  • 1. Data: 2020-04-21 11:40:31
    Temat: AutoCB w AutoMapie.
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    Ma ktoś pojęcie jak z  korzystać z funkcji CB Radio w telefonie?

  • 2. Data: 2020-04-21 19:38:06
    Temat: Re: AutoCB w AutoMapie.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-21 o 11:40, Trybun pisze:

    > Ma ktoś pojęcie jak z  korzystać z funkcji CB Radio w telefonie?

    Spróbuj spytać na https://pdaclub.pl/forum/automapa

    Ja tam widzę tylko jeden wątek:

    https://pdaclub.pl/forum/automapa/cb-w-automapie/

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2020-04-21 22:32:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2020 11:40:31 +0200, Trybun napisał(a):

    > Ma ktoś pojęcie jak z  korzystać z funkcji CB Radio w telefonie?

    Jeśli masz na myśli używanie komóry jako CB to ten numer nie przejdzie,
    choćby z braku anteny. I z paru innych powodów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-04-22 15:17:15
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 21.04.2020 o 19:38, Adam pisze:

    > Spróbuj spytać na https://pdaclub.pl/forum/automapa
    >
    > Ja tam widzę tylko jeden wątek:
    >
    > https://pdaclub.pl/forum/automapa/cb-w-automapie/

    Dzięki, wszystko zdaje się być jasne - nie działa bo po prostu nie
    miałem jeszcze okazji natknąć się na kogoś zalogowanego.

  • 5. Data: 2020-04-22 15:18:13
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > Jeśli masz na myśli używanie komóry jako CB to ten numer nie przejdzie,
    > choćby z braku anteny. I z paru innych powodów.

    Ale po co mi antena? Nośna sygnału to podobno GSM. Nie jest to chyba
    klasyczne CB Radio a aplikacja do porozumiewania się miedzy posiadaczami
    telefonicznej aplikacji, cos na zasadzie walkie talkie.

  • 6. Data: 2020-04-22 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Jeśli masz na myśli używanie komóry jako CB to ten numer nie przejdzie,
    > choćby z braku anteny. I z paru innych powodów.

    :)
    Dobrze ze ten co wymyslił koło nie stwierdził w ten sam sposób ze TO NIE
    MA PRAWA DZIALAC...

    A tak na serio - masz dwie osoby które uzywaja automapy i sa w poblizu
    siebie.
    Apka wie o tym bo ma gpsa.
    Zrobienie rozmowy via net to nie jest jakas kosmiczna technologia...

    Pewnie nawet moznaby sobie wybrac zasieg.
    I nie bedzie rwac w miare oddalania sie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 7. Data: 2020-04-22 19:09:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 22 Apr 2020 15:59:53 GMT, Budzik napisał(a):

    > :)
    > Dobrze ze ten co wymyslił koło nie stwierdził w ten sam sposób ze TO NIE
    > MA PRAWA DZIALAC...

    Wygląda na to że nie wiesz co to jest CB. Nie będę tłumaczył, ludzkość
    wymyśliła google.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2020-04-22 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Wygląda na to że nie wiesz co to jest CB. Nie będę tłumaczył,
    > ludzkość wymyśliła google.

    Hmm, mam, uzywam ale moze dowiem sie czegoś nowego.
    Ktorej funkcji CB nie da sie zrealizować via GSM?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 9. Data: 2020-04-22 22:18:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 22 Apr 2020 19:59:53 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Hmm, mam, uzywam ale moze dowiem sie czegoś nowego.
    > Ktorej funkcji CB nie da sie zrealizować via GSM?

    Nawiązać łączności z prawdziwym urządzeniem CB w paśmie 27 MHz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2020-04-22 22:51:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-22 o 21:59, Budzik pisze:

    > Hmm, mam, uzywam ale moze dowiem sie czegoś nowego.
    > Ktorej funkcji CB nie da sie zrealizować via GSM?

    Spróbuj postawić nośną na kanale 19 z telefonu :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>