  • 1. Data: 2019-06-21 22:04:05
    Temat: Nagrywanie z radia FM
    Od: z <...@...pl>

    Wpadł mi w ręce Redmi 7 i przez przypadek natknąłem się na funkcję
    nagrywania audycji radiowych z radia fm. ŁAŁŁŁŁŁ :-)
    Czyli można.
    Tylko że to jest marna jakość tego nagrania. Jakby mono z wysoką
    kompresją. Niby do audycji gadanych się nada ale ja wolałbym więcej ;-)

    Czy to ewenement czy inne urządzenia też coś takiego potrafią i to w
    dobrej jakości nagrać?

    PS. Wiem że ogromna rzesza nie ma FM ;-) albo im takie fanaberie nie w
    głowie ale ja nie jestem statystycznym pożeraczem fejsbuka i www.
    Ten typ tak ma ;-)

    PS. 2. Właśnie nagrywam muzę na VHS Hifi Ale czad ;-)

  • 2. Data: 2019-06-22 05:27:41
    Temat: Re: Nagrywanie z radia FM
    Od: FCK EUdSSR - FCK banana union <a...@i...invalid>

    z wrote:
    > nagrywania audycji radiowych

    http://bit.ly/2xbGozO

    - 8kHz-48kHz
    - 64kbit/s-320kbit/s
    - MP3/WAV
    - Mono/Stereo

    --
    http://bit.ly/2VUKoyZ

  • 3. Data: 2019-06-23 15:08:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-22 o 05:27, FCK EUdSSR - FCK banana union pisze:

    > http://bit.ly/2xbGozO
    >
    > - 8kHz-48kHz
    > - 64kbit/s-320kbit/s
    > - MP3/WAV
    > - Mono/Stereo

    Fajny program ale nie można nagrywać z radia FM. W A40 mam do wyboru dwa
    źródła dźwięku: MIC i CAMCORDER ;-(

  • 4. Data: 2019-06-23 16:10:39
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 21.06.2019 22:04, z wrote:
    > Czy to ewenement czy inne urządzenia też coś takiego potrafią i to w
    > dobrej jakości nagrać?
    Biorąc pod uwagę nowsze smartfony ewenementem jest już sama obecność
    działającego odbiornika radia FM ;)

    Problemem Androida i radia FM jest brak jednego, ustalonego API, czyli
    sposobu, w jaki aplikacja radia FM ma się komunikować z systemem
    Android, który z kolei dopiero komunikuje się z samym sprzętem.
    Normalnie to producent ma za zadanie "spiąć" sterowanie sprzętem z
    systemem Android, dzięki czemu mamy jednolite (z poziomu twórców
    aplikacji) API.
    W konsekwencji każdy producent sprzętu robi to "po swojemu" albo w ogóle
    rezygnuje z tej funkcji.
    A niezależni twórcy aplikacji muszą "sięgać" aplikacją aż do samego
    sprzętu, do czego często wymagane są prawa roota.
    Jednym z "pionierów" niezależnych (od producenta) aplikacji radia FM był
    ś.p. Mike Reidis - jego aplikacje Spirit FM i Spirit2/SpiritF.
    https://github.com/mikereidis/androidfm/wiki/Creatin
    g-an-Android-FM-app

  • 5. Data: 2019-06-23 16:54:25
    Od: z <...@...pl>

    I wyszła marność tego systemu w całej okazałości ;-)

  • 6. Data: 2019-06-23 22:05:13
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 23.06.2019 16:54, z wrote:
    > I wyszła marność tego systemu w całej okazałości ;-)
    Czy ja wiem, czy od razu marność...
    Jest wielu producentów i nie ma ustalonych zasad zachowania, więc robi
    się bałagan. Każden sobie rzepkę skrobie. I to chyba tylko aż tyle

  • 7. Data: 2019-06-23 22:27:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-23 o 22:05, mrvtktjv pisze:
    I to chyba tylko aż tyle

    Chyba jestem w takim wieku że burdel i spier...a robota mnie wku...ają
    ;-) Z każdym dniem coraz bardziej..

    Dzisiaj walczę Always on display w Galaxy A40. Nożesz ku...

  • 8. Data: 2019-06-23 22:31:12

    Dokładnie tak zrobiłem. Nagrywa ale nie ze źródła RadioFM.
    Striming z www jak najbardziej.
    Testowałem na A40. Jeszcze powalczę

  • 9. Data: 2019-06-24 18:15:21

    Nie. Nie jestem wyznawcą aplowskiej wiary.
    Krytykuję jak jest za co bez dyskryminacji ;-)

    A u Ciebie widać już wakacje ;-)