  • 1. Data: 2005-08-15 19:29:29
    Temat: Awaria chello - wix.net.pl
    Od: Tomasz Kalkosiński <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam taki problem. Uzeram sie z chello, gdyz na ich bramce do np. sieci
    Aster w godzinach szczytu lapie ogromne opoznienia. Bramka ta jest
    wix.net.pl. Chello mowi, ze to nie jego problem i kto inny jest za to
    odpowiedzialny. Ja im mowie, ze pomiedzy mna a wix.net.pl sa tylko routery
    wewnetrzne wiec to jest napewno ich bramka i to oni sa odpowiedzialni za
    swoje zle skonfigurowane wyjscie. Wtedy "technik" z niechecia przyznaje mi
    racje i przyjmuje zgloszenie. Oczywiscie nic sie nie dzieje, dzial
    techniczny dalej bada problem.

    Ale do rzeczy. Moze mi ktos wytlumaczyc jak to jest z wixem (lub wskazac
    gdzie najlepiej o tym poczytac)? No i po czyjej stronie jest
    odpowiedzialnosc za prawidlowe dzialanie takiej bramki?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Kalkosinski

  • 2. Data: 2005-08-16 06:09:38
    Temat: Re: Awaria chello - wix.net.pl
    Od: Wojtek <koyote_@_poczta_onet_pl>

    Tomasz Kalkosiński napisał(a):
> [...]
    > wskazac gdzie najlepiej o tym poczytac)? No i po czyjej stronie jest
    > odpowiedzialnosc za prawidlowe dzialanie takiej bramki?

    ogolnie o wix:

    http://www.wix.net.pl

    --
    Wojtek