  • 1. Data: 2011-02-01 21:48:12
    Temat: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Coś mnie ostatnio naszło na dodanie koników mojej kosiarce i teraz
    pytanie :-) Który tuner w okolicy Katowic, Krakowa (w ostateczności
    nawet do Łodzi, czy Wawy mogę się przejechać) jest godny polecenia a
    którego należy skreślić na dzień dobry z listy. Pytam zwłaszcza osoby
    korzystające z usług takich zakładów gdyż w necie to opinii jest tyle na
    + co i na - przy każdym warsztacie - przeczytałem oczywiście fora
    tuningowe jak i te dotyczące Renówek i Cliówek. Moje typy są następujące
    wg. jakości usług:
    -Godula
    -CompSport
    -V-tech
    -GTO
    -TTC
    Inne namiary mile widziane.
    ps. chodzi o Clio 1.2 TCE - ze wstępnych info od kilku wymienionych na
    liście zakładów oraz forum Clio można bez uszczerbku na zdrowiu silnika
    i turbo oraz portfela podnieść moc o jakieś 24-30 KM (czyli blisko 30%)
    i moment o jakieś 12-15%. Nawet takie Clio ma jeden z klubu Cliówki i
    smiga. Do tego może uda się zastosować mocniejsze/wydajniejsze hamulce -
    wszystko zależne od ceny i dostępności.

    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2011-02-01 22:07:45
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ps. chodzi o Clio 1.2 TCE - ze wstępnych info od kilku wymienionych na

    Sprzedaj kosiarkę i kup takiego:
    http://www.youtube.com/watch?v=UBffabdDy20
    Albo jako drugie, do zabawy:
    http://allegro.pl/reno-clio-oryginal-rsi-1-8-b-g-jed
    yny-taki-i1432912693.html
    Miny kolesi w beemka i innych audicach - bezcenne ;-)
    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-02-01 22:10:17
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > wg. jakości usług:
    > -Godula
    > -CompSport
    > -V-tech
    > -GTO
    > -TTC
    Zapomniałem jeszcze o http://www.bal-jendro.com.pl/serwis_renault.html
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2011-02-01 22:11:49
    Temat: [OT] Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    <ciach!>

    [OT] Jakbyś jechał do Kraka z Renią to daj znać - możemy się gdzieś ustawić
    i odrobić zaległość za spot ;) Do V-Techa mam rzut beretem :P

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 5. Data: 2011-02-01 22:16:57
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-01 22:07, Yogi(n) pisze:
> [...]
    yny-taki-i1432912693.html
    >Mnie jest potrzebne małe kombi i takie mam, a skoro za stosunkowo niewielkie
    pieniądze można mieć te 30 KM więcej to czemu nie -auto już po gwarancji :-)
    > Miny kolesi w beemka i innych audicach - bezcenne ;-)
    Znajomy miał SC Van, w którym z 900 została tylko buda i a pod
    maskąsiedział silnik z kropki sportinga + tuning a w środku dla
    bezpieczenstwa tylko fotele kubełkowe i atestowana kratka a na dokładkę
    gwintowane zawieszenie i hamulce albo z kropki sportinga albo uno turbo.
    Auto w bialym kolorze dla PH i bezcenne zdziwienie na światłach w oczach
    kierowców w brykach po kilkaset tys. Ale to było auto do zabawy a nie do
    codziennego użytku i na jazdy KSJtach
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2011-02-01 22:20:51
    Temat: Re: [OT] Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-01 22:11, Staszek Sosenko pisze:

> [...]
    >
    > [OT] Jakbyś jechał do Kraka z Renią to daj znać - możemy się gdzieś
    > ustawić i odrobić zaległość za spot ;) Do V-Techa mam rzut beretem :P

    Jak jest pogoda to ja w kraku minimum 2x w miesiącu jestem a pozostałe w
    Ustroniu - młody lubi jedzić a do tego kocha smoka wawelskiego i park w
    Ustroniu :-)
    Staszku jak się uda to przed zlotem Ewy postaram się zrobić doroczny
    zlot w Międzybrodziu - mam już zamówienia od troskliwych tatusiów dla
    swoich pociech :-)
    ps. nie byłem ani ja na spocie ani Marcin wiec domniemam, że dredy całe
    - nadrobimy na kolejnym spotkaniu :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2011-02-01 22:29:04
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-01 22:07, Yogi(n) pisze:
> [...]
    Mnie jest potrzebne małe kombi, a skoro da się za stosunkowo niewielką
    kasę mieć 30 KM więcej to czemu nie - zresztą gwarancja skończyła się na
    auto prawie rok temu :-)
    > Miny kolesi w beemka i innych audicach - bezcenne ;-)
    Znajomy miał SC Van, w którym z 900 została tylko buda a pod maską
    siedział silnik z kropki sportinga + tuning a w środku dla
    bezpieczeństwa tylko fotele kubełkowe i atestowana klatka a na dokładkę
    gwintowane zawieszenie i hamulce albo z kropki sportinga albo uno turbo.
    Auto w bialym nie rzucało sięw oczy bo to kolor dla PH i bezcenne
    zdziwienie na światłach w oczach kierowców w brykach po kilkaset tys.
    Ale to było auto do zabawy a nie do codziennego użytku i na jazdy KSJtach
    ps. do zabawy to wystarczy kupić miate :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2011-02-01 23:23:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-02-01 21:48, Gabriel 'wilk' wrote:
    > Inne namiary mile widziane.

    Zapytaj jeszcze tutaj:

    http://www.chiptuning.katowice.pl/

    Znam dwie osoby ktore tam coś robiły i jest ok. Oczywiście inne silniki
    i samochody niz twój więc pytaj na miejscu ;)

  • 9. Data: 2011-02-02 00:39:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Yogi\(n\)

    > Albo jako drugie, do zabawy:
    > http://allegro.pl/reno-clio-oryginal-rsi-1-8-b-g-jed
    yny-taki-
    i1432912693.html
    > Miny kolesi w beemka i innych audicach - bezcenne ;-)

    Chyba w takich z podobnego rocznika...

  • 10. Data: 2011-02-02 07:33:02
    Od: Ramok <c...@c...com>

    On 01.02.2011 21:48, Gabriel 'wilk' napisał(a)/has written:
    > Witam
    > Coś mnie ostatnio naszło na dodanie koników mojej kosiarce i teraz
    > pytanie :-) Który tuner w okolicy Katowic, Krakowa (w ostateczności
    > nawet do Łodzi, czy Wawy mogę się przejechać)
    Zapytaj w http://cinsoft.pl/ (Gliwice). Opinii o Marcinie aka Cinek_
    możesz znaleźć sporo np. na autokąciku. Nie wiem, czy tym silnikiem już
    się bawił, ale i tak zapytać warto. Moje JTD nie tylko wyleczył z
    niedomagań (w tym również mechanicznych), ale i ustawił auto dokładnie
    pod mój gust (tuning). Znajomi też baaardzo zadowoleni.

    Pozdro!
    /Ramok

    PS Strona internetowa NIE odzwierciedla "umiejętności motoryzacyjnych"
    Marcina ;) Po prostu nie ma czasu się nią zająć ;D