  • 1. Data: 2012-01-01 20:29:33
    Temat: Asus P5SD2-TM-5A
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    Skąd można ściągnąć sterowniki do płyty głównej Asus P5SD2-TM-5A? Strona
    asusa nie przyznaje się do takiej płyty :-) A może mi ktoś powiedzieć,
    na jakim chipsecie jest ta płyta?

    Magdalena

  • 2. Data: 2012-01-01 22:10:21
    Temat: Re: Asus P5SD2-TM-5A
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Jan 2012 21:29:33 +0100, Magdalena napisał(a):

    > Skąd można ściągnąć sterowniki do płyty głównej Asus P5SD2-TM-5A? Strona
    > asusa nie przyznaje się do takiej płyty :-) A może mi ktoś powiedzieć,
    > na jakim chipsecie jest ta płyta?
    >
    > Magdalena

    tu http://www.uktsupport.co.uk/advent/pc/t9107.htm wskazują, że jakiś
    komputer mający tą płytę miał pentium d 820 czyli jest na podstawce LGA
    775. Asus wskazuje cztery takie płyty
    http://www.asus.com/Search/?SearchKey=P5SD2 i tu
    http://support.asus.com.tw/download/download.aspx?SL
    anguage=pl-pl więc
    próbuj sterowniki do nich, bo innych nie widzę.