  • 1. Data: 2011-02-01 14:25:13
    Temat: Yaris oklejony ;]
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W zeszły piątek dostałem wlepkę na zlocie (tak w ogóle to było
    zabawnie, dzięki za wieczór wszystkim !)
    no i dzisiaj padło na to, że Yaris został oklejony, tylko na razie mam
    dylemat, bo nie wiem jakby zabezpieczyć nalepkę (na razie jest
    przylepiona od strony wewnętrznej na szybie, bo czuję, że jak ją
    nalepię na blachę to mi zejdzie, a byłoby szkoda ;] ). Może ktoś
    pomoże ? Blachę trzeba doprowadzić do czystości i odtłuścić, ale czy
    to wystarczy ?

    Proszę za bardzo nie trąbić ;]

    Toyota Yaris 2001r.
    Kolor: czerwony.
    SK ****S

  • 2. Data: 2011-02-01 14:34:10
    Temat: Re: Yaris oklejony ;]
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Może ktoś
    >pomoże ? Blachę trzeba doprowadzić do czystości i odtłuścić, ale czy
    >to wystarczy ?

    Myślę że cztery blachowkręty załatwią sprawę.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2011-02-01 14:38:44
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Musisz dobrze zmatowić lakier jakimś gruboziarnistym papierem ściernym

  • 4. Data: 2011-02-01 14:49:01
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Widzę, że paniusie okresu dostały :]

  • 5. Data: 2011-02-01 14:59:54
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-02-01 14:25, Mateusz pisze:
> [...]
    > nalepię na blachę to mi zejdzie, a byłoby szkoda ;] ). Może ktoś
    > pomoże ? Blachę trzeba doprowadzić do czystości i odtłuścić, ale czy

    Witam, siedziałem na spocie obok Ciebie, to może się wypowiem:
    Ja nakleiłem na szybie, mam w Punto taki kawałek który w sam raz nadaje
    się na wlepę :D
    Właśnie idę do auta po kombinerki to zrobię zdjęcie ;)

    Co do naklejania na karoserii: wyskoczył mi jakiś czas temu na klapie
    kawałek rdzawego bąbla (niestety, Punto swoje lata ma) i zakleiłem go
    ładnie naklejką "kibicuję Kajto" i póki co trzyma się nieźle ;)
    wystarczyło wcześniej wypucować ten fragment lakieru.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 6. Data: 2011-02-01 15:11:44
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 1 Lut, 14:59, marjan <k...@g...com> wrote:
    > Witam, siedzia em na spocie obok Ciebie, to mo e si wypowiem:
    > Ja naklei em na szybie, mam w Punto taki kawa ek kt ry w sam raz nadaje
    > si na wlep :D
    > W a nie id do auta po kombinerki to zrobi zdj cie ;)
    >
    > Co do naklejania na karoserii: wyskoczy mi jaki czas temu na klapie
    > kawa ek rdzawego b bla (niestety, Punto swoje lata ma) i zaklei em go
    > adnie naklejk "kibicuj Kajto" i p ki co trzyma si nie le ;)
    > wystarczy o wcze niej wypucowa ten fragment lakieru.

    W końcu ktoś normalny się trafił. Dzięki stary. Prześlij mi fotkę na
    maila, jak będziesz miał chwilę.

  • 7. Data: 2011-02-01 15:49:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mateusz

> [...]
    > czuję, że jak ją nalepię na blachę to mi zejdzie, a byłoby szkoda ;] ).
    > Może ktoś pomoże ? Blachę trzeba doprowadzić do czystości i odtłuścić,

    Na czoło se naklej. ;)

  • 8. Data: 2011-02-01 15:53:35
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-02-01 15:11, Mateusz pisze:

    > W końcu ktoś normalny się trafił. Dzięki stary. Prześlij mi fotkę na
    > maila, jak będziesz miał chwilę.

    http://student.agh.edu.pl/~marjan/pms/01022011.jpg

    To mój uwalony tył auta ;) widać pmsową naklejkę w miejscu moim zdaniem
    wręcz idealnie do tego przeznaczonym - fragment szkła przez który się
    nie patrzy, nawet pasek ogrzewania do niej nie dochodzi.

    Niżej z kolei (już nie wyczyszczona, bo dawniej naklejana) wspomniana
    wlepa "kibicuję Kajto". Trzyma się na lakierze i prędzej wypłowieje niż
    zejdzie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 9. Data: 2011-02-01 15:54:39
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

> [...]
    > nalepię na blachę to mi zejdzie, a byłoby szkoda ;] ). Może ktoś
    > pomoże ? Blachę trzeba doprowadzić do czystości i odtłuścić, ale czy

    W CC miałem naklejoną na zewnątrz szyby i przez prawie rok nic się z nią
    nie działo. W BXie miałem wewnętrzną malutką, więc siłą rzeczy też nic
    się jej złego nie działo. W Xantii mam naklejoną od zewnątrz na bagażnik
    i od ponad pół roku też nic złego się z nią nie dzieje. Także przyklejaj
    gdzie Ci wygodnie zachowując ogólnie przyjęte zasady :) (czysta,
    odtłuszczona, sucha powierzchnia).

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia