  • 1. Data: 2019-06-21 09:28:56
    Temat: Automatyczny backup androida- jak?
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Cześć,

    poszukuję apki na andka, która sama automagicznie zrobi backup telefonu
    (nie musi być cały system, wystarczą zdjęcia i pliki) ale- tu pojawia
    się trudność- nie na googledrive czy inną chmurę tylko na własny,
    lokalny dysk sieciowy. Chyba jakaś pomroczność jasna mnie dopadła,
    googlam i znaleźć nic takiego nie mogę....

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 2. Data: 2019-06-21 10:18:40
    Temat: Re: Automatyczny backup androida- jak?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-21 o 09:28, tck pisze:
> [...]
    > lokalny dysk sieciowy. Chyba jakaś pomroczność jasna mnie dopadła,
    > googlam i znaleźć nic takiego nie mogę....

    MyPhoneExplorer
    https://www.fjsoft.at/en/

    Tyle że zupełnie samo się nie robi. Najpierw trzeba uruchomić apkę w
    telefonie i w kompie i po wcześniejszej konfiguracji później już leci
    samo. Jak poustawiasz autostart, to zawsze będzie się samo robiło :)

    Jak masz wiecej kasy, to kupjesz sobie dysk NAS np. Qnap i wtedy masz
    własną chmurę+synchro.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2019-06-21 20:48:03
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/06/2019 08:28 AM, tck wrote:
> [...]
    > sieciowy. Chyba jakaś pomroczność jasna mnie dopadła, googlam i znaleźć nic

    resilio sync

  • 4. Data: 2019-06-24 08:16:15
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 21.06.2019 o 10:18, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > samo. Jak poustawiasz autostart, to zawsze będzie się samo robiło :)
    >
    > Jak masz wiecej kasy, to kupjesz sobie dysk NAS np. Qnap i wtedy masz

    Tak jak pisałem, NAS (własny, lokalny dysk sieciowy) już mam, ale nie
    Qnap...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2019-06-24 09:13:54
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-24 o 08:16, tck pisze:

    > Tak jak pisałem, NAS (własny, lokalny dysk sieciowy) już mam, ale nie
    > Qnap...

    No to trochę problem bo jeśli Twój dysk sieciowy nie ma systemu z
    odpowiednim oprogramowaniem, to jedynie przy pomocy komputera.
    Wspomniany Qnap ma (QnapSync).