  • 11. Data: 2009-10-21 07:09:42
    Temat: Re: Awaria zasilania w LIM w Warszawie
    Od: robert jakub <r...@r...org.pl>

    On Wed, 21 Oct 2009 08:39:25 +0200, Tomasz Kruk CZARNET wrote:

    > a jak tam teraz wygląda ?

    zalezy co chcesz wiedziec. zaleta CA Piekna byla calkowita samowolka
    i zeszyt z koniem. TP chcialo to uporzadkowac - ale troche za pozno.

    -j.

  • 12. Data: 2009-10-21 08:41:47
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Wed, 21 Oct 2009 07:09:42 +0000 (UTC), robert jakub
    <r...@r...org.pl> wrote:

    > zalezy co chcesz wiedziec.

    wraz z cyfryzacją sieci znane mi budynki &TP zostały w znaczy sposób
    opróżnione

    CA Piękna jest wyjątkiem w tej kwestii ?

    > zaleta CA Piekna byla calkowita samowolka
    > i zeszyt z koniem.

    co to ?

    --
    Tomek Kruk CZARNET
    http://zdrowepanstwo.pl/

  • 13. Data: 2009-10-21 08:47:23
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 20 Oct 2009 22:48:07 +0200, NETLOG Daniel Kulesza
    <k...@t...pl> wrote:

    >abstrahując od tej awarii, to nie dziwi was lokalizacja takich węzłów.
    >W środku miasta, w wysokim budynku...
    >jakiś wypadek, spadający samolot i bach.. pół polski internetu nie ma..
    >do tego koszty pomieszczeń itp

    Proste wytłumaczenie - bo korzystnie mozna na dachu postawić
    radiolinie, ma neizłe trakty pod łącza kablowe i jest zwykle mniej
    więcej w geograficznym centrum aglomeracji. Poza tym takie budynki
    mają zwykle dość solidne łącza energetyczne a powierzchnia w nich
    wcale taka droga nie jest - w kązdym razie w porównaniu z oferującymi
    podobne możliwości w innych lokalizacjach. Zwróć uwagę że budynke LIM
    do najnowszych nie należy i dla biznesu (tzw. białych kołnierzyków)
    specjalnie prestiżowy już nie jest a to też wpływa na cenę.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2009-10-21 11:56:53
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> wrote:

    > co to ?

    Taki orginalny system autoryzacji i kontroli dostępu do jednego z
    ważdniejszych, w tamtym czasie, węzłów telekomunikacyjnych w PL. :D

    --
    ŁT

  • 15. Data: 2009-10-21 12:03:36
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote:
    > Zwróć uwagę że budynke LIM
    > do najnowszych nie należy i dla biznesu (tzw. białych kołnierzyków)
    > specjalnie prestiżowy już nie jest a to też wpływa na cenę.

    Dodatkowo jest to miejsce w miare nautralne, tj. nie jest własnością
    żadnego z monopolii, gdzie przy pomocy zaporowych cen za metr krosa czy innej
    dziwnej polityki można sterować rynkiem. To chyba najwazniejszy powód i
    przprowadzki z Pieknej i wyboru akurat tej lokalizacji. Po za tym bliskość
    tras światłowodowych biegnących do innych miast.

    --
    ŁT

  • 16. Data: 2009-10-21 12:09:41
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Lukasz Trabinski wrote:

> [...]
    > przprowadzki z Pieknej i wyboru akurat tej lokalizacji. Po za tym bliskość
    > tras światłowodowych biegnących do innych miast.

    Wiesz, jakby UOKiK czy UKE zaczęły badać pozycję PLIX-a na polskim rynku...

    :-)

    M.

  • 17. Data: 2009-10-21 12:26:30
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 21 Oct 2009 11:56:53 +0000 (UTC), Lukasz Trabinski
    <l...@t...nospam.net> wrote:

    >Taki orginalny system autoryzacji i kontroli dostępu do jednego z
    >ważdniejszych, w tamtym czasie, węzłów telekomunikacyjnych w PL. :D

    Smiej się - NASK na Wąwozowej też ma zeszycik. Nie zauważyłem wczoraj
    co ma na okładce. ;-)

    Zdrówko

  • 18. Data: 2009-10-21 12:54:42
    Od: Łukasz Morawski <L...@m...-USUN-pl>

    Witam,

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    [...]
    > Wiesz, jakby UOKiK czy UKE zaczęły badać pozycję PLIX-a na polskim rynku...

    A czasami UKE nie zaczął właśnie tego robić...?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 19. Data: 2009-10-21 12:59:49
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Wiesz, jakby UOKiK czy UKE zaczęły badać pozycję PLIX-a na polskim rynku...

    Skąd takie skojarzenie?

    --
    ŁT

  • 20. Data: 2009-10-21 14:44:37
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    > Wiesz, jakby UOKiK czy UKE zaczęły badać pozycję PLIX-a na polskim rynku...

    Ale ja o LIMie pisałem. :P

    --
    ŁT