  • 1. Data: 2013-05-23 20:02:30
    Temat: Automigracja SmartHD na SmartHD+
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Użytkownicy SmartHD mogą od dziś odbierać dodatkowo:
    TVP Rozrywka, TVP Historia, TVN Turbo HD oraz TVN Style HD
    A ponadto bezpłatnie do 30 czerwca kanały w HD i SD:
    AleKino+, Planete+, Domo+, Kuchnia+, MiniMini+, Teletoon/Hyper+ oraz
    nSportHD.
    Wystarczy wyszukać kanały, nie trzeba żadnych aktywacji :)

  • 2. Data: 2013-05-25 10:19:11
    Temat: Re: Automigracja SmartHD na SmartHD+
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-23 20:02, sat_diver pisze:
> [...]
    > nSportHD.
    > Wystarczy wyszukać kanały, nie trzeba żadnych aktywacji :)

    Mam nadzieję że nie namieszają tak że trzeba będzie płacić drożej. :-)
    Rozumiem że Tvn24HD też jest dostępny.
    Jakoś mam problemy z TVNami HD :-)
    Miałem na starym pionierze problemy z tvnami i wszyscy jednogłosnie
    stwierdzili że sprzęt do muzeum. (Teraz Ariva)
    Wszystkie inne kanały pięknie śmigają ale TVNHD, TVNTurboHD, TVN Style
    mają problem z sygnałem przy ciut gorszej pogodzie.
    TVN24HD nie udało mi się znaleźć. Antena 60cm i stary konwerter ale do
    jasnej wszystko inne działa. :-)

  • 3. Data: 2013-05-25 12:18:07
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-05-25 10:19, z donosi, że:
    > Mam nadzieję że nie namieszają tak że trzeba będzie płacić drożej. :-)
    Za zwykłe SmartHD - nie, a dodatkowo 4 kanały.
    > Rozumiem że Tvn24HD też jest dostępny.
    tak.
    > Jakoś mam problemy z TVNami HD :-)
    > Antena 60cm
    I tu masz odpowiedź - zalecane minimum 80cm, a 60 _musi_być_ precyzyjnie
    ustawiona - działa, ale przy gorszej pogodzie będą mozaiki lub/i brak
    sygnału.

  • 4. Data: 2013-05-25 14:46:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-25 12:18, sat_diver pisze:
    > I tu masz odpowiedź - zalecane minimum 80cm, a 60 _musi_być_ precyzyjnie
    > ustawiona - działa, ale przy gorszej pogodzie będą mozaiki lub/i brak
    > sygnału.

    To znaczy że TVN zaleca dla tych konkretnie kanałów?
    Wczoraj pogoda była właśnie taka sobie a NsportHD, TVN7HD itd. spoko.
    Nie mam tych HD wiele ;-) ale z innymi nie ma problemów.
    O niemieckich nie wspominając ;-)

  • 5. Data: 2013-05-25 17:23:23
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-05-25 14:46, z donosi, że:
    > To znaczy że TVN zaleca dla tych konkretnie kanałów?
    Nie, nie TVN, a obecny operator - NC+

  • 6. Data: 2013-05-26 17:28:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-25 17:23, sat_diver pisze:
    > Nie, nie TVN, a obecny operator - NC+

    W sumie to powinienem się cieszyć że cokolwiek HD odbieram na zabytkowej
    antenie. ;-) Tylko jakoś nie dale mi spać po nocach fakt że tylko te 3
    kanały mają problem. Mam pecha do tvn czy po prostu dziadują na sygnale? ;-)

  • 7. Data: 2013-05-26 18:33:14
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-05-26 17:28, z donosi, że:> W dniu 2013-05-25 17:23,
    sat_diver pisze:
    > W sumie to powinienem się cieszyć że cokolwiek HD odbieram na zabytkowej
    > antenie. ;-)
    Tak źle nie jest, po prostu odbiór może być niestabilny przy gorszych
    warunkach pogodowych.
    > tylko te 3 kanały mają problem. Mam pecha do tvn czy po prostu
    dziadują na sygnale?
    Część TP DVB-S2 jest słabsza, na innych zmieniono FEC, by upchać więcej
    kanałów - ot co.

  • 8. Data: 2013-05-27 07:22:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-05-25 10:19, z pisze:

> [...]
    > mają problem z sygnałem przy ciut gorszej pogodzie.
    > TVN24HD nie udało mi się znaleźć. Antena 60cm i stary konwerter ale do

    sam sobie odpowiadasz - ant. 60 i stary konwerter...
    za mała antena na ten transponder.
    to że inne działają nie oznacza, iż antena jest dobrze ustawiona.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 9. Data: 2013-05-27 07:28:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-05-26 17:28, z pisze:

    > W sumie to powinienem się cieszyć że cokolwiek HD odbieram na zabytkowej
    > antenie. ;-) Tylko jakoś nie dale mi spać po nocach fakt że tylko te 3
    > kanały mają problem. Mam pecha do tvn czy po prostu dziadują na sygnale?

    raczej Ty dziadujesz i nie chodzi o 3 kanały, a o znacznie więcej.
    60 cm to już dawno za mało i nie chodzi tylko o ten transponder.
    odbiór tych kanałów pogorszył się kilka miesięcy temu po tym
    jak upchali więcej kanałów.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 10. Data: 2013-05-27 07:37:59

    W dniu 2013-05-27 07:22, pawell32 pisze:
    > to że inne działają nie oznacza, iż antena jest dobrze ustawiona.

    Antena jest ustawiona optymalnie :-)
    Gdyby inni nadawcy (inne transpondery) miały podobne problemy nie było
    by tematu. :-)
    Apeluję do NC+ o wyłożenie kilku złotych i dorównanie do reszty świata
    dla zadowolenia klientów ;-)
    Zaraz się okaże że u nas na ścianie wschodniej to antena 120 musi być bo
    taka nowoczesna technologia ;-)