  • 1. Data: 2010-06-27 23:18:09
    Temat: Jak wymienić element z numerem VIN?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W jaki sposób należy postąpić żeby wymienić na którym znajduje się numer
    VIN na nowy?

    Mam w moim samochodzie po zmianie numeru VIN nowy został nabity na
    wzmocnieniu przedniego kielicha.
    W nowej części nie ma tam żadnego numeru.

    Da się jakoś inaczej niż przechodząc znowu całą procedurę numeru VIN?

  • 2. Data: 2010-06-27 23:38:04
    Temat: Re: Jak wymienić element z numerem VIN?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 23:18:09 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Mam w moim samochodzie po zmianie numeru VIN nowy został nabity na
    > wzmocnieniu przedniego kielicha.
    > W nowej części nie ma tam żadnego numeru.
    >
    > Da się jakoś inaczej niż przechodząc znowu całą procedurę numeru VIN?

    Nie - zawsze za parę lat znajdzie się ktoś kto zauważy, że było spawane i
    będziesz miał problemy z oskarżeniem o oszustwo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-06-28 10:46:30
    Od: "SCI012" <s...@i...pl>

> [...]
    > W nowej części nie ma tam żadnego numeru.
    >
    > Da się jakoś inaczej niż przechodząc znowu całą procedurę numeru VIN?

    A mozesz jakos jasniej co bylo wymienione po wypadku czy korozja element na
    ktorym jest nr vin??

  • 4. Data: 2010-06-29 00:39:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    SCI012 pisze:

    > A mozesz jakos jasniej co bylo wymienione po wypadku czy korozja element na
    > ktorym jest nr vin??

    Przechodziłem nabicie VIN z powodu korozji.

    Byłem pewny że nabiją gdzieś obok miejsca gdzie numer był nabity
    seryjnie (czyli w bagażniku), a tu gość nabił mi na przednie wzmocnienie
    kielicha.

    A można tanio kupić do cieniasa cały zdrowy przód (pas przedni,
    kielichy, podłużnice), to chciałem sobie przy okazji wymiany pasków i
    oleju również i przód wymienić ;)

    A tu taka lipa.

    A z nowym VIN to kupa biegania po urzędach i w sumie to niemało kosztuje.

  • 5. Data: 2010-06-29 00:48:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 00:39:17 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Byłem pewny że nabiją gdzieś obok miejsca gdzie numer był nabity
    > seryjnie (czyli w bagażniku), a tu gość nabił mi na przednie wzmocnienie
    > kielicha.

    A co to znaczy "nabił"??? W przypadku problemów z numerem, dostaje się
    numer zastępczy, nabity na tabliczce zastępczej, mocowaną dwoma nitami
    zrywalnymi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-06-29 01:32:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Waldek Godel pisze:

    > A co to znaczy "nabił"??? W przypadku problemów z numerem, dostaje się
    > numer zastępczy, nabity na tabliczce zastępczej, mocowaną dwoma nitami
    > zrywalnymi.

    Nowy numer jest normalnie zrobiony w metalu, podobną techniką jak
    oryginalne numery w nowych samochodach (może tylko wybity nie tak głęboko).
    Do tego dochodzi nowy DR z nowym numerem.

    Numer nadwozia na prawy przedni kielich, zastępcza tabliczka na dolną
    część środkowego słupka od strony kierowcy.
    Ponoć nowe samochody tak mają i oni tak też nabijają nowe numery.

  • 7. Data: 2010-06-29 01:50:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 01:32:13 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

> [...]
    > część środkowego słupka od strony kierowcy.
    > Ponoć nowe samochody tak mają i oni tak też nabijają nowe numery.

    Nie wiem co znaczy nowe, ale widziałem nabite numery na samochodach z lat
    90, zawsze to była nowa tabliczka z kompletnie nowym numerem.
    Coś mniej więcej w ten deseń:
    http://www.sunrise-phu.com.pl/tabliczki/tabliczki_me
    t_alu.htm
    tyle, że najczęściej miały sam numer

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-06-29 01:59:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie wiem co znaczy nowe, ale widziałem nabite numery na samochodach z lat
    > 90, zawsze to była nowa tabliczka z kompletnie nowym numerem.

    Bo to jest nowa tabliczka z nowym numerem, nowy dowód rejestracyjny, ale
    poza tabliczką jeszcze normalny wybity w metalu numer.

    > Coś mniej więcej w ten deseń:
    > http://www.sunrise-phu.com.pl/tabliczki/tabliczki_me
    t_alu.htm
    > tyle, że najczęściej miały sam numer

    U mnie jest napisane że to tabliczka zastępcza i jest nowy numer.

    Nowy numer jest zależny od gminy (u mnie zaczyna się GAX) i oczywiście
    nie da się na jego podstawie np. zamawiać części w ASO.

  • 9. Data: 2010-06-29 10:15:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 01:59:03 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Bo to jest nowa tabliczka z nowym numerem, nowy dowód rejestracyjny, ale
    > poza tabliczką jeszcze normalny wybity w metalu numer.

    Żaden z samochodów które widziałem tego nie miał. Tylko tabliczka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-06-29 10:21:25
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Żaden z samochodów które widziałem tego nie miał. Tylko tabliczka.

    najlepsze pod tym względem jest audi 80 tylko dwie tabliczki i naklejka
    w bagażniku. Tabliczki na nitach zrywalnych naklejka jak to naklejka
    może się wytrzeć itp itd. Dopiero jak 3 osoba zapytała się czy nie chce
    może sprzedać dowodu rejestracyjnego załapałem o co chodzi :)

    --
    krzysiek82