  • 1. Data: 2011-02-02 09:06:54
    Temat: Assistance za granicę dla starszego samochodu
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Witam,

    Czy słyszał ktoś o możliwości wykupienia ubezpieczenia assistance dla
    12-letniego samochodu, które działałoby za granicą (w UE)? Wystarczy na
    krótki okres (np. 10 dni). Szukam i nie mogę znaleźć nic poza kartą
    ADAC, która mi w tej chwili nie pasuje (potrzebuję szybko).

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2011-02-02 09:58:43
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 02-02-2011 09:06, Uncle Pete rzecze:

> [...]
    > krótki okres (np. 10 dni). Szukam i nie mogę znaleźć nic poza kartą
    > ADAC, która mi w tej chwili nie pasuje (potrzebuję szybko).

    Przykładowo:
    http://www.sospzmot.pl/
    http://www.starter24.pl/PL/
    (ale AFAIK nie mają krótkookresowych polis)
    i pewnie jeszcze inne.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2011-02-02 15:38:29
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2011 09:06:54 +0100, Uncle Pete napisał(a):

> [...]
    > krótki okres (np. 10 dni). Szukam i nie mogę znaleźć nic poza kartą
    > ADAC, która mi w tej chwili nie pasuje (potrzebuję szybko).

    http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/OWU_A
    ssistance_Auto24h.pdf
    niestety nie da się szybko, bo to zaczęłoby działać od marca.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2011-02-02 15:52:38
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 02/02/2011 09:06 AM, Uncle Pete wrote:
> [...]
    > krótki okres (np. 10 dni). Szukam i nie mogę znaleźć nic poza kartą
    > ADAC, która mi w tej chwili nie pasuje (potrzebuję szybko).

    mBank sprawdzales?

  • 5. Data: 2011-02-02 18:10:32
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Przykładowo:
    > http://www.sospzmot.pl/
    > http://www.starter24.pl/PL/
    > (ale AFAIK nie mają krótkookresowych polis)
    > i pewnie jeszcze inne.

    Dzięki! Ceny są zachęcające, więc może być polisa roczna :)

    Piotr

  • 6. Data: 2011-02-02 18:16:55
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/OWU_A
    ssistance_Auto24h.pdf
    > niestety nie da się szybko, bo to zaczęłoby działać od marca.

    Dzięki za trop, być może skorzystam w przyszłości.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 7. Data: 2011-02-02 18:17:49
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > mBank sprawdzales?

    Przed chwilą sprawdziłem. Można ubezpieczyć się tylko od marca, a ja
    potrzebuję w lutym :(

    Pozdrawiam,

    Piotr