  • 1. Data: 2011-02-25 19:50:45
    Temat: chciałem polecić taniego notebooka
    Od: "-" <w...@o...pl>

    Pytałem na Grupie, czy opłaca sie dopłacać 200zł do notebooka z karta ATI
    zamiast Intel. Poradzono mi, że opłaca..

    Czarny scenariusz był taki - jak odpali ASIO4ALL i programy muzyczne to ok,
    Jak nie odpala gry - to może kupie na raty PS3,
    Jak nic nie ruszy - bedę pił piwo przy naszejklasie i allegro ;ppp
    Jak wszystko ruszy - tego nie przewidzałem ;)

    Dla niezdecydowanych: kupiłem Lenovo G565L za 1300zł + Win osobno (komputer
    ładny, czy wytrzymały - czas pokaże) i gram własnie w COD MW2 na pełnych
    detalach w 800*600, ale bez aa. Co do COD BO jeszcze czekam aż cena na
    portalu aukcyjnym spadnie, więc nie sprawdzałem..

    Ale generalnie - wcześniej miałem E5300 i grafikę 9600GSO, i gram w to samo.
    Naczytałem sie legend na temat, że na notebooku sie nie pogra - chyba, że na
    takim za minimum 3000zł...

    Ale widzę, że i biedaka stać na zwolnienie miejsca w pokoju i przeniesienie
    sie z komputerem do kuchni;)

  • 2. Data: 2011-02-25 20:25:46
    Temat: Re: chciałem polecić taniego notebooka
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-02-25 20:50, Użytkownik - napisał:

    > Ale generalnie - wcześniej miałem E5300 i grafikę 9600GSO, i gram w to
    > samo. Naczytałem sie legend na temat, że na notebooku sie nie pogra -
    > chyba, że na takim za minimum 3000zł...

    Bo sie nie pogra, wyświetlacz masz najsłabszy czyli 1366x768 a i tak
    coby pograć musiałeś ustawić 800x600, czyli totalnie bez sensu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-02-25 20:36:36
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-02-25 21:25, RadoslawF pisze:

    > Bo sie nie pogra, wyświetlacz masz najsłabszy czyli 1366x768 a i tak
    > coby pograć musiałeś ustawić 800x600, czyli totalnie bez sensu.
    >

    > Pozdrawiam

    czy ja wiem? rok temu za 1300 zl nie kupilbys laptopa ktory pociagnie
    roczna gre w jakikolwiek sposob.

    --
    the_foe

  • 4. Data: 2011-02-25 20:39:44
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    > Bo sie nie pogra, wyświetlacz masz najsłabszy czyli 1366x768 a i tak
    > coby pograć musiałeś ustawić 800x600, czyli totalnie bez sensu.

    No i nawet przy tej rozdzielczości grając za kilka miesięcy będzi epytał
    czemu laptop taki głośny a potem ile kosztuje nowa płyta główna :-)

  • 5. Data: 2011-02-25 21:27:10
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-02-25 21:36, Użytkownik the_foe napisał:

    > czy ja wiem? rok temu za 1300 zl nie kupilbys laptopa ktory pociagnie
    > roczna gre w jakikolwiek sposob.

    To że rok temu taki sprzęt byłby droższy nie oznacza że warto go
    polecić graczom.