  • 1. Data: 2010-06-27 23:33:08
    Temat: Dobre srodki konserwujace do podwozi
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Witam.

    Co byscie polecili z dobrych, sprawdzonych srodków do konserwacji podwozia
    samochodu oraz slupków i progów wewnatrz ?

  • 2. Data: 2010-06-28 00:21:04
    Temat: Re: Dobre srodki konserwujace do podwozi
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 23:33:08 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Co byscie polecili z dobrych, sprawdzonych srodków do konserwacji podwozia
    > samochodu oraz slupków i progów wewnatrz ?

    Zawartośc Twojej głowy.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2010-06-28 01:35:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Zawartośc Twojej głowy.

    Konserwować słupki mózgiem? Niezły hardkor. ;-)

  • 4. Data: 2010-06-28 09:07:26
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Plumpi pisze:
    > Co byscie polecili z dobrych, sprawdzonych srodków do konserwacji
    > podwozia samochodu oraz slupków i progów wewnatrz ?

    Do podłogi nadaje się bool (czy jakoś tak) w sprayu, ale do profili
    należy użyć gęstego fluidolu który przed wprowadzeniem w progi i profile
    należy rozgrzać. Potem pod ciśnieniem wtrysnąć i po sprawie. Będzie
    trochę śmierdziało i będzie zostawiał ślady przez jakiś czas dlatego
    warto podłożyć pod auto jakieś gazety/kartony cokolwiek żeby sobie syfu
    nie zrobić.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-06-28 09:14:21
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Zawartośc Twojej głowy.

    Zły dzień miałeś:)?

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-06-28 21:37:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 27 Jun 2010 23:35:29 GMT, to napisał(a):

    > Konserwować słupki mózgiem? Niezły hardkor. ;-)

    Nie Twojej, czy mojej,a Plumpiego.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2010-06-28 21:37:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 09:14:21 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > Zły dzień miałeś:)?

    Dobry :D

    --
    ___________ (R)