluminiow i topnik.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=CgTbkTK2iwk&feature=r
    elated

    > Wiele serwis w robi co *bardzo* podobnego za te 400z .

    Coś się naprawiło ale nie do końca.
    Rozebrałem dziada do śrubki, wyczyściłem i złożyłem z powrotem, zaczął
    działać.
    Niestety przy odpalaniu windy ekran się rozsypuje i system zdycha. Po
    odpaleniu trybu awaryjnego wszystko jest ok.
    Zrobiłem reinstalację, wszystko szło bez zarzutu, service pack,
    sterowniki itp. Wywalił się przy instalacji sterowników od grafiki
    (znów kaszana na ekranie i zwis).
    Wygląda na to, że wywala się przy odpaleniu wyższej rozdzielczości...

    Czy to oznacza, że grafika jest udupiona? Czy potraktowanie opalarką
    może pomóc?
    Hilfe :>
    L.