  • 1. Data: 2004-06-01 20:06:49
    Temat: jak rozpakować na serwerze plik tgz lub tar?
    Od: "Serg" <s...@i...pl>

    Witam, wkurza mnie rozpakowywanie skryptów na kompie i później mozolne
    przekopiowywanie tego na serwer dzięku TotalCommanderowi, czy istnieje (wiem
    że istnieje) komenda, która mi to ładnie rozpakuje na serwerze? Czy szanowni
    koledzy mogliby podpowiedzieć?

    pozdrawiam,

    Serg

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-01 20:23:49
    Temat: Re: jak rozpakować na serwerze plik tgz lub tar?
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Serg <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    > istnieje (wiem że istnieje) komenda, która mi to ładnie rozpakuje na
    > serwerze? Czy szanowni koledzy mogliby podpowiedzieć?

    ntg.tar zvxf plik.tar.gz

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 3. Data: 2004-06-01 20:26:12
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl>

    a jaki to ma zwiazek z tematyka tej grupy ?

  • 4. Data: 2004-06-01 20:39:12
    Od: Adam Jankowski <a...@u...o2.pl.to>

    Serg wrote:

> [...]
    > przekopiowywanie tego na serwer dzięku TotalCommanderowi, czy istnieje
    > (wiem że istnieje) komenda, która mi to ładnie rozpakuje na serwerze? Czy

    Skoro nawet nie wiesz jak rozpakowywać archiwa, to po co się bieżesz za
    stawianie serwerów ?

  • 5. Data: 2004-06-01 20:40:07
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    Troche nie na temat ale aby nie bylo wiecej postow, prozb itp odpowiem: tar
    zxvf plik.tar.gz

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 6. Data: 2004-06-01 21:23:47
    Od: "Serg" <s...@i...pl>

    pisząc o szanownych kolegach nie miałem na myśli zapierdzialców więc możnaby
    sobie darować panie kolego. Jeśli już taki jest kolega ważny i kpi sobie z
    mojego sposobu na douczanie, to śmiem wskazać koledze, że jego proces
    poznawczy zatrzymał się znacznie wcześniej - jak mniemam w podstawówce.
    Pewnie kolega nie wie jeszcze o czym mowa, więc pozwolę sobie podkreślić
    że "bierzesz" pisze się właśnie tak. Jak mawiali - kto mieczem wojuje od
    miecza ginie. A możnaby po prostu odpowiedzieć... tylko jak się jest małym
    pryszczatym okularnikiem i ostatnio było się w kobiecie zwiedzając statuę
    wolności, to człowieka wszystko wkurza i trzeba na grupach komuś dołożyć...

    mam nadzieję, że to będzie już koniec wymiany ognia, bo naprawdę
    szkoda "śliny"...

    Sergiusz.

  • 7. Data: 2004-06-01 21:40:00
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Serg <s...@i...pl> wrote:
    > pisząc o szanownych kolegach nie miałem na myśli zapierdzialców więc
    > możnaby sobie darować panie kolego.

    Włazisz z buciorami na grupe, zadajesz pytanie nie na temat, obrazasz jej
    bywalcow, ktorzy w przeciwienstwie do Ciebie umieja sie podpisac, nie umiesz
    nawet porzadnie cytowac i jeszcze pyskujesz? Precz.

  • 8. Data: 2004-06-01 21:43:59
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Serg <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    > wolności, to człowieka wszystko wkurza i trzeba na grupach komuś dołożyć...
    >
    > mam nadzieję, że to będzie już koniec wymiany ognia, bo naprawdę

    Jeżeli zabierasz się za pouczanie innych upewnij się że sam
    jesteś w porządku. W innym przypadku Twoje słowa wyglądają śmiesznie.

    A o co chodzi?

    1) Nie umiesz cytować i odpowiadać.
    2) Błędnie wybrałeś grupę.
    3) Zadałeś pytanie, na które powinieneś być w stanie znaleźć odpowiedź samodzielnie.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 9. Data: 2004-06-02 10:29:42
    Od: Adam Jankowski <a...@u...o2.pl.to>

    Serg wrote:

    > Jeśli już taki jest kolega ważny i kpi sobie z
    > mojego sposobu na douczanie, to śmiem wskazać koledze, że jego proces
    > poznawczy zatrzymał się znacznie wcześniej - jak mniemam w podstawówce.

    Odpowiadaj pod cytatami.

  • 10. Data: 2004-06-03 01:20:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Tue, 01 Jun 2004 23:23:47 +0200,
    Serg <s...@i...pl> screamed:
    > mam nadzieję, że to będzie już koniec wymiany ognia, bo naprawdę
    > szkoda "śliny"...

    1. Nie toppostuj.
    2. To nie jest grupa so tego typu spraw.
    3. Zobacz w google znaczenie terminu "kultura osobista".

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE