  • 1. Data: 2011-07-26 22:42:52
    Temat: [piatek] Podstawa to pojetny kursant :D
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Podstawa to pojetny kursant :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=EUdiaGkGfZ0&feature=p
    layer_embedded#at=82

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2011-07-26 22:44:42
    Temat: Re: [piatek] Podstawa to pojetny kursant :D
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.07.2011 22:42, Dysiek pisze:
    > Podstawa to pojetny kursant :-)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=EUdiaGkGfZ0&feature=p
    layer_embedded#at=82

    Robisz doktorat z archeologii?

  • 3. Data: 2011-07-26 22:46:28
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >> http://www.youtube.com/watch?v=EUdiaGkGfZ0&feature=p
    layer_embedded#at=82

    > Robisz doktorat z archeologii?

    Z historii, wiec blisko. Material dzisiaj z kwejka - wczesniej nie
    widzialem.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 4. Data: 2011-07-26 23:17:20
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-07-26 22:42, Dysiek wrote:
    > Witam

> [...]

    już nie komentując, że to stary suchar, to podziwiam tego instruktora,
    ja to bym chyba zawału dostał :)

  • 5. Data: 2011-07-26 23:25:31
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > już nie komentując, że to stary suchar, to podziwiam tego instruktora, ja
    > to bym chyba zawału dostał :)

    Raz sie trzyma za serce ;-) Swoja droga dziwie mu sie, ze z babka na miasto
    wyjechal jak ona ruszyc nie potrafila.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 6. Data: 2011-07-26 23:57:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-07-26 22:46, Dysiek pisze:
    >>> http://www.youtube.com/watch?v=EUdiaGkGfZ0&feature=p
    layer_embedded#at=82

    > Z historii, wiec blisko. Material dzisiaj z kwejka - wczesniej nie
    > widzialem.

    "Wy wszystkie w tym Archeo jesteście jedno wielkie wykopalisko!" :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2011-07-27 00:17:47
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Raz sie trzyma za serce ;-) Swoja droga dziwie mu sie, ze z babka na
    > miasto wyjechal jak ona ruszyc nie potrafila.
    Czasem to jedyna metoda. Albo się utopi, albo będzie jeździła :)
    WOJO

  • 8. Data: 2011-07-27 10:39:48
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    layer_embedded#at=82

    > Robisz doktorat z archeologii?

    Eee, to już raczej habilitacja...

  • 9. Data: 2011-07-27 11:02:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.07.2011 10:39, Piotr pisze:

    > Eee, to już raczej habilitacja...

    Nie bardzo ;) Na pregierzu gosc dzis odkopal watek z 2004 roku, to jest
    habilitacja.

  • 10. Data: 2011-07-27 11:10:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/07/2011 22:25, Dysiek wrote:

    > Raz sie trzyma za serce ;-) Swoja droga dziwie mu sie, ze z babka na miasto
    > wyjechal jak ona ruszyc nie potrafila.

    A która telewizja zapłaci za oglądanie 2 godzin ruszania na placu,
    ewentualnie jazdę po mieście bez żadnych ekscesów?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil