  • 1. Data: 2013-09-24 14:39:08
    Temat: Gdzie w Warszawie - kupię zestaw bluetooth z instalacją do Forda?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    hej
    mam forda focusa z 2010, z fabrycznym radiem. Niestety - radio bez
    bluetootha. Chcę dokupić sam moduł B. ASO sprzedaje moduły nokii,
    z instalacją, za > 1000 pln. Biorąc pod uwagę, że to po gwarancji,
    i dodatkowo - nie wiem czy ta nokia jest coś warta - szukam alternatywy.

    Coś/kogoś możecie polecić?

    depesz

  • 2. Data: 2013-09-24 14:51:49
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    hubert depesz lubaczewski wrote:
> [...]
    > z instalacją, za > 1000 pln. Biorąc pod uwagę, że to po gwarancji,
    > i dodatkowo - nie wiem czy ta nokia jest coś warta - szukam

    sluchawke do ucha za 50-70zl, nie ma rozmowca wrazenia ze dzwonisz z szamba,
    gadasz po wyjsciu z samochodu. Znam instalcje fabryczna z peugota i noki
    instalowana wlasnie w focusie (ale jakei to ma znaczenie) w obu przypadkach
    dzwiek nie byl zadowalajacy i nadal jestes uwiazany do samochodu - po wyjsciu
    nadal trzymasz aparat przy uchu co jest nie wygodne i wkurzajace. Przemysl.

  • 3. Data: 2013-09-24 15:57:15
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" napisał w wiadomości grup

    > Coś/kogoś możecie polecić?

    A nie lepiej kupić zestaw przenośny np. Parrota?

    Proste zestawy połączone z radiem mają jedną poważną wadę - brak głosowego
    wybierania numeru. W praktyce nadaje się to tylko do odbierania połączeń. W
    parrocie można wybierać numery głosowo przy tym nie ma problemu z wymową
    polskich imion i nazwisk. Co ważne rozpoznawanie mowy działa bez żadnego
    uczenia, niezależnie od tego mówiący to mężczyzna czy kobieta. Zestaw sam
    się włącza (czujnik wstrząsów) i sam wyłącza. Nie wymaga żadnej instalacji,
    ani specjalnej obsługi więc jedyne o czy trzeba pamiętać to by go raz na
    jakiś czas naładować.

    Koszt to ok 250zł za Parrota. Są też trochę tańsze zestawy marki Jabra, ale
    nie wiem, czy obsługują język polski.

    Oczywiście takie rozwiązanie ma też jedną poważną wadę - nie ścisza
    automatycznie radia więc trzeba to zrobić samemu. Jednak jeśli ktoś zamiast
    radia słucha mp3 z telefonu to ściszanie oczywiście działa automatycznie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2013-09-24 16:29:15
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 24.09.2013 14:51, forestdumb pisze:

    > sluchawke do ucha za 50-70zl, nie ma rozmowca wrazenia ze dzwonisz z
    > szamba, gadasz po wyjsciu z samochodu.

    Sam mam BT w aucie a uzywam słuchawki. Popieram.

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2013-09-24 16:45:50
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2013-09-24, forestdumb <...@...z> wrote:

> [...]
    > nadal trzymasz aparat przy uchu co jest nie wygodne i wkurzajace. Przemysl.

    Ok - może to nie było jasne z mojego posta, ale szukam moduły BT do
    podłączenia do instalacji audio w samochodzie. Słuchawka nie ma takiej
    funkcjonalności.

    depesz

    --
    The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
    http://depesz.com/

  • 6. Data: 2013-09-24 16:48:02
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    w wiadomości news:cod8ha-sgk.ln1@depesz.com...
> [...]
    > z instalacją, za > 1000 pln. Biorąc pod uwagę, że to po gwarancji,
    > i dodatkowo - nie wiem czy ta nokia jest coś warta - szukam alternatywy.

    Przymierzam się do parrot mki9300
    i proponuję tobie tez wybrać coś z parrot
    wejdz na stronę i sam oceń,

    teoretycznie działa z każdym samochodem po prostu odcina sygnał radia i
    podaje na wzmacniacz,

    za tydzień jade na instalację

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-09-24 16:48:14
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2013-09-24, Ergie <e...@s...pl> wrote:
    > A nie lepiej kupić zestaw przenośny np. Parrota?

    "Zestaw przenośny"? Nie za bardzo rozumiem. Czy chodzi Ci o słuchawkę do
    telefonu na BT? Czy coś innego?

    Nie chcę musieć pamiętać o urządzeniu i go przenosić. A słuchawka nie
    jest podpinalna (o ile wiem) do instalacji audio w samochodzie.

    Tak więc - szukam czegoś co doda mi łączność BT do instalacji audio
    w samochodzie.

    depesz

  • 8. Data: 2013-09-24 17:04:05
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie - kupi? zestaw bluetooth z instalacj? do Forda?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2013-09-24, AT <Atari!@onet.poczta.pl> wrote:
    > Przymierzam sie do parrot mki9300
    > i proponuje tobie tez wybraae co? z parrot
    > wejdz na strone i sam ocen,

    hmm .. ceneo takiego czegoś nie widzi.
    google w "site:.pl" też nie.
    na stronie parrot.com jest 9000, 9100 i 9200 (9300 nie widzę).

    Na oko 9000 wystarcza w zupełności - odbiera sygnał z urządzenia,
    i przekazuje do systemu audio.

    Jedno spore "ale" - ja tego nie zainstaluje. Czy to mi w dowolnym
    punkcie typu "auto elektryk" zainstaluja? czy jechac do aso? czy jeszcze
    jakos inaczej?

    depesz

  • 9. Data: 2013-09-24 17:24:38
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" napisał w wiadomości grup

    > "Zestaw przenośny"? Nie za bardzo rozumiem. Czy chodzi Ci o słuchawkę do
    > telefonu na BT? Czy coś innego?

    http://www.parrot.com/usa/products/plugnplaycarkits/
    parrot-minikit-neo

    > Nie chcę musieć pamiętać o urządzeniu i go przenosić.

    Nie musisz jak masz tylko jedno auto to zostawiasz w nim na stałe - ja tak
    robię. Nie ma obowiązku przenoszenia - to jest tylko dodatkowa możliwość :-)
    Ja z niej korzystam jak mam gdzieś jechać służbowym albo wynajętym autem.

    > A słuchawka nie
    > jest podpinalna (o ile wiem) do instalacji audio w samochodzie.

    > Tak więc - szukam czegoś co doda mi łączność BT do instalacji audio
    > w samochodzie.

    Rozumiem, zaproponowałem coś co da Ci te same możliwości (oprócz
    automatycznego ściszania) a przy tym jest _znacznie_ wygodniejsze w
    używaniu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 10. Data: 2013-09-24 17:49:45
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-09-24 16:45, hubert depesz lubaczewski pisze:

    > Ok - może to nie było jasne z mojego posta, ale szukam moduły BT do
    > podłączenia do instalacji audio w samochodzie. Słuchawka nie ma takiej
    > funkcjonalności.

    To może dwie słuchawki? ;)
    BPNMSP

    Pozdr,