  • 11. Data: 2010-06-29 16:55:35
    Temat: Re: Audi A4 Vs. Opel Vectra
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    hamberg pisze:
    > Sam mam brave 97r i nic tam nie rdzewieje - akurat mam lepszy przyklad
    > bo auto rok temu mialo dzwona w bok i prog byl wycinany - sladow rdzy
    > nie bylo wewnatrz.
    >
    > Poza tym mialem Tipo91r i tez jakos dojezdzil bez wiekszych napraw
    > blacharskich

    to faktycznie fart, pozazdrościć (serio)

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-06-29 23:01:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-29 16:55, krzysiek82 pisze:

    > to faktycznie fart, pozazdrościć (serio)

    To akurat nie fart tylko norma z niebitymi Tipo. Te auta były naprawdę
    dobrze zabezpieczone. To nie to co Uno.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-06-29 23:19:07
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "hamberg" <r...@g...com> wrote in message
    googlegroups.com...

> [...]
    > nie bylo wewnatrz.
    >
    > Poza tym mialem Tipo91r i tez jakos dojezdzil bez wiekszych napraw

    No to miales szczescie - ja mialem Uno '95, auto bez najmniejszej stluczki.
    Sprzedawalem je gdy mialo 9 lat i mialo dziury w drzwiach i nadkolach.

    --
    Axel

  • 14. Data: 2010-06-30 11:13:03
    Od: koziel <k...@w...pl>

    http://otomoto.pl/skoda-octavia-wersja-slx-super-sta
    n-C13747049.html

    to Ci polecam, kumpel ogladal i naprawde super stan, czesci tanie i w
    ogole auto zadbane.

    pozdrawiam:)

  • 15. Data: 2010-06-30 11:25:21
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "koziel" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > to Ci polecam, kumpel ogladal i naprawde super stan, czesci tanie i w
    > ogole auto zadbane.

    Ale ja nie szukam samochodu....

    --
    Axel

  • 16. Data: 2010-06-30 14:18:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > rdzewieje, tylko na początku tego nie widać :) endoskop w łapkę i rób
    > inspekcje profili załamiesz się ;D

    Tobie naprawde powaznie sie nudzi.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2010-06-30 23:06:01
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > to faktycznie fart, pozazdrościć (serio)

    zaden fart - znam kilka innych tipo i jedna tempre - sutuacja jest
    dokladnie taka jak byla u mnie.

  • 18. Data: 2010-06-30 23:08:08
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > No to miales szczescie - ja mialem Uno '95, auto bez najmniejszej stluczki.
    > Sprzedawalem je gdy mialo 9 lat i mialo dziury w drzwiach i nadkolach.

    no ale co Ty porownujesz - kazdy wie ze uno rdzewieje w
    przeciwienstwie do wlasnie tipo i tempry. Akurat Uno byly chyba
    jedynymi rdzewiejacymi fiatami z lat 90