  • 1. Data: 2012-07-26 12:36:09
    Temat: trwa narodowy eksperyment bezpieczenstwa ;)
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    "Zgodnie z przepisami z Wrocławia do Warszawy. Rano start

    Według kalkulatora prędkości 343 km trasy z Wrocławia do Warszawy
    powinno zająć 5,5 godz. jazdy samochodem. Chcemy przekonać się, ile
    naprawdę trwa jazda krajową "ósemką" (przez Piotrków Trybunalski).
    Zgodnie z przepisami."

    Start 10:59, teraz sa gdzies za Sycowem

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,11914977,Je
    dziemy_z_Wroclawia_do_Warszawy__Zgodnie_z_wszystkimi
    .html?PageNumber=2

    Zobaczymy czy zdaza na kolacje.

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2012-07-26 12:52:39
    Temat: Re: trwa narodowy eksperyment bezpieczenstwa ;)
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-26 12:36, elmer radi radisson pisze:
    > Zobaczymy czy zdaza na kolacje.
    Przejadą poniżej 7 godzin, więc zdążą.

    --
    anacron

  • 3. Data: 2012-07-26 14:05:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup
[...]

    No, ciekaw jestem bardzo wynikow. Z tym ze mogli by poprzestac na tym
    Piotrkowie, bo dalej wiadomo - remonty, ulepszenia, jest zle, bedzie
    lepiej .. to nie jest dobry czas na miarodajny test :-)

    Powinni z Piotrkowa pojechac do Poznania, dac sie kierowcom odreagowac
    i przetestowac 5-ke :-)

    >Start 10:59, teraz sa gdzies za Sycowem
    >http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,11914977,J
    edziemy_z_Wroclawia_do_Warszawy__Zgodnie_z_wszystkim
    i.html?PageNumber=2

    "przed chwila" czyli 13:35, "130km za nami".

    Odejmujac z 10min na tankowanie (taki test i zeby nie zatankowac do
    pelna przed jazda), to im wychodzi 54km/h.
    Strasznie wolno, nawet jak na przepisowa jazde, a przez Wroclaw
    przemkneli blyskawicznie, mimo narzekan.

    Hm, a moze nie - podobna trasa rok temu, bez proby przestrzegania
    przepisow - do Wielunia wyszla srednia 55 :-(
    W tym pare minut tankowania, byc moze na tej samej stacji.

    J.

  • 4. Data: 2012-07-26 15:12:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello elmer,

> [...]
    > Start 10:59, teraz sa gdzies za Sycowem
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,11914977,Je
    dziemy_z_Wroclawia_do_Warszawy__Zgodnie_z_wszystkimi

    Zboczeńce.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2012-07-26 15:56:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Odejmujac z 10min na tankowanie (taki test i zeby nie zatankowac do
    > pelna przed jazda), to im wychodzi 54km/h.

    hmm
    ale sugerujesz, że trasę 7h mieliby zrobić na raz?
    Przeciez policja co chwila trąbi, że robić maks co 1,5-2 godzin postój...

  • 6. Data: 2012-07-26 16:04:59
    Od: K <...@...c>

    W dniu 26-07-2012 12:36, elmer radi radisson pisze:
> [...]
    >
    > Start 10:59, teraz sa gdzies za Sycowem
    >
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,11914977,Je
    dziemy_z_Wroclawia_do_Warszawy__Zgodnie_z_wszystkimi

    w sycowie beata krowy pasie ;]

  • 7. Data: 2012-07-26 16:20:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...
    >hmm
    >ale sugerujesz, że trasę 7h mieliby zrobić na raz?
    >Przeciez policja co chwila trąbi, że robić maks co 1,5-2 godzin
    >postój...

    Tak, sugeruje zeby przejechali naraz. W ramach rzetelnosci - ze tyle
    to zajmuje, a kto lubi tankowac i jesc w trasie, to niech sobie sam
    doda.

    I zeby nie bylo "pojechalismy przepisowo i osiagnelismy srednia
    45km/h". Z dwoma tankowaniami, trzema posilkami, zmiana opon i
    obowiazkowa (dla kierowcow ciezarowek) 45 minutowa przerwa.

    Ale z drugiej strony ... masz racje, 7h bez przerwy sie fizjologicznie
    nie da :-)

    A oni w Belchatowie znow na kawie. Ja, jak mi sie spieszy, to nie
    zatrzymuje sie co godzina. Tylko na tankowanie, bo tam tania stacja
    :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-07-26 19:56:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > A oni w Belchatowie znow na kawie. Ja, jak mi sie spieszy, to nie
    > zatrzymuje sie co godzina. Tylko na tankowanie, bo tam tania stacja

    Dwa pytania:
    - czy srednia która podają, to jest srednia z czasu czy z jazdy
    - czy jazda 7 godzin zgodnie z przepisami to jest nadal to bezpieczenstwo o
    ktorym mówi policja...

  • 9. Data: 2012-07-26 20:15:27
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-26 19:56, Budzik pisze:
    > Dwa pytania:
    > - czy srednia która podają, to jest srednia z czasu czy z jazdy

    Cholera wie, jak mi się nie spieszy i jadę przepisowo (+10 km/h
    licznikowe do przepisów to wychodzi mi średnia w okolicach 55km/h.

    > - czy jazda 7 godzin zgodnie z przepisami to jest nadal to bezpieczenstwo o
    > ktorym mówi policja...

    Ciekawe pytanie. Szczególnie, że w przypadku pewnej odpowiedzi
    okazałoby się, ze nie da się przepisowo i naprawdę bezpiecznie
    przejechać w ciągu jednego dnia z Wrocławia do Warszawy. :)

    --
    anacron

  • 10. Data: 2012-07-26 20:57:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    >Dwa pytania:
    >- czy srednia która podają, to jest srednia z czasu czy z jazdy

    Raz tak, raz siak, podejrzewam ze liczyc dokladnie im sie nie chcialo,
    ot - dobry material na dziennikarzyny - po co jakas starannosc, i tak
    wszystko pomyla :-)

    Nie wiem na ile szybcy w palcach i laczach - jak cos ma podany czas,
    to jest to miarodajne czy moze byc miedzy 1 a 10 minut przesuniete ..

    obiad niby od 15:00 do 15:57, tankowanie, kawa ... a potem odejmuja
    godzine ..

    >- czy jazda 7 godzin zgodnie z przepisami to jest nadal to
    >bezpieczenstwo o
    >ktorym mówi policja...

    Zmarnowane paliwo. Nie ta trasa, nie teraz.

    Siegnalem do logu sprzed roku ... oni z wrocka do Belchatowa 3:26, ja
    w 2:44. Ale to byl wyjatkowo niefartowny czas, ot np 20 minut zajal
    przejazd przez Wielun.
    ale nawet tak to jest spora roznica - 40m w ~3h to 25% gorzej.

    Dalej nawet nie ma sensu patrzec, bo co oni chca udowodnic - ile sie
    zmarnuje jadac za koparka po remontowanej jezdni, bez mozliwosci
    wyprzedzenia, nawet niezgodnie z przepisami ?

    Musieliby wypuscic drugie auto dla porownania, najlepiej takie samo,
    sprawdzic pod koniec zuzycie paliwa :-)

    J.