  • 1. Data: 2018-04-24 19:40:23
    Temat: Arrow.com - ciąg dalszy
    Od: Karol Ryfer <p...@p...pl>

    Niedawno znowu kupowałem części na arrow.com (jako "direct consumer"),
    ale tym razem VAT płaciłem w sklepie. Wprowadzili coś takiego, że nie ma
    opłat celnych. Później żadnych opłat celnych ani przy odbiorze paczek
    rzeczywiście już nie było. Przesyłka nadal jest darmowa, ale pod
    warunkiem, że w koszyku są tylko pozycje z wysyłką z "US". Jeśli jest
    coś z "NL" - nie jest darmowa. Tym razem było dużo szybciej, zamówiłem
    16.IV, wysłali 4 paczki, 3 doszły 19.IV, ostatnia - 20-tego (wartość
    zamówienia: niecałe $10). Mogłem poczekać, bo teraz jest zniżka 10% (do
    27-ego).