  • 11. Data: 2020-04-23 07:59:52
    Temat: Re: AutoCB w AutoMapie.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Spróbuj postawić nośną na kanale 19 z telefonu :D

    A po co? Skoro mowa o polaczeniu dwĂłch komorek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 12. Data: 2020-04-23 07:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Nawiązać łączności z prawdziwym urządzeniem CB w paśmie 27 MHz.

    Ale przeciez tu chodzi o symulowanie funkcji CB a nie o faktyczne
    nadawanie w technologii CB...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 13. Data: 2020-04-23 08:40:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-23 o 07:59, Budzik pisze:

    > A po co? Skoro mowa o polaczeniu dwóch komorek?

    Nienie, mowa jest o pracy jak w CB czyli coś jak połaczenie
    "konferencyjne" wszyscy mogą słuchać i mówić w obrębie kanału. Jak
    postawisz "nośną" to blokujesz kanał. Spróbuj z telefonu zablokować
    kanał dla wszystkich :]

    No i podstawowa, spróbuj nawiązać łączność, kiedy nie ma w pobliżu
    masztu (zasięgu) :D Taką łączość: komórka-komórka jak w CB :D
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 14. Data: 2020-04-23 11:41:30
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Ale przeciez tu chodzi o symulowanie funkcji CB a nie o faktyczne
    > nadawanie w technologii CB...

    To zasymuluj funkcje nawiązywania łączności z prawdziwym urządzeniem CB.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2020-04-23 15:19:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-23 o 11:41, RadoslawF pisze:

    > To zasymuluj funkcje nawiązywania łączności z prawdziwym urządzeniem CB.

    Myślisz, że jak ktoś jedzie samochodem i rozmawia przez telefon, to
    jakaś ekipa goni za nim ze szpulką i rozwija przewód telefoniczny?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2020-04-23 15:20:12
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-23 o 15:19, Adam pisze:

    > Myślisz, że jak ktoś jedzie samochodem i rozmawia przez telefon, to
    > jakaś ekipa goni za nim ze szpulką i rozwija przewód telefoniczny?

    Myślę że w aucie używa się łączności pezprzewodowej jak np.
    telefonia komórkowa. Ale nie krepuj się i rozwiń swoją
    koncepcję ciągania za sobą kabelka do łączności.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2020-04-23 18:50:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-23 08:40, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    >
    > No i podstawowa, spróbuj nawiązać łączność, kiedy nie ma w pobliżu
    > masztu (zasięgu) :D Taką łączość: komórka-komórka jak w CB :D

    Biorąc pod uwagę, że komórki mają Wifi ...

  • 18. Data: 2020-04-23 19:26:50
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-21 11:40, Trybun wrote:

    > Ma ktoś pojęcie jak z  korzystać z funkcji CB Radio w telefonie?

    Otwartego standardu chyba nie ma by z tego korzystać.

  • 19. Data: 2020-04-23 19:28:36
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-22 19:09, Jacek Maciejewski wrote:

    > Wygląda na to że nie wiesz co to jest CB. Nie będę tłumaczył, ludzkość
    > wymyśliła google.

    Tematu nie umiesz przeczytać, ot co.

  • 20. Data: 2020-04-23 19:29:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-22 22:18, Jacek Maciejewski wrote:

    > Nawiązać łączności z prawdziwym urządzeniem CB w paśmie 27 MHz.

    Może przeczytaj temat bo coś Ci ciężko kombinowanie idzie.