  • 1. Data: 2011-07-27 13:25:53
    Temat: Automat, kombi lub van do 12-14 tys. - prośba o opinie
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    Muszę wymienić samochód teściowi, któremu siadła lewa noga. Potrzebny
    automat, wygodny, łatwy do wsiadania, pojemny. Im tańsze tym
    lepsze ;) Przeznaczenie - jazda 15 km. z małego miasta do pasieki w
    lesie i z powrotem. Do tej pory jeździł odziedziczoną od nas Multiplą
    ale teraz manualem już nie daje rady. Teść ma znajomego mechanika więc
    z jakimiś mniejszymi, typowymi usterkami da sobie radę ale lepiej żeby
    się nie psuło. Zadanie kryteriów j.w. owocuje głównie Scenikami i
    jakimiś zgniłymi beemkami i mercami. Chcę zobaczyć tą sztukę:

    http://otomoto.pl/renault-scenic-i-wl-100-bezwyp-kli
    ma-C19931859.html

    Czy są jakieś typowe usterki czy rzeczy na które powinienem zwracać
    uwagę w Scenicu?

  • 2. Data: 2011-08-03 13:48:18
    Od: Robson <r...@...pl>

    Kup starego mercedesa z napedem na tyl i skrzynia czysto hydrauliczna,
    bez zadnej elektroniki, bedzie prawie nie do zajechania.

  • 3. Data: 2011-08-03 15:47:05
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Kup starego mercedesa z napedem na tyl i skrzynia czysto hydrauliczna, bez
    > zadnej elektroniki, bedzie prawie nie do zajechania.

    jak chcesz to mam mercedesa 124 kombe E-klase 1995 rok, 2,0 16V za jakieś
    8-9 tyś
    mam go od 8 lat
    pozdr.
    gr

  • 4. Data: 2011-08-03 21:55:15
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-08-03 15:47, GR001 pisze:

    > jak chcesz to mam mercedesa 124 kombe E-klase 1995 rok, 2,0 16V za jakieś
> [...]
    Ja nie chcę, zapytaj tego, co wątek stworzył ;)