  • 1. Data: 2013-09-24 20:58:03
    Temat: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Sąd Okręgowy we Wrocławiu uznał że nie można wymagać od właściciela pojazdu
    żeby denuncjował członków własnej rodziny na życzenie strażnika miejskiego.

    I bardzo dobrze, bo od szukania sprawców wykroczeń jest policja, a nie
    własna rodzina.

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sad-nie-wolno
    -zmusic-wlasciciela-auta-by-zadenuncjowal-swoja-rodz
    ine,wid,16015924,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2013-09-24 21:39:29
    Temat: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 09/24/2013 08:58 PM, Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    > własna rodzina.
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sad-nie-wolno
    -zmusic-wlasciciela-auta-by-zadenuncjowal-swoja-rodz

    Lepiej to.

    http://www.youtube.com/watch?v=nRnlRurTwFg

    BTW zastanawiam się co groziło by osobie, która ogłosiła by konkurs,
    że za każdy podesłany film ze spalenia fotoradaru zapłaci autorowi
    filmu jakąś kasę powiedzmy w BTC.

  • 3. Data: 2013-09-24 22:08:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-24 20:58, Tomasz Pyra pisze:
    > Sąd Okręgowy we Wrocławiu uznał że nie można wymagać od właściciela pojazdu
    > żeby denuncjował członków własnej rodziny na życzenie strażnika miejskiego.

    Szkoda, że tylko to ładnie cytujesz, ale to standard, ponieważ pasuje
    do wygodnych teorii.

    > I bardzo dobrze, bo od szukania sprawców wykroczeń jest policja, a nie
    > własna rodzina.

    W związku z tym co pominąłeś (czyli nagłą amnezją) jestem za
    nakładaniem grzywien (za tego typu wykroczenia) w trybie
    administracyjnym.

  • 4. Data: 2013-09-24 22:26:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 24 Sep 2013 22:08:08 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > W związku z tym co pominąłeś (czyli nagłą amnezją) jestem za
    > nakładaniem grzywien (za tego typu wykroczenia) w trybie
    > administracyjnym.

    Policja niech najpierw znajdzie sprawcę wykroczenia, udowodni mu winę i
    wtedy nakłada grzywnę. Tryb to już szczegół.

    Zasłanianie się amnezją to oczywiście skandal - każdy człowiek, powinien
    mieć pełne prawo powiedzieć że wie kto kierował pojazdem, ale w związku z
    tym że mogłoby to być osoba mu bliska, to on tego nie powie.

    A system prawny który przymusza ludzi do donoszenia gminnej (czy
    jakiejkolwiek) władzy na siebie lub swoich bliskich to największe dno jakie
    tylko można sobie wyobrazić.

  • 5. Data: 2013-09-24 22:37:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-24 22:26, Tomasz Pyra pisze:

    > Policja niech najpierw znajdzie sprawcę wykroczenia, udowodni mu winę i
    > wtedy nakłada grzywnę.

    Fakt wykroczenia jest bezsporny (w zasadzie).

    > Tryb to już szczegół.

    Najwyraźniej nie odróżniasz trybów postępowania, skoro tak twierdzisz.
    Tryb administracyjny - właściciel z możliwością wskazania prowadzącego.
    Przy administracyjnym odpada cała ta szopka z amnezją i innymi
    kom

    > Zasłanianie się amnezją to oczywiście skandal -

    Taaaa, jasne, co chwilę czytam jaki to skandal, albo że prowadził
    kolego z Mozambiku.

    > każdy człowiek, powinien
    > mieć pełne prawo powiedzieć że wie kto kierował pojazdem,

    Obowiązek.

    > ale w związku z
    > tym że mogłoby to być osoba mu bliska, to on tego nie powie.

    No pewnie, ma prawo, więc powinien ponieść tego konsekwencje.
    Może nie mówić.

    > A system prawny który przymusza ludzi do donoszenia gminnej (czy
    > jakiejkolwiek) władzy na siebie lub swoich bliskich to największe dno jakie
    > tylko można sobie wyobrazić.

    Nie masz bladego pojęcia co to znaczy donoszenie (co zresztą
    udowadniasz po raz kolejny) więc daruj sobie takie teksty.

    Swoją ścieżką sprawdź sobie co to znaczy denuncjacja...

  • 6. Data: 2013-09-24 22:47:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Sep 2013 22:37:43 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

> [...]
    > Przy administracyjnym odpada cała ta szopka z amnezją i innymi kom

    > Taaaa, jasne, co chwilę czytam jaki to skandal, albo że prowadził kolego

    nie masz obowiązku wiedzieć kto kierował

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2013-09-24 23:13:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-24 22:47, masti pisze:

    > nie masz obowiązku wiedzieć kto kierował

    Art. 96 § 3 KW
    Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie wskaże na żądanie
    uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    oznaczonym czasie.

    Tak, wiem, nie kombinuj z powierzeniem.

  • 8. Data: 2013-09-24 23:15:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Sep 2013 23:13:10 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Art. 96 § 3 KW
    > Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie wskaże na żądanie
    > uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    > oznaczonym czasie.

    i gdzie tam jest napisane, zę mam wiedzieć kto kierował?

  • 9. Data: 2013-09-24 23:50:03
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2013-09-24 23:13, Artur Maśląg pisze:
    > Art. 96 § 3 KW
    > Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie wskaże na żądanie
    > uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania
    > w oznaczonym czasie.

    I wtedy dajesz listę osób którym powierzyłeś pojazd w danym czasie.
    Proste jak konstrukcja cepa.

  • 10. Data: 2013-09-25 00:34:16
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 24 września 2013 23:50:03 UTC+2 użytkownik Andrzej Zbierzchowski
    napisał:

    > I wtedy dajesz listę osób którym powierzyłeś pojazd w danym czasie.
    >
    > Proste jak konstrukcja cepa.

    A nie prościej zacytować Lwa Rywina, jak go przesłuchiwali przed komisją to miał do
    perfekcji opanowane jedno zdanie?