  • 1. Data: 2005-08-16 12:47:20
    Temat: partnernask.pl
    Od: "Krynik" <m...@v...pl>

    Ktoś miał do czynienia z tą firma? Wygladaja na nowa (domena zarejestrowana
    ponad rok temu) i nie wiem do konca czy sa wiarygodni.

  • 2. Data: 2005-08-16 15:04:22
    Temat: Re: partnernask.pl
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Krynik pisze:

    > Ktoś miał do czynienia z tą firma? Wygladaja na nowa (domena
    > zarejestrowana ponad rok temu) i nie wiem do konca czy sa wiarygodni.

    Nie ufałbym specjalnie firmie o takiej nazwie. Widać, że nie zalezy im na
    stworzeniu własnej marki tylko próbują podczepić się pod cudzą (NASK).

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 3. Data: 2005-08-16 15:35:56
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    On 2005-08-16, Neas <n...@n...invalid> wrote:

    > Nie ufa?bym specjalnie firmie o takiej nazwie. Wida?, ?e nie zalezy
    > im na stworzeniu w?asnej marki tylko próbuj? podczepi? si? pod cudz?
    > (NASK).

    A przypadkiem nie bylo juz dyskusji na ich temat na polipie ?
    Wygooglac nic nie moge, ale z tego co pamietam byla "burza" i nawet
    jakies MP3 z telefonami lataly :)

    Pozdrawiam
    Pawel

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 4. Data: 2005-08-16 16:03:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl> writes:

    > A przypadkiem nie bylo juz dyskusji na ich temat na polipie ?
    > Wygooglac nic nie moge, ale z tego co pamietam byla "burza" i nawet
    > jakies MP3 z telefonami lataly :)

    A to nie chodzilo wtedy o internask?

    MJ

  • 5. Data: 2005-08-16 16:58:45
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    On 2005-08-16, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > A to nie chodzilo wtedy o internask?

    Bylo kilka takich spraw poruszanych - moze o partnernask bylo w
    okolicach pl.comp.www.

  • 6. Data: 2005-08-16 18:50:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl> writes:

    > Bylo kilka takich spraw poruszanych - moze o partnernask bylo w
    > okolicach pl.comp.www.

    Gugiel wykazuje zero trafien na haslo "partnernask" w grupach
    dyskusyjnych - az do wczoraj.

    MJ

  • 7. Data: 2005-08-16 22:04:23
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Krynik wrote:
    > Ktoś miał do czynienia z tą firma? Wygladaja na nowa (domena
    > zarejestrowana ponad rok temu) i nie wiem do konca czy sa wiarygodni.

    A do diabła z wszelakiej maści podczepiaczami się pod markę NASK. Weź
    skorzystaj z usług jakiegoś normalnego registrara np. Nazwa.PL i nie
    eksperymentuj. Z tymi ostatnimi mam same pozytywne konotacje.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 8. Data: 2005-08-17 07:36:12
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):
    > A do diabła z wszelakiej maści podczepiaczami się pod markę NASK. Weź
    > skorzystaj z usług jakiegoś normalnego registrara np. Nazwa.PL i nie
    > eksperymentuj. Z tymi ostatnimi mam same pozytywne konotacje.

    Pozwól, że podczepię się tutaj pod wątek nazwa.pl - wczoraj przysłali mi
    pocztą zwykłą spam, a raczej przesyłkę (list) niezamówioną, zawierającą
    same informacje o firmie, usługach - ogólnie reklamowe. ;)
    Nie przypominam sobie, żebym to zamawiał.

    W gruncie rzeczy, zapomnieć ludzką rzeczą jest. ;)

  • 9. Data: 2005-08-17 08:12:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>

    Michal Jankowski wrote:

    > A to nie chodzilo wtedy o internask?

    to jeszcze inny kwiatek byl, 'Lerkins Group'

    --

    New World Folder.

  • 10. Data: 2005-08-17 08:25:49
    Od: " Hali" <w...@g...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz <j...@v...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie przypominam sobie, żebym to zamawiał.
    >
    > W gruncie rzeczy, zapomnieć ludzką rzeczą jest. ;)

    Hmmm, podpisując umowę akceptujesz regulamin, w którym zgadzasz się na takie
    przesyłki (robi tak 90% firm i zapewne tutaj mamy ten sam przypadek). Nie
    musisz wtedy zamawiać takich przesyłek :-)
    Pozdrawiam
    Hali