  • 1. Data: 2010-06-12 14:46:50
    Temat: Ford Focus RS w akcji ...
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Ale ślicznie prowadzi się na asfalcie. Zastanawiam się tylko czy po kilku
    kółeczkach tego toru opony nie będą już do niczego ;) Zerknijcie, bo warto:

    http://www.youtube.com/watch?v=GSP_MvxtoeU&feature=r
    elated

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-06-12 15:01:01
    Temat: Re: Ford Focus RS w akcji ...
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-12 14:46, Katanka wrote:
    > Ale ślicznie prowadzi się na asfalcie. Zastanawiam się tylko czy po
    > kilku kółeczkach tego toru opony nie będą już do niczego ;) Zerknijcie,
> [...]

    Fajnie to prowadzą je kierowcy :) Opony na jeden raz, a od tego pisku
    opon zachciało mi się do kibelka :)

  • 3. Data: 2010-06-12 15:42:18
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-06-12 14:46, Katanka pisze:
    > Ale ślicznie prowadzi się na asfalcie. Zastanawiam się tylko czy po
    > kilku kółeczkach tego toru opony nie będą już do niczego ;) Zerknijcie,
> [...]
    Ja się zastanawiam nad czymś innym: RS to ma chyba napęd na przód.
    Czy oni sobie pomagają ręcznym, ze bokami latają, czy to coś innego?

  • 4. Data: 2010-06-12 16:45:01
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Katanka" napisał w wiadomości:
    > Ale ślicznie prowadzi się na asfalcie. Zastanawiam się tylko czy po kilku
    > kółeczkach tego toru opony nie będą już do niczego ;) Zerknijcie, bo
> [...]

    Eee...parę dygnięć z rękawa niczemu nie dowodzi.
    To pokazuje genialność Revoknuckla -
    http://www.youtube.com/watch?v=tgJv_CrfEag

    A to z zawiasem KW i klatką lecz nadal z seryjną mocą -
    http://www.youtube.com/watch?v=fQi0y6pPR_M

    I miota tyłki innym autkom kosztującym niekiedy tyle co trzy RSy.
    http://www.fastestlaps.com/track2.html

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 5. Data: 2010-06-12 16:54:58
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 12 Jun 2010 15:42:18 +0200, megrims
    <m...@i...pl> wrote:

    > Ja się zastanawiam nad czymś innym: RS to ma chyba napęd na przód.

    Nawet na pewno.

    > Czy oni sobie pomagają ręcznym, ze bokami latają, czy to coś innego?

    Istnieje kilka sposobów na wrzucenie FWD w zakręt bokiem bez
    pomagania sobie rękawem.

    r.
    _____________

  • 6. Data: 2010-06-12 17:01:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 12 Jun 2010 16:45:01 +0200, Bugatti
    <s...@m...pl> wrote:

    elated

    > Eee...parę dygnięć z rękawa niczemu nie dowodzi.

    Gdzie tam widzisz rękaw?

    r.
    _____________

  • 7. Data: 2010-06-12 17:19:01
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    --
    Bugatti

  • 8. Data: 2010-06-12 17:21:17
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:

    > On Sat, 12 Jun 2010 16:45:01 +0200, Bugatti

    > Gdzie tam widzisz rękaw?

    A gdzie ty tam nie widzisz rękawa ? ;-)

    > r.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 9. Data: 2010-06-12 17:24:22
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 12 Jun 2010 17:21:17 +0200, Bugatti
    <s...@m...pl> wrote:

    > A gdzie ty tam nie widzisz rękawa ? ;-)

    Prawie wszędzie. Na agrafce wyglądało jeden z nich się wspomógł,
    cała reszta to zabawy balansem auta (zresztą jakbyś podciął
    nakręcone auto rękawem, to zamiast pójść bokiem poszedłbyś
    tyłem). Nawet na pierwszym onboardzie widać, że auto jest
    ustawiane ,,na trzy''.

    r.

  • 10. Data: 2010-06-12 17:25:55
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <s...@m...pl> wrote:

> [...]

    nakręcone auto rękawem, to zamiast pójść bokiem poszedłbyś
    tyłem). Nawet na pierwszym onboardzie widać, że auto jest
    ustawiane ,,na trzy''. Nie przyglądałem się światłom stopu,
    więc możliwe że gdzieś sobie pomagali lewą nogą.

    r.