  • 1. Data: 2015-01-27 15:38:51
    Temat: BDMV - jak nagrać takie coś
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    Mam na dysku hdd folder a w nim katalogi i pliki.
    Jest to chyba jakiś film (zgrany blue ray?)
    Po wejściu do katalogu btmv mam katalogi (backup/clipinf/playlist/stream).
    Są też pliki movieobject.bdmv oraz index.bdmv
    W sumie katalog ma 6.5 gb. Ale drugi folder z tej kolekcji ma blisko 7 gb.
    To dvd? Jak nagrac to w nero? Można utworzyć z tego iso i odpalić na kompie?
    Czym, jak?

  • 2. Data: 2015-01-27 15:43:12
    Temat: Re: BDMV - jak nagrać takie coś
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-27 o 15:38, Zebris pisze:
> [...]
    > W sumie katalog ma 6.5 gb. Ale drugi folder z tej kolekcji ma blisko 7 gb.
    > To dvd? Jak nagrac to w nero? Można utworzyć z tego iso i odpalić na

    A wiesz co to są zabezpieczenia przed kopiowaniem ?
    Bez odpowiedniego programu nie skopiujesz płyty BD.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2015-01-27 17:30:49
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Jan 2015 15:38:51 +0100, Zebris napisał(a):

> [...]
    > To dvd? Jak nagrac to w nero? Można utworzyć z tego iso i odpalić na kompie?

    Spróbuj ImgBurn i w nim utworzyć obraz, potem podmontować np. w Daemon Tools
    i sprawdź, czy jakiś odtwarzacz filmów to złapie. Pewności nie mam żadnej,
    czy to ruszy, ale może cokolwiek. :(

    [ Bóg jest hipotezą konieczną dla zaspokojenia rozumu. (I. Kant) ]

  • 3. Data: 2015-01-27 17:30:49
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Jan 2015 15:43:12 +0100, Chris napisał(a):

    > A wiesz co to są zabezpieczenia przed kopiowaniem ?
    > Bez odpowiedniego programu nie skopiujesz płyty BD.

    Skąd przekonanie, że każda płyta BD jest zabezpieczona?

    Tutaj wydaje mi się, że nastąpiło po prostu chamskie skopiowanie plików na
    dysk, bez robienia obrazu płyty.

    [ Męskie: ,,I dlaczego ona się obraziła? Przecież nic takiego nie ]
    [ powiedziałem!" przypomina bardzo kobiece: ,,Nie wiem dlaczego się zepsuło?]
    [ Ja tego nie ruszałam, samo się zrobiło!". (JoeMonster.org) ]

  • 5. Data: 2015-01-27 17:44:31
    Od: Dawid <x...@n...pl>

> [...]
    > W sumie katalog ma 6.5 gb. Ale drugi folder z tej kolekcji ma blisko 7 gb.
    > To dvd? Jak nagrac to w nero? Można utworzyć z tego iso i odpalić na

    http://www.pavtube.cn/guide/convert-bdmv-to-avi-mp4-
    mov.html
    może coś takiego lub podobne programy

  • 6. Data: 2015-01-28 08:10:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-27 o 17:30, Przemysław Ryk pisze:

    > Skąd przekonanie, że każda płyta BD jest zabezpieczona?

    Skoro to film to jest zabezpieczona.

    > Tutaj wydaje mi się, że nastąpiło po prostu chamskie skopiowanie plików na
    > dysk, bez robienia obrazu płyty.

    Pewnie tak.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2015-01-28 12:34:53
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 28 Jan 2015 08:10:42 +0100, Chris napisał(a):

    > Skoro to film to jest zabezpieczona.

    O'rly? Zmajstrowanie materiału na BD bez wstawiania zabezpieczeń jest
    awykonalne?

    (ciach...)

    [ Godziny uciekają w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać. ]
    [ (Konował, Glen Cook "Biała Róża") ]

  • 8. Data: 2015-01-28 12:38:47
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-28 o 12:34, Przemysław Ryk pisze:

    > O'rly? Zmajstrowanie materiału na BD bez wstawiania zabezpieczeń jest
    > awykonalne?

    Nie, ale w 99% filmy na BD są zabezpieczone przed kopiowaniem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2015-01-28 13:16:13
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Nie, ale w 99% filmy na BD są zabezpieczone przed kopiowaniem. *

    * Na podstawie sondażu przeprowadzonego przez OBOP na reprezentatywnej
    ogólnopolskiej próbie osób powyżej 15 roku życia

    ;) Nie żebym się czepiał, czy miał cokolwiek do powiedzenia w kwestii
    zabezpieczeń BD, ale mam uczulenie na "99%"

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 10. Data: 2015-01-28 13:37:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-28 o 13:16, Stregor pisze:

> [...]
    >
    > ;) Nie żebym się czepiał, czy miał cokolwiek do powiedzenia w kwestii
    > zabezpieczeń BD, ale mam uczulenie na "99%"

    A proszę bardzo, dl manie to nie problem. A żeby być w temacie to płyty
    zabezpiecza się przed kopiowaniem DRM tak żeby chronić prawa autorskie.

    Nie stanowi to już problemu bo system zabezpieczeń został złamany tylko
    wymaga programu do kopiowania np. anydvd (o ile pamiętam) gdzie jest
    kasowane w/w zabezpieczenie i bez problemu wtedy można płytę kopiować
    albo odpalać z dysku.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl