  • 1. Data: 2020-04-18 11:38:18
    Temat: covid a telemarketing
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Wam też nikt nie wydzwania od miesiąca z zaproszeniami po garnki,
    pościele i inne syfy?

    mam nadzieje że ten syf padnie razem z końcem pandemii
    będzie przynajmniej jakiś pozytyw.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2020-04-18 14:23:58
    Temat: Re: covid a telemarketing
    Od: z <...@...pl>

    Ważniejszym pozytywem będzie to że lekarz pracuje na etacie w jednej
    przychodni za lepsze pieniądze.

    Marzenia? ;-)

  • 3. Data: 2020-04-18 18:40:07
    Temat: Re: qrwid a teleZŁODZIEJstwo
    Od: z <...@...pl>

    Cholera. Głąby znowu mają wolny łikend ;-)

  • 4. Data: 2020-04-18 19:59:46
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.04.2020 o 18:40, z pisze:
    > Cholera. Głąby znowu mają wolny łikend ;-)

    On to chyba pisze z psychiatryka

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2020-04-18 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > Wam też nikt nie wydzwania od miesiąca z zaproszeniami po garnki,
    > pościele i inne syfy?
    >
    > mam nadzieje że ten syf padnie razem z końcem pandemii
    > będzie przynajmniej jakiś pozytyw.

    Przynam ze mi juz od dawna nie wydzwaniaja.
    Jedyne co jeszcze dzowni to jakas narodowa firma o narodowe terminale
    płatnicze.
    Dzwonili równiez w czasie pandemii, ale jak po 10 razie zapytałem czy
    KURWA mogliby sobie w koncu zanototwac moja odpowiedz to chyba sie w
    koncu uspokoili.

    A propos naganiaczy, nie wiem czy wiekszosc nie umilkła po wprowadzeniu
    RODO. Mam wrazenie ze od tego czasu wiekszosc umilkła bojąc się
    konsekwencji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 6. Data: 2020-04-18 21:32:19
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Wam też nikt nie wydzwania od miesiąca z zaproszeniami po garnki,
    > pościele i inne syfy?
    >
    > mam nadzieje że ten syf padnie razem z końcem pandemii
    > będzie przynajmniej jakiś pozytyw.

    Nigdy do mnie nie dzwonili z zaproszeniami. Kiedyś raz z T-Mobile, raz z
    Getin Banku i raz z Nest Banku, ale nie z zaproszeniami. Zawsze proszę o
    podanie daty dnia, w którym wyraziłem zgodę na marketing telefoniczny.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2020-04-18 22:43:17
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    z shit up rarely bigot wrote:
    > Cholera. Głąby znowu mają wolny *???łikend???*

    Fuck off the internet, you motherfuckin 'dick

    https://bit.ly/3cv1Z9f

    --
    Zajebalowo-Koluszki station https://bit.ly/2VAlvdA

  • 8. Data: 2020-04-19 01:47:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > A propos naganiaczy, nie wiem czy wiekszosc nie umilkła
    > po wprowadzeniu RODO. Mam wrazenie ze od tego czasu
    > wiekszosc umilkła bojąc się konsekwencji.

    IMO nasili swą aktywność po wejściu RODO w życie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2020-04-19 02:00:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 5e9aca7e$0$542$6...@n...neostrada.pl

    > Wam też nikt nie wydzwania od miesiąca
    > z zaproszeniami po garnki, pościele
    > i inne syfy?

    Mnie próbowali ostatni raz na początku marca.

    > mam nadzieje że ten syf padnie razem z końcem pandemii
    > będzie przynajmniej jakiś pozytyw.

    Liczba szkodników=constans_ja... ;)
    Ten zniknie -- inny zaistnieje...

    --

  • 10. Data: 2020-04-19 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > IMO nasili swą aktywność po wejściu RODO w życie...

    Nie zauwazyłem.
    moze zgody marketingowe gdzies nieopatrznie udzieliłes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.