  • 1. Data: 2018-04-22 13:16:32
    Temat: Ładowarka everactive nc-1000 plus
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    czy to jest dobra ładowarka i jak długo ładuje akumulatorki AAA ?

    ps. a co w zamian jest warte polecenia ?

  • 2. Data: 2018-04-22 14:07:40
    Temat: Re: Ładowarka everactive nc-1000 plus
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.04.2018 o 13:16, Grzegorz pisze:
    > czy to jest dobra ładowarka i jak długo ładuje akumulatorki AAA ?
    >
    > ps. a co w zamian jest warte polecenia ?
    polecam przejść (jeśli się tylko da) na 18650

    ToMasz

  • 3. Data: 2018-04-22 16:48:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-04-22 o 14:07, ToMasz pisze:

    > polecam przejść (jeśli się tylko da) na 18650

    Nie widziałem jeszcze myszki bezprzewodowej na 18650...

    ;)

    A co do pytania, nie jest zła, poszukaj w internecie trochę po forach
    opinii. A jak długo ładuje? maksymalny prąd 1000mA co daje około 70
    minut ładowania, ale czy to zniosą paluszki AAA które masz?

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2018-04-22 18:11:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > polecam przejść (jeśli się tylko da) na 18650
    Chłopie co Ty proponujesz!!! AAA maja max 1,5V a 18650 to liony z napieciami
    od 3,5 do 4,2V.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2018-04-22 20:42:05
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > Chłopie co Ty proponujesz!!! AAA maja max 1,5V a 18650 to liony z
    > napieciami
    > od 3,5 do 4,2V.

    a czy np. w myszkach w których są 2 baterie\akumulatorki AAA można
    zastosować te na 18650 ?

  • 6. Data: 2018-04-22 20:59:10
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.04.2018 o 20:42, Grzegorz pisze:

    > a czy np. w myszkach w których są 2 baterie\akumulatorki AAA można
    > zastosować te na 18650 ?

    "te NA 18650"? Jak to rozumieć?

    Bezpośrednio nie da rady.
    Napięcie to jedno, drugie, nie mniej ważne, to wymiary, w symbolu ogniwa
    są one zawarte
    http://www.hurt.com.pl/akumulator-18650-li-ion-3400-
    mah-panasonic-ncr-18650b,p11456.html

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2018-04-22 21:00:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-04-22 o 20:42, Grzegorz pisze:

    > a czy np. w myszkach w których są 2 baterie\akumulatorki AAA można
    > zastosować te na 18650 ?

    Myszka z podłączonym na kablu battery packiem z 18650, ale czad.
    ;)

    Wiesz jakie ma wymiary taki akumulator?

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2018-04-22 21:15:29
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.04.2018 o 21:00, Irokez pisze:

    > Myszka z podłączonym na kablu battery packiem z 18650, ale czad.
    > ;)
    >
    > Wiesz jakie ma wymiary taki akumulator?
    >
    > proponując przejście na 18650 napisałem - jak sie da. te myszki
    bezprzewodowe które ja miałem - działały na jednym zestawie baterii
    miesiącami. w życiu myszki - czyli kilka lat, nie zwróciłbymi się
    akumulatorki i ładowarka. ale gdbym już miał kombinować, a myszka
    działała na 4 woltach, to do myszki wsadziłbym baterie ze starego
    telefonu, a ładował bym ją ładowarką za 1 usd z usb

    ToMasz

  • 9. Data: 2018-04-22 21:17:17
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-04-22 o 16:48, Irokez pisze:
    > co do pytania, nie jest zła,

    Gdy jakiś czas temu, coś ze 2 lata, rozglądałem się za takim sprzętem,
    to wyszło, że jest jedną z najlepszych. Ma w zasadzie wszystko co potrzebne.
    funkcje podstawowe plus:
    testowanie pojemności (ładowanie, a następnie sprawdzanie ile ogniwo
    faktycznie odda, podczas rozładowania, prądem 'standardowym").
    "Świeżenie", poprzez kilkukrotne na~ i rozładowanie niemal "do dna",
    celem zniwelowania efektu pamięciowego.
    Lepsza wydała mi się wtedy jedynie everactive nc-3000 mająca dość
    tajemniczo brzmiącą funkcję testowania baterii (ogniw nie-ładowalnych).
    Nie jestem pewien, na czym ta funkcja miałaby polegać.

    Ile teraz ten "plus" kosztuje? Tanie, chińskie ładowarki są już poniżej
    dychy!

  • 10. Data: 2018-04-22 21:34:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.04.2018 o 21:15, ToMasz pisze:

> [...]
    > działała na 4 woltach, to do myszki wsadziłbym baterie ze starego
    > telefonu, a ładował bym ją ładowarką za 1 usd z usb

    Jest też szansa, że na akumulatorach, zwłaszcza tańsze myszki będą
    działały bardzo krótko lub wcale ze względu na niższe napięcie nominalne
    akumulatora (1,2 zamiast 1,5 V)

    --
    Czarek