  • 1. Data: 2013-09-25 10:35:00
    Temat: Auto dla gorala do 300K
    Od: SebX <s...@g...com>

    Witam wszystkich.

    Jakie caloroczne auto do 300K polecacie dla swiezo upieczonego gorala? :)
    Dzialka jest na gorce i w zimie dojazd od drogi glownej czesto nie jest odsniezany.
    Wazne sa:
    komfort, dobre przyspieszenie, bezpieczenstwo.
    Poki co auto dla dwoch osob, w przyszlosci rodzina moze sie powiekszyc...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-09-25 11:02:24
    Temat: Re: Auto dla gorala do 300K
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    SebX nabazgral(a):

> [...]
    > komfort, dobre przyspieszenie, bezpieczenstwo.
    > Poki co auto dla dwoch osob, w przyszlosci rodzina moze sie powiekszyc...

    Jak w góry to moze cos takiego ??
    http://www.landrover.pl/cenniki

    W cenie na 100% lapie sie:
    http://www.landrover.pl/uploads/katalogi/DEFENDER.pd
    Tu juz zalezy od konfiguracji:
    http://www.landrover.pl/uploads/katalogi/DISCO4%20MY
    13%2015012013.pdf

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 3. Data: 2013-09-25 11:52:08
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-25 10:35, SebX pisze:
    > Witam wszystkich.
    >
    > Jakie caloroczne auto do 300K polecacie dla swiezo upieczonego gorala? :)

    Zarobiłeś dwa miliony a nie umiesz kupić sam samochodu?
    Dziwny z Ciebie człowiek.

    I o poradę pytasz obcych ludzi z internetu?

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-09-25 12:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > jest odsniezany. Wazne sa:
    > komfort, dobre przyspieszenie, bezpieczenstwo.
    > Poki co auto dla dwoch osob, w przyszlosci rodzina moze sie

    Range Rover?
    Land Rover?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 5. Data: 2013-09-25 12:11:26
    Od: a...@g...com

    > Poki co auto dla dwoch osob, w przyszlosci rodzina moze sie powiekszyc...
    >

    > Pozdrawiam

    im wiecej blokad dyfrow tym lepiej.
    im wyzej zawieszony tym lepiej - coby nie 'siasc' na sniegu...
    wszystkie trzy dyfry na sztywno blokuje tylko mercedes g, unimog, jeep - nie wiem czy
    wszystkie modele i wersje. unimog raczej odpada.....
    co do prawdziwych terenowek to sie nie znam, innych pytaj.
    patrol? LC?

  • 6. Data: 2013-09-25 16:19:08
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu środa, 25 września 2013 10:35:00 UTC+2 użytkownik SebX napisał:

    > Jakie caloroczne auto do 300K polecacie dla swiezo upieczonego gorala? :)
    >
    > Dzialka jest na gorce i w zimie dojazd od drogi glownej czesto nie jest odsniezany.

    Subaru Forester XT, za 300k kupisz prawie dwa :)

  • 7. Data: 2013-09-26 21:22:23
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 09/25/2013 10:35 AM, SebX wrote:
> [...]
    > komfort, dobre przyspieszenie, bezpieczenstwo.
    > Poki co auto dla dwoch osob, w przyszlosci rodzina moze sie powiekszyc...

    Nieustannie polecam Flypmode XC2V

  • 8. Data: 2013-09-26 23:11:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SebX wrote:
    > Witam wszystkich.
    >
    > Jakie caloroczne auto do 300K polecacie dla swiezo upieczonego

    jakis zajezdzony pasek w dieslu...

    tylko bedzie ciezko znalezc taki co ma 300K na liczniku bo wszyscy kreca
    liczniki w dól...

  • 9. Data: 2013-09-27 08:09:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Sep 2013 01:35:00 -0700 (PDT), SebX napisał(a):
    > Witam wszystkich.
    > Jakie caloroczne auto do 300K polecacie dla swiezo upieczonego gorala? :)
    > Dzialka jest na gorce i w zimie dojazd od drogi glownej czesto nie jest odsniezany.

    Subaru, bo inne to tak sobie radza :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-09-27 21:18:04
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Subaru, bo inne to tak sobie radza :-)

    Przesiadłeś się z mondka na subarynę? A kurs starszego sprzęgłowego
    zaliczony? ;)

    Miłego.
    Irek.N.