  • 1. Data: 2010-06-12 14:11:44
    Temat: Mazda speed 3
    Od: Darek S-ki <d...@g...com>

    Chyba nie było :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=20SNMdo3B3o&feature=p
    layer_embedded
    O co chodziło dla gościa z BMW ? Przechodzi andropauzę ?? Upalił
    się ?

    --
    Pozdowionka
    Darek S-ki

  • 2. Data: 2010-06-12 14:28:30
    Temat: Re: Mazda speed 3
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Darek S-ki" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Musiał wytłumaczyć temu w Mazdzie, że Mazda to szitbox. My kierowcy BMW tak
    mamy. To styl i filozofia życia czy jakoś tak to szło.

  • 3. Data: 2010-06-12 14:55:52
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-12 14:11, Darek S-ki wrote:
> [...]
    layer_embedded
    > O co chodziło dla gościa z BMW ? Przechodzi andropauzę ?? Upalił

    nie po prostu inna kultura amerykanów, nie zrozumiała dla nas... tam
    nawet w metrze nikt się na nikogo nie lampi bo może dostać w morde, a u
    nas w autobusie jest całkiem odwrotnie :)
    Gość się poirytował, że ktoś za nim jedzie w zderzak i tyle.

  • 4. Data: 2010-06-12 14:58:01
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-06-12 14:11:44 +0200, Darek S-ki <d...@g...com> said:

> [...]
    layer_embedded
    > O co chodziło dla gościa z BMW ? Przechodzi andropauzę ?? Upalił

    A tłumaczenie na polski? (nie, nie rozmowy czy napisów)

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-06-12 15:43:18
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 12 Jun 2010 14:55:52 +0200, Olek napisał(a):

    > Gość się poirytował, że ktoś za nim jedzie w zderzak i tyle.

    Z tym że odstęp był spory...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2010-06-12 16:30:10
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

    > A tłumaczenie na polski? (nie, nie rozmowy czy napisów)
    >
    > --
    > Bydlę

    hehe, właśnie miałem o to samo poprosić...

  • 7. Data: 2010-06-12 16:57:22
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-12 15:43, MadMan wrote:

    > Z tym że odstęp był spory...

    racja , ale widocznie jakiś niespokojny :)

  • 8. Data: 2010-06-12 17:11:41
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-12 14:28, Przemek V pisze:

    > Musiał wytłumaczyć temu w Mazdzie, że Mazda to szitbox. My kierowcy BMW tak
    > mamy. To styl i filozofia życia czy jakoś tak to szło.

    Ej, a ty Mazdą czasem nie jeździsz? :-P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 9. Data: 2010-06-12 18:48:33
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-06-12 17:11:41 +0200, Grejon <g...@i...pl> said:

    > Ej, a ty Mazdą czasem nie jeździsz? :-P

    Wy jeździcie koncernami motoryzacyjnymi?
    Jak?

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-06-12 22:12:29