  • 1. Data: 2004-06-03 08:07:16
    Temat: Az.pl - padło?
    Od: "Luki" <m...@p...com>

    Witam,

    Czy tylko moje konto na Az.pl padło czy więcej?
    Tzn. serwis www działa, ale logowanie do panelu administracyjnego, poczta,
    webmail już nie działają.
    Telefony zajęte, chat na ich stronie nie działa....

    Pozdrawiam,
    Luki

  • 2. Data: 2004-06-03 08:12:09
    Temat: Re: Az.pl - padło?
    Od: Tom <t...@g...pl>

> [...]
    > webmail już nie działają.
    > Telefony zajęte, chat na ich stronie nie działa....

    No tak. Jak padło twoje konto , to jest to problem całego polskiego
    internetu .... :-(
    Bądź poważny.

    --
    "Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości: ignorancja, głupota, komitety
    normalizacyjne oraz ludzie sprzedający komputery."

    Serdecznie pozdrawiam
    tomisso(at)gazeta.pl

  • 3. Data: 2004-06-03 08:16:30
    Od: "Luki" <m...@p...com>

    Tom wrote:

    > No tak. Jak padło twoje konto , to jest to problem całego polskiego
    > internetu .... :-(
    > Bądź poważny.

    Przepraszam, widocznie źle zinterpretowałem tematykę grupy. Myślałem, że to
    jakaś większa awaria i ktoś mi to tutaj potwierdzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Luki

  • 4. Data: 2004-06-03 08:25:12
    Od: Tom <t...@g...pl>

    > Przepraszam, widocznie źle zinterpretowałem tematykę grupy. Myślałem, że to
    > jakaś większa awaria i ktoś mi to tutaj potwierdzi.

    Grupa zajmuje się problematyką polskiego internetu. Nie pojedynczych
    użytkowników.
    Poniżej masz telefony do AZ
    tel. +48 91 423 55 94, +48 91 812 84 05 [czynne w godzinach: pn-pt:
    8-20, s: 9-12]
    fax. +48 91 812 12 69
    Dzwoniłem przed chwilą - działają :-)

  • 5. Data: 2004-06-03 08:35:54
    Od: "Luki" <m...@p...com>

    Tom wrote:

    > Grupa zajmuje się problematyką polskiego internetu. Nie pojedynczych
    > użytkowników.
    > Poniżej masz telefony do AZ
    > [...]

    OK, dzięki, już też udało mi się dodzwonić i byli "zaskoczeni" awarią więc
    tym bardziej to nie jest szersze zjawisko i tym bardziej sorry za
    zamieszanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Luki

  • 6. Data: 2004-06-03 09:28:37
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@p...com news:c9mm7t$fe3$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Witam,
    > Czy tylko moje konto na Az.pl padło czy więcej?
    > Tzn. serwis www działa, ale logowanie do panelu administracyjnego,

    Tak na marginesie, wiesz o tym ze az.pl to firma wspierajaca SPAM (jak
    widac po RBL), jest nawet wpisana na czarna liste -
    http://nospam-pl.net/rbl.php?ip=212.160.231.130

    Masz spore szanse ze Twoje emaile moge nie dochodzic do innych osob
    (poniewaz ludzie zauwazyli ze az.pl regularnie rozsyla niezamowione reklamy
    wiec automatycznie kasuje lisy wychodzace z ich serwerow).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2004-06-03 10:16:08
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: 3 Jun 2004 09:28:37 GMT
    From: Rafal 'Raf256' Maj
> [...]

    > (poniewaz ludzie zauwazyli ze az.pl regularnie rozsyla niezamowione
    > reklamy wiec automatycznie kasuje lisy wychodzace z ich serwerow).

    Nie generalizujmy. Niektórzy kasują, niektórzy odrzucają, a niektórzy
    tylko oznaczają jako potencjalny spam. Tych kasujących jest chyba
    najmniej.

    R.

    --
    RRBL: http://rbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 8. Data: 2004-06-03 11:09:44
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@u...rangers.eu.org news:c9mtp8$loc$1@debi.pekin.net.pl

    ^^^^^^

    > Nie generalizujmy. Niektórzy kasują, niektórzy odrzucają, a niektórzy
    > tylko oznaczają jako potencjalny spam. Tych kasujących jest chyba

    Szanse - bo np. oprocz tego ze piszesz z az.pl, to na dokladke poslales
    .jpg i nie jestes w white-list, i fakt pisania z az.pl moze akurat
    przewazyc szale.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 9. Data: 2004-06-03 12:59:35
    Od: "Luki" <m...@p...com>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> [...]
    > (poniewaz ludzie zauwazyli ze az.pl regularnie rozsyla niezamowione
    > reklamy wiec automatycznie kasuje lisy wychodzace z ich serwerow).

    Szczerze mówiąc nie wiedziałem.
    Współpracuję z nimi od ponad 2 lat, posadziłem tam pare serwisów i do
    dzisiaj nie miałem większych problemów. Ale to co dzisiaj zrobili, tj.
    zmiana kilku kluczowych ustawień serwera bez uzgodnień z mną (klientami?)
    powodując "wyłożenie się" serwisu, plus to, że musiałem "za rękę"
    poprowadzić ich dyżurnego admina po konfiguracji php, żeby mi przywrócili
    stare ustawienia - to jest poniżej krytyki.

    Ehhh, co raz trudniej w polskim internecie[1] o dobry hosting[2]

    [1] no i nawiązałem do tematyki grupy ;)
    [2] wiem, bo Az.pl to nie jedyną firmą tego typu, z którą współpracuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Luki

  • 10. Data: 2004-06-04 21:02:58
    Od: "Michał Woszczyna" <m...@N...com>

    Użytkownik "Luki" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprowadzić ich dyżurnego admina po konfiguracji php, żeby mi przywrócili
    > stare ustawienia - to jest poniżej krytyki.

    Miałem nieszczęście trzymać u nich serwis przez pół roku, dla mnie to jest
    firma poniżej krytyki. Na moje szczęscie po tych 6 miesiącach uciekłem i
    odzyskałem część gotówki, więcej info tu :
    http://groups.google.pl/groups?q=az.pl+profesjonalny
    +hosting&hl=pl&lr=&ie=UT
    F-8&selm=a5CNb.145569%24Tz1.39199%40news.chello.at&r
    num=1

    Pozdrawiam
    Michał Woszczyna