  • 11. Data: 2010-01-05 22:28:42
    Temat: Re: BMW Dakar
    Od: Magic <m...@w...pl>

    tomek pisze:

    > "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > E, czyli nic powaznego, a w zasadzie same plusy. Mialem kiedys VFR wiec
    > brzydkie mi nie straszne.

    Jebnąć ci ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2010-01-05 22:41:16
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message
    tomek pisze:

    > E, czyli nic powaznego, a w zasadzie same plusy. Mialem kiedys VFR wiec
    > brzydkie mi nie straszne.
    >

    |Jebnąć ci ?

    OK, wczesniej mialem tez LTD wiec idzie ku lepszemu, nie? No chyba ze sie
    zdecyduje na Vstroma.
    Zaraz sie pewnie ustawi kolejka chetnych do bicia.
    --
    T.

  • 13. Data: 2010-01-05 23:26:53
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 05-01-2010 23:28, Magic pisze:

    > Jebnąć ci ?

    Lepiej ująć tego nie mogłeś :)

  • 14. Data: 2010-01-06 08:45:42
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    tomek pisze:

    > Jebnąć ci ?

    Zlamal Netykiete? Okradl kogos?

    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2010-01-06 09:23:37
    Od: "Ritchie " <t...@g...pl>

    Dzieki za uwagi mniej i bardziej konstruktywne ;) Gadalem z gosciem i sam
    przyznal, ze moto bylo dosc ostro jezdzone, czesc rzeczy jest malowana, nie
    zna daty produkcji, itp., wiec mozna sobie odpuscic. Jakby ktos slyszal o
    fajnym Dakarze na sprzedaz (ewentualnie standardowym 650 GS), to pls o info -
    zona zgodzila sie na drugie moto w garazu, wiec kuje zelazo poki gorace ;)
    Pozdroovka. Ritchie.

    ------------
    Warrior 1,7

  • 16. Data: 2010-01-06 10:59:44
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-06 10:23:37 +0100, "Ritchie " <t...@g...pl> said:

    > zona zgodzila sie na drugie moto w garazu, wiec kuje zelazo poki gorace ;)

    A dlaczego akurat GS jako drugi sprzęt?

    de Fresz

  • 17. Data: 2010-01-06 11:07:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > Zlamal Netykiete? Okradl kogos?

    VFR będę bronił jak niektórzy krzyża ! O !

  • 18. Data: 2010-01-06 16:45:02
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message
    > Elou!
    > "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > Zlamal Netykiete? Okradl kogos?

    Daj spokoj, uznalem to, podobnie ja moja wypowiedz, za zart bez emotikona;
    bo na szczescie sie jeszcze takie zdarzaja.
    Innej opcji w ogole nie dopuszczam

  • 19. Data: 2010-01-07 08:09:35
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "tomek" <t...@v...pl> wrote in message

    > "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message

    > Daj spokoj, uznalem to, podobnie ja moja wypowiedz, za zart bez emotikona;
    > bo na szczescie sie jeszcze takie zdarzaja.
    > Innej opcji w ogole nie dopuszczam

    :) tak samo potraktuj moj post. 'Emotikony sa dla slabych' Slla Wieszcza.

    weFAQ&v=qvj

  • 20. Data: 2010-01-07 15:31:54
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message

    > :) tak samo potraktuj moj post. 'Emotikony sa dla slabych' Slla Wieszcza.

    No to oberwalem rykoszetem