  • 1. Data: 2013-05-24 17:23:58
    Temat: Panasonic DMR-EH58 - nagrywanie na DVD
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam taką nagrywarkę.
    Jakoś zniosłem fakt, że przy nagrywaniu na HDD nie tworzy rozdziałów...

    Teraz próbowałem coś pokopiować sobie na DVD. W instrukcji stoi, że w trybie
    HighSpeed nie tworzy rozdziałów -- i faktycznie skopiował szybko, ale cały
    utwór ma 1 rozdział :/
    W instrukcji także stoi, że bez trybu High Speed będzie tworzył rozdziały (co
    5min dla DVD-R i co 8min dla DVD+R, hmmm). I rzeczywiście robi -- ale
    kopiowanie trwa tyle co oglądanie! (mam nadzieję, że chociaż bez
    rekompresji...).

    I tu pytanie -- czy da się skopiować utwór na DVD z tworzeniem rozdziałów
    "nieco" szybciej?

  • 2. Data: 2013-05-24 22:02:53
    Temat: Re: Panasonic DMR-EH58 - nagrywanie na DVD
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    Jak dobrze pamiętam to chyba dało się to zrobić.
    Należy ręcznie utworzyć rozdziały na materiale który jest na HDD. Jest to
    trochę pracochłonne, gdyż w miejscu gdzie chcemy mieć rozdział trzeba
    wcisnąć na pilocie przycisk C "Create chapter" i tak tyle razy i w tych
    miejscach, gdzie chcemy mieć te rozdziały. Zaletą tej metody jest to, że
    mamy tylko tyle rozdziałów i w tych miejscach gdzie chcemy.
    Po czymś takim przy szybkim nagrywaniu rozdziały były na DVD, przynajmiej
    tak mi się wydaje bo dość dawno to robiłem na DMR-EH55.