  • 1. Data: 2023-07-21 11:23:49
    Temat: BHPowcy - jak ich się pozbyć
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    Czołem,

    wiadomo że BHPowcy to niezbyt lubiani ludkowie, którzy do perfekcji
    opanowali sztukę wtapiania się w otoczenie i znikania w razie realnego
    zagrożenia. Macie jakieś skuteczne sposoby na eliminowanie /
    odstraszanie takich upierdliwych / chamskich osobników z miejsca pracy ?
    Czasem pomaga straszenie terminem.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 2. Data: 2023-07-22 23:45:08
    Temat: Re: BHPowcy - jak ich się pozbyć
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    piątek, 21 lipca 2023 o 11:23:51 UTC+2 PeJot napisał(a):
> [...]
    > zagrożenia. Macie jakieś skuteczne sposoby na eliminowanie /
    > odstraszanie takich upierdliwych / chamskich osobników z miejsca pracy ?

    BHPowcy zniszczyli mi wzrok.
    Ja miałem koci wzrok i najlepiej widziałem przy słabszym oświetleniu.
    Przyszła ekipa BHP i zamontowała mi światła w/g norm, które mnie oślepiały. Ponieważ
    widziałem gorzej niż wcześniej, to przysłaniałem lampy i malowałem żarówki, ale
    wybuchła wielka awantura i zabroniono mi tak robić.

  • 3. Data: 2023-07-23 01:06:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 lipca 2023 o 23:45:10 UTC+2 WM napisał(a):

> [...]
    Ponieważ widziałem gorzej niż wcześniej, to przysłaniałem lampy i malowałem żarówki,
    ale wybuchła wielka awantura i zabroniono mi tak robić.
    A ze masz inteligencje na poziomie samotnie rosnacego drzewa nie wpadłeś zeby
    przyciemniane okulary nosić.

  • 4. Data: 2023-07-23 01:52:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-22, WM <c...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > niż wcześniej, to przysłaniałem lampy i malowałem żarówki, ale
    > wybuchła wielka awantura i zabroniono mi tak robić.

    Jakieś okularu a'la Jaruzelski?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2023-07-23 08:47:57
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 22.07.2023 o 23:45, WM pisze:

    > BHPowcy zniszczyli mi wzrok.

    /.../

    Od zawsze mam płaskostopie które wymaga korekty wkładkami do butów.
    Tymczasem buty BHP są atestowane wyłącznie z oryginalnymi wkładkami i
    ich zastąpienie czymkolwiek innym powoduje że atest automagicznie
    wygasa. Ciekawe co napisze BHPowiec w protokole powypadkowym.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 6. Data: 2023-07-23 11:38:07
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 23.07.2023 o 08:47, PeJot pisze:

> [...]
    > ich zastąpienie czymkolwiek innym powoduje że atest automagicznie
    > wygasa. Ciekawe co napisze BHPowiec w protokole powypadkowym.

    I jeszcze jedna historia z BHPowcem.

    Robiłem kiedyś pomiary *elektryczne* na nowym, dużym obiekcie. Żeby nie
    było za łatwo, energetyka robiła przerwy w zasilaniu, więc z robotą
    trzeba było czekać na prąd. Czekamy, czekamy, tymczasem przychodzi
    miejscowy BHPowiec i po chamsku zaczyna nas opierdalać, że nie pracujemy.

    My na to: brak prądu.

    BHPowiec: *pracujcie przy latarce*.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 7. Data: 2023-07-23 14:01:17
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    niedziela, 23 lipca 2023 o 01:52:24 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):
    > Jakieś okularu a'la Jaruzelski?
    >
    > --
    > Marcin

    Okulary do czytania, okulary do komputera, okulary zegarmistrzowskie.
    Wszystko w wersji zwykłej i przyciemnianej? Dużo tego.
    Nadal jest kłopot ze światłem wchodzącym bokami, chyba że są w stylu okularów
    spawacza.

  • 8. Data: 2023-07-25 01:53:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-23, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Wszystko w wersji zwykłej i przyciemnianej? Dużo tego. Nadal jest
    > kłopot ze światłem wchodzącym bokami, chyba że są w stylu okularów

    No ale co taki bedny behapowiec poradzi, że masz wrażliwy wzrok? Było
    się mu w sumie postawić, jakies zaświadczenie lekarskie przynieść...

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2023-07-25 11:14:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Jul 2023 11:23:49 +0200, PeJot wrote:
> [...]
    > zagrożenia. Macie jakieś skuteczne sposoby na eliminowanie /
    > odstraszanie takich upierdliwych / chamskich osobników z miejsca pracy ?

    Ale w jakim sensie?

    BHPowiec bardzo potrzebny czlowiek.
    Umawiasz na termin, wypisuje papier i jestes kryty w razie wypadku.

    Ale jak ma na to poradzic:
    https://www.rp.pl/prawo-pracy/art38667971-zatrul-sie
    -smiertelnie-kanapkami-z-domu-sn-to-wypadek-przy-pra
    cy

    J.